Zuid-Afrika, Mauritius en Sri Lanka via Mooivakantie geboekt. Alle 3 gezinsvakantie’s perfect geregeld en goed advies gekregen.

Serena

Prettig en informatief

We hebben een fijne en mooie vakantie gehad in Marokko met Mooi Vakantie. Mooie kleinschalige accommodaties, precies waar we van houden. We hadden een stekker in een hotel laten liggen en die is... We hebben een fijne en mooie vakantie gehad in Marokko met Mooi Vakantie. Mooie kleinschalige accommodaties, precies waar we van houden. We hadden een stekker in een hotel laten liggen en die is later in een ander hotel bezorgd. Heel fijn.

Top. Fijne interactie, luisteren goed en fijne reis!

Marielle

Flexibel, persoonlijk, denken met je mee, snel en soepel contact. De voorgestelde reizen op de website kun je ook naar eigen wens aanpassen. Geweldige website en offerte, je ontvangt een link naar... Flexibel, persoonlijk, denken met je mee, snel en soepel contact. De voorgestelde reizen op de website kun je ook naar eigen wens aanpassen. Geweldige website en offerte, je ontvangt een link naar een heel uitgebreide persoonlijke pagina met alle informatie, foto's van hotels etc., reisbeschrijving en tarieven. Op het moment dat de reis is geboekt, ontvang je ook een link zonder tarieven voor de thuisblijvers. Daarnaast kun je al deze informatie ook nog in een app op je telefoon krijgen, wat ook zonder internet toegankelijk is, handig op reis. Vragen tijdens onze reis werden gelijk beantwoord en opgelost. Wij zijn naar Dubai en Mauritius geweest. Als we ooit weer eens zo'n verre reis maken, zouden we zeker weer bij Mooi Vakanties boeken!

marcel lux

Uitmuntende communicatie, zowel via e-mail als telefonisch, goede kennis van zaken.
Goede afspraken met samenwerkende organisatie in het buitenland.

Prima ervaring. Mag aan de voorkant nog wat meer doorspreken hoe hotels bijv liggen tov andere facliteiten, etc.

Een zeer persoonlijke aanpak hetgeen zeer mooie unieke reizen tot gevolg heeft gehad.

In 2018 op reis geweest naar Vietnam met het gezin, 4 personen. Alles was prima geregeld en voldeed aan de verwachtingen.

Persoonlijk, attent en klantvriendelijk