Heleen

Mijn pakketje zou afgelopen donderdag geleverd zijn volgens Post.nl, maar ik heb niets ontvangen. Ik heb contact gehad met Mooicosmetica en ze gaan het uitzoeken voor mij. Ik bestel al een aantal... Mijn pakketje zou afgelopen donderdag geleverd zijn volgens Post.nl, maar ik heb niets ontvangen. Ik heb contact gehad met Mooicosmetica en ze gaan het uitzoeken voor mij. Ik bestel al een aantal jaren bij Mooicosmetica en altijd hele goede en persoonlijke service, ik ga ervan uit dat dit goed komt.

Persoonlijke service, altijd een handgeschreven berichtje bij het pakketje.

Geen, ga zo door!

Reactie MooieCosmetica.nl:

Beste Heleen, Bedankt voor de review en het mooie cijfer 😍. Zoals telefonisch besproken komt het zeker goed!! Met vriendelijke groet, Nathalie www.mooiecosmetica.nl Inmiddels een nieuw pakket... Beste Heleen, Bedankt voor de review en het mooie cijfer 😍. Zoals telefonisch besproken komt het zeker goed!! Met vriendelijke groet, Nathalie www.mooiecosmetica.nl Inmiddels een nieuw pakket verstuurt op onze kosten natuurlijk. En post.nl is nog steeds aan het kijken waar het pakket is gebleven. inmiddels versturen we nu alleen huisadres en met handtekening

Dineke Bosch

Snelle levering, duidelijke website

Goede prijs kwaliteit verhouding. Komt afspraken na.

Geen tips of verbeter punten waargenomen.

Super bedankt voor de review 😍 Met vriendelijke groet, Nathalie Mooie Cosmetica

Snel geleverd.

Leuk ingepakt met proef tubetjes, en kortingen ook belangrijk.

Kan er geen.

Reactie MooieCosmetica.nl:

Heel erg bedankt voor de review met mooi commentaar
We doen ons best om zo te blijven.
Met vriendelijke groet, Nathalie www.mooiecosmetica.nl

Claire Suyver

Prima kwaliteit van het product.
Vlotte levering.

Wel een erg grote doos voor een klein product.
Had door de brievenbus gekund.

Reactie MooieCosmetica.nl:

Beste Claire, Bedankt voor de review. Het pakket had ik verstuurd met pakketpost zodat het snel geleverd zou worden. Via brievenbuspakket duurt het altijd wat langer. Met vriendelijke groet,... Beste Claire, Bedankt voor de review. Het pakket had ik verstuurd met pakketpost zodat het snel geleverd zou worden. Via brievenbuspakket duurt het altijd wat langer. Met vriendelijke groet, Nathalie Mooie Cosmetica

Snelle levering voor een goede prijs.

Goede prijs/kwaliteit

De website is soms een beetje ongebruiksvriendelijk. Vooral op een telefoon.

Reactie MooieCosmetica.nl:

Bedankt voor de review en de tip! Met vriendelijke groet, Nathalie Mooie Cosmetica

Snel en correct

?

?

Reactie MooieCosmetica.nl:

Heel erg bedankt voor de review ✨
Met vriendelijke groet, Nathalie Mooie Cosmetica

Monique Vd Ven

Duidelijke site met goede producten

Goed aanbod tegen mooie prijs

Reactie MooieCosmetica.nl:

Beste Monique, Bedankt voor de mooie review! Met vriendelijke groet, Nathalie Mooie Cosmetica

Willy de Kramer

Zeggen wat ze doen en doen wat ze zeggen

Goede uitleg en foto’s van de producten

Reactie MooieCosmetica.nl:

Beste Willy, Bedankt voor de review 😊, heel fijn om te horen! Met vriendelijke groet, Nathalie Mooie Cosmetica

Monique

Al geruime tijd klant bij dit bedrijf en altijd goede ervaringen gehad. Na bestelling worden de producten meteen verstuurd en altijd netjes verpakt thuisbezorgd.

Klantvriendelijkheid, snelle service, producten netjes verpakt.

Reactie MooieCosmetica.nl:

Wat fijn om te horen Monique 😊. Super bedankt voor de review!! Met vriendelijke groet, Nathalie Mooie Cosmetica

Tamara

Na mijn bestelling krijg ik snel een persoonlijke mail dat de bestelling in behandeling is genomen. En als ik de bestelling ontvang zit er altijd een persoonlijk kaartje bij en dat vind ik heel... Na mijn bestelling krijg ik snel een persoonlijke mail dat de bestelling in behandeling is genomen. En als ik de bestelling ontvang zit er altijd een persoonlijk kaartje bij en dat vind ik heel leuk. Ik vind het een prettige bedrijf/webshop om een bestelling te doen

Snelle reactie, persoonlijke aandacht, bij een bestelling boven een bepaald bedrag een presentje.

Geen, alles verloopt naar wens

Reactie MooieCosmetica.nl:

Beste Tamara, Wat fijn om te horen 😊. Bedankt voor de mooie review!! Met vriendelijke groet, Nathalie Mooie Cosmetica