Anton Oomens

Wij, incl. vrienden, hebben een goede ervaringen gehad met Mooi Vakanties. Hebben ook een goed oor als het slechts één keer niet geheel heeft gelopen zoals was voorzien, maar daar hadden zij alle... Wij, incl. vrienden, hebben een goede ervaringen gehad met Mooi Vakanties. Hebben ook een goed oor als het slechts één keer niet geheel heeft gelopen zoals was voorzien, maar daar hadden zij alle begrip voor. Of te wel zij hadden een goed luisterend oor.

Alle lof over Mooi vakanties van A tot Z super alles geregeld! Wat geweldig is de app van Mooi vakanties zodat het thuisfront meteen ziet waar je bent en voor ons precies wetende wanneer we... Alle lof over Mooi vakanties van A tot Z super alles geregeld! Wat geweldig is de app van Mooi vakanties zodat het thuisfront meteen ziet waar je bent en voor ons precies wetende wanneer we opgehaald werden voor excursies of transfer enz.

Mooi verzorgt onze vakanties van A tot Z! We komen op de mooiste plekjes en kunnen volledig op Mooi haar reiscreaties vertrouwen!

Familie Molenaar

Heel goede ervaring gehad met twee vakanties: Zuid Afrika en Namibie. Ze weten de leuke plekken en de lodges waren stuk voor stuk zo bijzonder. Ook denken ze met je mee, met speciale wensen en een... Heel goede ervaring gehad met twee vakanties: Zuid Afrika en Namibie. Ze weten de leuke plekken en de lodges waren stuk voor stuk zo bijzonder. Ook denken ze met je mee, met speciale wensen en een eigen idee over een accomodatie is eenvoudig te combineren. Heel soms zou de reisbeschrijving (route, tips) wat uitgebreider kunnen.

Nico

Hele fijne organisatie die schitterende vakanties op maat voor je regelt.
Hele fijne organisatie die schitterende vakanties op maat voor je regelt.
In het verleden hebben wij onze huwelijksreis (Mauritius & Zuid-Afrika) via Mooi Vakanties gedaan en afgelopen najaar een gezinsvakantie (met onze drie jonge kinderen) naar Zuid-Afrika, schitterend!

Eva

Wij hebben met ons gezin met 3 pubers een onvergetelijke reis door Zuid Afrika gemaakt. Alles top geregeld en precies op onze wensen en budget afgestemd. Top safari's, leuke plaatsen, mooie hotels.... Wij hebben met ons gezin met 3 pubers een onvergetelijke reis door Zuid Afrika gemaakt. Alles top geregeld en precies op onze wensen en budget afgestemd. Top safari's, leuke plaatsen, mooie hotels.
Toen we een foute naam op een ticket bleken te hebben (doen luchtvaartmaatschappijen heel moeilijk over) gingen de mensen van Mooi ook direct die ochtend met de luchtvaartmaatschappij in gesprek om te zorgen dat het alsnog geregeld werd.
Even sparen, maar een volgende verre reis willen wij ook graag met Mooi Vakanties maken.

Andre Verwei

Wij (gezin van 4, met 2 tieners) zijn twee keer op reis geweest met Mooi; de eerste keer naar Sri Lankan, de tweede keer Zuid Afrika. Beide reizen waren heel mooi, en zeer goed georganiseerd, met... Wij (gezin van 4, met 2 tieners) zijn twee keer op reis geweest met Mooi; de eerste keer naar Sri Lankan, de tweede keer Zuid Afrika. Beide reizen waren heel mooi, en zeer goed georganiseerd, met het juiste tempo van reizen tegenover relaxen.

Wij zijn meer dan eens met Mooi Vakanties op reis geweest en in alle gevallen was de reis goed georganiseerd.

Jaco en Caroline

Een zeer uitgebreid gesprek m.b.t. persoonlijke wensen. Echt een reis op maat gemaakt! Alles was uitermate naar wens, en bij eventuele problemen werd er meteen actie ondernomen. Wij zijn meer dan... Een zeer uitgebreid gesprek m.b.t. persoonlijke wensen. Echt een reis op maat gemaakt! Alles was uitermate naar wens, en bij eventuele problemen werd er meteen actie ondernomen. Wij zijn meer dan tevreden en zouden deze reis meteen weer overdoen!