Susana

Het kenmerkende van Mooi Vakanties is dat ze echt met je meedenken. Ze geven oplossingen voor dingen waar je nog niet aan gedacht had en denken goed vooruit. Ook een complex plaatje draaien ze hun... Het kenmerkende van Mooi Vakanties is dat ze echt met je meedenken. Ze geven oplossingen voor dingen waar je nog niet aan gedacht had en denken goed vooruit. Ook een complex plaatje draaien ze hun hand niet voor om, zo gingen wij met 2 groepen die elkaar halverwege zouden ontmoeten om samen verder te reizen. Dat verliep allemaal soepel.
Kortom: een goed vakantieplan op maat! En ze weten wat genieten is voor jou als vakantieganger, dus kiezen de mooiste plekjes voor je uit. Een echte aanrader dus, het is ons goed bevallen.

Goed en snel bereikbaar

Super! Geweldige hulp voor het maken van een onvergetelijke reis!

Wij zijn meerdere keren met Mooi vakanties op reis geweest, naar Thailand, Laos, Cambodja en Vietnam. Steeds was het perfect geregeld, zowel vervoer als verblijf. We zijn nog steeds erg enthousiast... Wij zijn meerdere keren met Mooi vakanties op reis geweest, naar Thailand, Laos, Cambodja en Vietnam. Steeds was het perfect geregeld, zowel vervoer als verblijf. We zijn nog steeds erg enthousiast en zouden zo weer boeken!

Familie Billiet-Van Caneghem

Wij hebben al zes reizen gemaakt met Mooi Vakanties en zijn heel erg tevreden over de service die zij bieden. Onze eerste reis maakten we met jonge kinderen en het was erg fijn om bij problemen... Wij hebben al zes reizen gemaakt met Mooi Vakanties en zijn heel erg tevreden over de service die zij bieden. Onze eerste reis maakten we met jonge kinderen en het was erg fijn om bij problemen iemand te hebben op wie we konden rekenen.
De reizen zijn telkens tot in de puntjes geregeld, zodat wij alleen nog maar hoeven te genieten!

Desiree Jansen

Mooi vakanties heeft ons goed en duidelijk geadviseerd. Iedere keer als wij vragen hadden, werden deze binnen "no time" beantwoord. Omdat we zelf behoorlijk wat wensen hadden heeft Mooi vakanties... Mooi vakanties heeft ons goed en duidelijk geadviseerd. Iedere keer als wij vragen hadden, werden deze binnen "no time" beantwoord. Omdat we zelf behoorlijk wat wensen hadden heeft Mooi vakanties het initiële reisprogramma meerdere keren aan moeten passen, wat hebben zij een geduld met ons gehad :-). Als wij nog zo'n type reis willen maken, zou ik zeker weer contact opnemen met mooi vakanties, dit is mij nu al twee keer zeer goed bevallen!

Persoonlijke benadering voor je wensen

Tessa

Wij hebben al een aantal geweldige vakanties met Mooi mogen beleven. Zo hebben we Peru, Zuid Afrika, Jordanië en Sri Lanka mogen bezoeken via Mooi. Zowel het samenstellen van de reis, de reis zelf... Wij hebben al een aantal geweldige vakanties met Mooi mogen beleven. Zo hebben we Peru, Zuid Afrika, Jordanië en Sri Lanka mogen bezoeken via Mooi. Zowel het samenstellen van de reis, de reis zelf als de aftersales zijn tot in de puntjes verzorgd. Ik heb Mooi al vele malen aanbevolen aan vrienden en collega’s!

ruud

Mooi Vakanties is een heel fijn reisbureau. Ze maken mooie persoonlijke reisadviezen, die je online kan bekijken. Eigen inbreng kan daarin makkelijk mee genomen worden. Wij hebben inmiddels een... Mooi Vakanties is een heel fijn reisbureau. Ze maken mooie persoonlijke reisadviezen, die je online kan bekijken. Eigen inbreng kan daarin makkelijk mee genomen worden. Wij hebben inmiddels een aantal keer een reis mogen maken via Mooi die allemaal geweldig waren. Je bent echt op vakantie allesbeslissende geregeld. Het persoonlijke contact is heel fijn

Wij hebben vele reizen met mooi vakanties gemaakt. Allen naar grote tevredenheid. Mooie hotels, goede reisbegeleiding. Kortom wij zijn al jaren zeer tevreden