Familie Billiet-Van Caneghem

Wij hebben al zes reizen gemaakt met Mooi Vakanties en zijn heel erg tevreden over de service die zij bieden. Onze eerste reis maakten we met jonge kinderen en het was erg fijn om bij problemen... Wij hebben al zes reizen gemaakt met Mooi Vakanties en zijn heel erg tevreden over de service die zij bieden. Onze eerste reis maakten we met jonge kinderen en het was erg fijn om bij problemen iemand te hebben op wie we konden rekenen.
De reizen zijn telkens tot in de puntjes geregeld, zodat wij alleen nog maar hoeven te genieten!

Desiree Jansen

Mooi vakanties heeft ons goed en duidelijk geadviseerd. Iedere keer als wij vragen hadden, werden deze binnen "no time" beantwoord. Omdat we zelf behoorlijk wat wensen hadden heeft Mooi vakanties... Mooi vakanties heeft ons goed en duidelijk geadviseerd. Iedere keer als wij vragen hadden, werden deze binnen "no time" beantwoord. Omdat we zelf behoorlijk wat wensen hadden heeft Mooi vakanties het initiële reisprogramma meerdere keren aan moeten passen, wat hebben zij een geduld met ons gehad :-). Als wij nog zo'n type reis willen maken, zou ik zeker weer contact opnemen met mooi vakanties, dit is mij nu al twee keer zeer goed bevallen!

Persoonlijke benadering voor je wensen

Tessa

Wij hebben al een aantal geweldige vakanties met Mooi mogen beleven. Zo hebben we Peru, Zuid Afrika, Jordanië en Sri Lanka mogen bezoeken via Mooi. Zowel het samenstellen van de reis, de reis zelf... Wij hebben al een aantal geweldige vakanties met Mooi mogen beleven. Zo hebben we Peru, Zuid Afrika, Jordanië en Sri Lanka mogen bezoeken via Mooi. Zowel het samenstellen van de reis, de reis zelf als de aftersales zijn tot in de puntjes verzorgd. Ik heb Mooi al vele malen aanbevolen aan vrienden en collega’s!

ruud

Mooi Vakanties is een heel fijn reisbureau. Ze maken mooie persoonlijke reisadviezen, die je online kan bekijken. Eigen inbreng kan daarin makkelijk mee genomen worden. Wij hebben inmiddels een... Mooi Vakanties is een heel fijn reisbureau. Ze maken mooie persoonlijke reisadviezen, die je online kan bekijken. Eigen inbreng kan daarin makkelijk mee genomen worden. Wij hebben inmiddels een aantal keer een reis mogen maken via Mooi die allemaal geweldig waren. Je bent echt op vakantie allesbeslissende geregeld. Het persoonlijke contact is heel fijn

Wij hebben vele reizen met mooi vakanties gemaakt. Allen naar grote tevredenheid. Mooie hotels, goede reisbegeleiding. Kortom wij zijn al jaren zeer tevreden

Liselore Hell

Superfijne partij om je reis bij uit handen te geven. Alle medewerkers hebben snel door wat je zoekt en vaak is het eerste voorstel al voor 90% raak! Ze zijn snel, bekwaam, goed bereikbaar en... Superfijne partij om je reis bij uit handen te geven. Alle medewerkers hebben snel door wat je zoekt en vaak is het eerste voorstel al voor 90% raak! Ze zijn snel, bekwaam, goed bereikbaar en deskundig. Al meerdere reizen via mooi gemaakt en altijd tevreden geweest.

Jeroen Verschoor

Wij hebben goede ervaringen met Mooi Vakanties. Allereerst is de website erg goed en duidelijk. Dit geeft een goede eerste indruk en een duidelijk beeld hoe een reis opgebouwd is of samengesteld kan... Wij hebben goede ervaringen met Mooi Vakanties. Allereerst is de website erg goed en duidelijk. Dit geeft een goede eerste indruk en een duidelijk beeld hoe een reis opgebouwd is of samengesteld kan worden. Verder zijn wij steeds opnieuw goed, snel maar bovenal vakkundig geholpen op een vriendelijke manier.
Meer dan eens hebben wij hier een vakantie geboekt. Bij terugkeer zijn wij benaderd door Mooi Vakanties en is ons gevraagd naar de ervaringen die zijn opgedaan. Hierbij zijn gedachten gewisseld over de onderkomens, de samenstelling van de reis en andere zaken die van belang kunnen zijn om een volgende klant nog beter van dienst te kunnen zijn. Wij zijn blij met MV! Familie. J. Verschoor, Ridderkerk.

Peter

Prima persoonlijke begeleiding bij het plannen en ervaren van de reis. Uitstekende selectie van accomodaties

Ik ben met mijn gezin de afgelopen kerst en oud en nieuw naar Zuid - Afrika geweest, 1 week Kaapstad en
1 week in een Lodge. Alles geregeld met Mooi Vakantie en ik kan niet anders zeggen dan dat zij het perfect
geregeld hebben en ook de support toen we daar waren was heel goed, als het nodig was konden wij op hen
terugvallen. Ik beveel Mooi vakanties dan ook van harte aan.