Robert Griep

We hebben vele malen Mooi Vakanties voor ons een reis op maat laten maken. Er was altijd sprake van zeer prettige contacten. Geen moeite was teveel. Zelfs tijdens onze reis in Namibië werd contact... We hebben vele malen Mooi Vakanties voor ons een reis op maat laten maken. Er was altijd sprake van zeer prettige contacten. Geen moeite was teveel. Zelfs tijdens onze reis in Namibië werd contact opgenomen om na te gaan of alles
in orde was. De uitvoering van de reizen was altijd tot in de puntjes geregeld. Kortom, grote klasse en service with a
big smile.

Vriendelijke en duidelijke communicatie.

ben

Het fijne van Mooi Vakanties is dat ze kennis van zake hebben en met mooie unieke locaties komen die passen bij de wensen en het budget. Hierbij wordt echt uitgegaan van maatwerk. het is veel meer... Het fijne van Mooi Vakanties is dat ze kennis van zake hebben en met mooie unieke locaties komen die passen bij de wensen en het budget. Hierbij wordt echt uitgegaan van maatwerk. het is veel meer dan het zo maar koppelen van kant en klare modules. Ook is de ondersteuning tijdens de reis super en hebben ze voor tijdens de reis een mooie web based beschrijving zodat je altijd nog even terug of vooruit kunt kijken. We hebben inmiddels al meerdere reizen gemaakt via Mooi vakanties

Wij zijn vorig jaar met Mooi Vakanties naar Vietnam geweest. We hebben een prachtige en heerlijke reis gehad. Ik vond de service van bespreken wat wij wilden en dan een site met daarop het hele... Wij zijn vorig jaar met Mooi Vakanties naar Vietnam geweest. We hebben een prachtige en heerlijke reis gehad. Ik vond de service van bespreken wat wij wilden en dan een site met daarop het hele voorstel erg prettig werken. Vervolgens was alles bespreekbaar en medewerkers attent en snel. Ter plekke was er in Hanoi een probleem door het weer maar dit werd heel snel opgelost. De accommodaties waren mooi en erg goed verzorgd. Kortom een reis waarin we echt konden uitrusten en ook veel zien en meemaken.

Vanessa Westbroek

Geweldige service, geweldige reizen, óók wel fors aan de prijs.

Bernice en Djurre

Over Mooi Vakanties niet meer dan lof. Van begin tot eind een topervaring. Enorm flexibel, altijd bereikbaar en er wordt doorlopend met je meegedacht. De vakantie was daarnaast tot in de puntjes... Over Mooi Vakanties niet meer dan lof. Van begin tot eind een topervaring. Enorm flexibel, altijd bereikbaar en er wordt doorlopend met je meegedacht. De vakantie was daarnaast tot in de puntjes geregeld. Alles liep gesmeerd.

Hele leuke vakantie in Sri Lanka!

Klant gericht. Maatwerk. Vriendelijk. Goede ideeën en punctueel zijn woorden die in het kort op Mooi vakanties van toepassing zijn

H. Schoenmaker

Wij hebben met Mooi Vakanties een schitterende reis mogen maken door Marokko. Na digitaal een aanvraag te hebben verstuurd verliep het verdere contact telefonisch. Voldoende informatie vooraf en... Wij hebben met Mooi Vakanties een schitterende reis mogen maken door Marokko. Na digitaal een aanvraag te hebben verstuurd verliep het verdere contact telefonisch. Voldoende informatie vooraf en echt alles is bespreekbaar of te regelen. De reis was dan ook prima geregeld. Bij aankomst stond onze chauffeur al klaar om ons naar het eerste hotel te brengen. De huurauto voor het vervolg van de reis werd keurig afgeleverd bij het hotel. De hotels waren zeer luxe en alles was prima verzorgd. Tijdens onze reis hebben we 1 x contact gezocht met Mooi Vakanties en onze vraag/probleem werd snel beantwoord en verholpen. Wij (gezin met kind van 11 en 9) hebben een fantastische reis gehad.

Katja

Fijn en goed georganiseerd. Mooie accommodaties en ook vervoer was perfect geregeld.