Vanessa Westbroek

Geweldige service, geweldige reizen, óók wel fors aan de prijs.

Bernice en Djurre

Over Mooi Vakanties niet meer dan lof. Van begin tot eind een topervaring. Enorm flexibel, altijd bereikbaar en er wordt doorlopend met je meegedacht. De vakantie was daarnaast tot in de puntjes... Over Mooi Vakanties niet meer dan lof. Van begin tot eind een topervaring. Enorm flexibel, altijd bereikbaar en er wordt doorlopend met je meegedacht. De vakantie was daarnaast tot in de puntjes geregeld. Alles liep gesmeerd.

Hele leuke vakantie in Sri Lanka!

Klant gericht. Maatwerk. Vriendelijk. Goede ideeën en punctueel zijn woorden die in het kort op Mooi vakanties van toepassing zijn

H. Schoenmaker

Wij hebben met Mooi Vakanties een schitterende reis mogen maken door Marokko. Na digitaal een aanvraag te hebben verstuurd verliep het verdere contact telefonisch. Voldoende informatie vooraf en... Wij hebben met Mooi Vakanties een schitterende reis mogen maken door Marokko. Na digitaal een aanvraag te hebben verstuurd verliep het verdere contact telefonisch. Voldoende informatie vooraf en echt alles is bespreekbaar of te regelen. De reis was dan ook prima geregeld. Bij aankomst stond onze chauffeur al klaar om ons naar het eerste hotel te brengen. De huurauto voor het vervolg van de reis werd keurig afgeleverd bij het hotel. De hotels waren zeer luxe en alles was prima verzorgd. Tijdens onze reis hebben we 1 x contact gezocht met Mooi Vakanties en onze vraag/probleem werd snel beantwoord en verholpen. Wij (gezin met kind van 11 en 9) hebben een fantastische reis gehad.

Katja

Fijn en goed georganiseerd. Mooie accommodaties en ook vervoer was perfect geregeld.

Susana

Het kenmerkende van Mooi Vakanties is dat ze echt met je meedenken. Ze geven oplossingen voor dingen waar je nog niet aan gedacht had en denken goed vooruit. Ook een complex plaatje draaien ze hun... Het kenmerkende van Mooi Vakanties is dat ze echt met je meedenken. Ze geven oplossingen voor dingen waar je nog niet aan gedacht had en denken goed vooruit. Ook een complex plaatje draaien ze hun hand niet voor om, zo gingen wij met 2 groepen die elkaar halverwege zouden ontmoeten om samen verder te reizen. Dat verliep allemaal soepel.
Kortom: een goed vakantieplan op maat! En ze weten wat genieten is voor jou als vakantieganger, dus kiezen de mooiste plekjes voor je uit. Een echte aanrader dus, het is ons goed bevallen.

Goed en snel bereikbaar

Super! Geweldige hulp voor het maken van een onvergetelijke reis!

Wij zijn meerdere keren met Mooi vakanties op reis geweest, naar Thailand, Laos, Cambodja en Vietnam. Steeds was het perfect geregeld, zowel vervoer als verblijf. We zijn nog steeds erg enthousiast... Wij zijn meerdere keren met Mooi vakanties op reis geweest, naar Thailand, Laos, Cambodja en Vietnam. Steeds was het perfect geregeld, zowel vervoer als verblijf. We zijn nog steeds erg enthousiast en zouden zo weer boeken!