suzanne

Wij zijn met MOOI naar Zuid-Afrika, Sri Lanka en Peru geweest. Op basis van de voorbeeldreizen op de website van MOOI is het prettig in gesprek gaan over persoonlijke voorkeuren en verwachtingen van... Wij zijn met MOOI naar Zuid-Afrika, Sri Lanka en Peru geweest. Op basis van de voorbeeldreizen op de website van MOOI is het prettig in gesprek gaan over persoonlijke voorkeuren en verwachtingen van de reis. MOOI denkt mee, doet suggesties op basis van ervaringen in in het land en stelt een een passende rondreis samen.. Alles is tot in de puntjes geregeld met kwalitatief uitstekende hotels en gidsen.

Mooi Vakanties heeft voor ons de reis naar Namibie verzorgd (dit was al de vierde keer dat we met Mooi onze vakantie geboekt hebben) Zij hebben ons goed geholpen met het vaststellen van de route en... Mooi Vakanties heeft voor ons de reis naar Namibie verzorgd (dit was al de vierde keer dat we met Mooi onze vakantie geboekt hebben) Zij hebben ons goed geholpen met het vaststellen van de route en de keuze van de lodges. Zij hebben lodges zelf verzorgd en weten wat we zoeken. Wij hebben ook goed geluisterd naar hun advies om niet te grote afstanden af te leggen. De kwaliteit van de wegen maakt dat je er veel langer over doet dan in Nederland! De vlucht, het vervoer naar de luchthaven, de autoverhuur en de ontvangst bij de lodges verliepen prima.

Familie Sikkens

Geweldig mooie reis gemaakt door Zuid Afrika, Swaziland en als afsluiter Mauritius! Bijna alle overnachtingsadressen waren even mooi en luxe. Mooi vakanties heeft de reis volledig afgestemd op onze... Geweldig mooie reis gemaakt door Zuid Afrika, Swaziland en als afsluiter Mauritius! Bijna alle overnachtingsadressen waren even mooi en luxe. Mooi vakanties heeft de reis volledig afgestemd op onze wensen! Een echte aanrader!

Professioneel, snelle reactie tijd, goede documentatie, kundig

Ifa

Goed verzorgd. Snelle reacties. Fijn contact. Mooie vakantie.

Johnny Hasnain

Fantastic holiday arrangement for South Africa!

Leonhard van Dijk

Uitstekend!

Flexibel en makkelijk om reizen individueel aan wensen aan te passen zoals keuze hotels en planning etc. Snelle reacties op e-mails. Geboekte hotels kloppen met de plaatjes en beschrijving.... Flexibel en makkelijk om reizen individueel aan wensen aan te passen zoals keuze hotels en planning etc. Snelle reacties op e-mails. Geboekte hotels kloppen met de plaatjes en beschrijving. Plaatselijke reisorganisatie zeer punctueel qua geregelde transfers.

Luc

Al enkele keren 'met' Mooi op vakantie geweest. Uiterst tevreden over de bereidheid om alle puntjes op de i te willen zetten voor hun klanten. Geen wens is te gek, ze doen er alles voor om alle... Al enkele keren 'met' Mooi op vakantie geweest. Uiterst tevreden over de bereidheid om alle puntjes op de i te willen zetten voor hun klanten. Geen wens is te gek, ze doen er alles voor om alle wensen in te vullen. Prijs kwaliteit is perfect. Zeker een aanrader.

Frank65

Zeer professioneel en toch persoonlijk. Wij hebben een concept-reisplan met wensen bij Mooi Vakanties aangeboden. In en telefoongesprek werd hier feed-back opgegeven en werden met enkele... Zeer professioneel en toch persoonlijk. Wij hebben een concept-reisplan met wensen bij Mooi Vakanties aangeboden. In en telefoongesprek werd hier feed-back opgegeven en werden met enkele alternatieven aan het denken gezet. Op basis daarvan is het definitieve reisplan door Mooi Vakanties opgesteld en ook geboekt. We werden daarbij verrast door de mate van variatie in locatie en aard van de accommodaties. Zeer afwisselend en nauwelijks de "standaard" hotels.
Positief verrast werden door de snelheid van handelen (buiten kantooruren) toen we een keer hulp uit Nederland nodig hadden. Die toegevoegde waarde zie je pas al het nodig is, en mis je bij de zelf geboekte reizen.