Erg prettige communicatie, er wordt goed geluisterd naar de wensen

Wij zijn voor de tweede keer via Mooi vakanties op reis geweest. wij ijn reg blij met de leuke hotels die zij uitzoeken en met ons meedenken over de locaties. Hun lokale reisorganisatie heeft het... Wij zijn voor de tweede keer via Mooi vakanties op reis geweest. wij ijn reg blij met de leuke hotels die zij uitzoeken en met ons meedenken over de locaties. Hun lokale reisorganisatie heeft het servicegehalte van Mooivakanties goed overgenomen en ook ter plaatse hebben wij de service die wij zoeken. De reis naar Hong Kong en Vietnam was goed verzorgd, mn het hotel in Hong Kong (VIC) en in Mui Ne (Sailing) vonden wij erg leuk. Vanwege de issues op HK airport even contact gehad met Mooivakanties tussendoor (wat wij eigenlijk nooit doen) en dat werd heel netjes opgepakt en is er meegekeken of er mogelijk vertragingen of anderszins zouden kunnen ontstaan. Wij boeken via Mooi reizen om ontzorgd te worden en dat wordt elke keer waargemaakt!

Ellen Michiels

Onze reis naar Sri Lanka en de Malediven is door Mooi Vakanties een hele mooie ervaring geworden voor ons gezin. Mooi Vakanties weet met een persoonlijke en snelle aanpak een reis naar jou wensen... Onze reis naar Sri Lanka en de Malediven is door Mooi Vakanties een hele mooie ervaring geworden voor ons gezin. Mooi Vakanties weet met een persoonlijke en snelle aanpak een reis naar jou wensen samen te stellen. De reis zelf was zonder zorgen en heel goed geregeld van het begin tot het einde. De accommodaties waren fantastisch, de chauffeur heel professioneel met veel kennis over Sri Lanka en het eten was overal erg goed.

Mooi vakanties selecteert met zorg mooie woningen op prachtige locaties. Ik was heel tevreden met de door hun opgezette tour door Zuid-Afrika.

Persoonlijk behandeling en op maat gemaakte reizen naar mooie bestemming in de wereld

Peter en Jolanda Bogers

We hebben inmiddels al 4 geweldige vakanties geboekt via Mooi Vakanties. Het geeft een erg goed gevoel dat alles goed geregeld is als je aan het rondreizen bent, de chauffeur of gids op tijd is, er... We hebben inmiddels al 4 geweldige vakanties geboekt via Mooi Vakanties. Het geeft een erg goed gevoel dat alles goed geregeld is als je aan het rondreizen bent, de chauffeur of gids op tijd is, er geen verwarring is bij hotels en dat je altijd een noodnummer van een lokaal Engelssprekend bij je hebt. Bij het samenstellen van een rondreis wordt er door Mooi Vakanties altijd een goed advies gegeven wat we enorm waarderen!

Nathaly

Goede service, duidelijke uitleg en staan open voor feedback!

Familie Dunmewind

Wederom hebben de mensen van Mooi vakanties een geweldige reis voor ons gemaakt door het prachtige Thailand! Ze zijn een kei in het uitzoeken van prachtige accomodaties!

yvonne en jan

Al vele reizen gemaakt met Mooi. Altijd op maat en dik in orde!

Jan Bollemaat

Ik heb samen met mijn zoon een fantastische reis gemaakt door Zuid Afrika . Was fijn dat Mooi vakanties de verschillende accomodaties heeft geboekt incl auto dat was goed voor elkaar. Ook de link... Ik heb samen met mijn zoon een fantastische reis gemaakt door Zuid Afrika . Was fijn dat Mooi vakanties de verschillende accomodaties heeft geboekt incl auto dat was goed voor elkaar. Ook de link die ze stuurden per mail was makkelijk waar de gehele reis in een mooi overzicht was weergegeven heel professioneel.