Prima ervaring. Mag aan de voorkant nog wat meer doorspreken hoe hotels bijv liggen tov andere facliteiten, etc.

Een zeer persoonlijke aanpak hetgeen zeer mooie unieke reizen tot gevolg heeft gehad.

In 2018 op reis geweest naar Vietnam met het gezin, 4 personen. Alles was prima geregeld en voldeed aan de verwachtingen.

Persoonlijk, attent en klantvriendelijk

Alles goed geregeld, servicegericht en persoonlijk.

Wij zijn erg te reden over Mooi Vakanties. Goede keuzes van hotels, vriendelijk personeel, accurate informatie, goede adviezen en alles wat tot in de puntjes geregeld.

Fam. Harbers

Met Mooi Vakanties zijn we met ons gezin met 2 kinderen (11 en 12) naar de Seychellen geweest.
Het was goed overleggen met Mooi Vakanties over was we precies wilden, zodat de reis geheel naar onze wensen kon worden ingevuld. De mensen van Mooi Vakanties zijn er zelf geweest en kunnen heel duidelijk zeggen wat aan te raden is en wat niet.
De reisbescheiden waren ruim op tijd en alles was uitvoerig beschreven.
We werden overal keurig opgehaald en naar de accommodatie gebracht. De informatievoorziening van de hostessen ter plaatse was zeer duidelijk en helder.
We hebben een geweldige vakantie gehad en hebben voor een volgende vakantie naar Mauritius wederom van de diensten van Mooi Vakanties gebruik gemaakt.

Anton Oomens

Wij, incl. vrienden, hebben een goede ervaringen gehad met Mooi Vakanties. Hebben ook een goed oor als het slechts één keer niet geheel heeft gelopen zoals was voorzien, maar daar hadden zij alle... Wij, incl. vrienden, hebben een goede ervaringen gehad met Mooi Vakanties. Hebben ook een goed oor als het slechts één keer niet geheel heeft gelopen zoals was voorzien, maar daar hadden zij alle begrip voor. Of te wel zij hadden een goed luisterend oor.

Alle lof over Mooi vakanties van A tot Z super alles geregeld! Wat geweldig is de app van Mooi vakanties zodat het thuisfront meteen ziet waar je bent en voor ons precies wetende wanneer we... Alle lof over Mooi vakanties van A tot Z super alles geregeld! Wat geweldig is de app van Mooi vakanties zodat het thuisfront meteen ziet waar je bent en voor ons precies wetende wanneer we opgehaald werden voor excursies of transfer enz.

Mooi verzorgt onze vakanties van A tot Z! We komen op de mooiste plekjes en kunnen volledig op Mooi haar reiscreaties vertrouwen!