Snel geleverd

Afleverpunt had geen adres van mij. Alleen het adres van het afleverpunt. Hierdoor was er verwarring met het vinden van mijn pakket.

Reactie MooieCosmetica.nl:

Bedankt voor de review, jammer dat het bij het afleverpunt niet goed was gegaan! Tip: Voor de volgende keer als u bestelt kunt u op de webshop bij afrekenen een keuze maken voor een afhaal locatie,... Bedankt voor de review, jammer dat het bij het afleverpunt niet goed was gegaan! Tip: Voor de volgende keer als u bestelt kunt u op de webshop bij afrekenen een keuze maken voor een afhaal locatie, dan wordt automatisch uw postcode en huisnummer aan het verzendlabel toegevoegd. Met vriendelijke groet, Nathalie van Heesch

Linda

Goed, snelle levering!

Snelle levering en ruim assortiment

Zoekfunctie kan beter

Reactie MooieCosmetica.nl:

Bedankt voor uw review, wij blijven continue onze site verbeteren en nemen dit zeker mee. Met vriendelijke groet, Nathalie van Heesch

snelle verzending, met extra proefjes

Bedankt voor de review en 5 sterren!! Met vriendelijke groet, Nathalie

Monica

Goede ervaring

Goede productie-informatie

Reactie MooieCosmetica.nl:

Beste Monica, Bedankt voor u review en 5 sterren. Graag tot een volgende keer! Met vriendelijke groet, Nathalie

Altijd snelle levering en fijne producten

Je krijgt bij je bestelling ook altijd monsters van bv.body creme, maskers etc.

nvt

Reactie MooieCosmetica.nl:

Bedankt voor de review en 5 sterren !!!
Met vriendelike groet, Nathalie

Mijn ervaringen met Mooie Cosmetica zijn altijd zeer positief geweest.

Ik wordt altijd goed geïnformeerd over mijn bestelde producten. Als de levering langer duurt, wordt mij een goed alternatief aangeboden.

Ik moet wel altijd zoeken welke crèmes voor welk huidtype zijn.

Reactie MooieCosmetica.nl:

Bedankt voor de review!! Als u bij het product op details klikt staat daar bij vermeld voor welk huidtype de crème is. U kunt ook op huidtype zoeken: In de roze balk op de webshop op gezicht klikken... Bedankt voor de review!! Als u bij het product op details klikt staat daar bij vermeld voor welk huidtype de crème is. U kunt ook op huidtype zoeken: In de roze balk op de webshop op gezicht klikken en dan op huidconditie ;-) Vriendelijke groet, Nathalie

Femmegine de Looze

Mijn ervaring is heel goed

Snelle levering en fijn dat ik proefjes krijg om uit te proberen

Heb ik niet

Reactie MooieCosmetica.nl:

Beste Femmegine, Bedankt voor de review en 5 sterren!! Heel fijn om te horen. Met vriendelijke groet, Nathalie

Claudia

Snelle levering en goedkoper dan bij mijn schoonheidsspecialist. Daarbij kreeg ik proefjes opgestuurd met uitleg erbij. Nette service!

de prijs, extra proefjes met uitleg

Geen tips, gewoon doorgaan! ;)

Reactie MooieCosmetica.nl:

Beste Claudia, Bedankt voor de mooie review. Fijn om te horen!! vriendelijke groet, Nathalie

Paulien Kusters

Positief

makkelijk te bestellen en vlot geleverd

zou ik niet wetren

Reactie MooieCosmetica.nl:

Beste Pauline, bedankt voor uw 5 sterren review, fijn dat u zo tevreden bent en bedankt voor uw moeite! Met hele vriendelijke groet, sylvia Claes