Eva

Wij hebben met ons gezin met 3 pubers een onvergetelijke reis door Zuid Afrika gemaakt. Alles top geregeld en precies op onze wensen en budget afgestemd. Top safari's, leuke plaatsen, mooie hotels.... Wij hebben met ons gezin met 3 pubers een onvergetelijke reis door Zuid Afrika gemaakt. Alles top geregeld en precies op onze wensen en budget afgestemd. Top safari's, leuke plaatsen, mooie hotels.
Toen we een foute naam op een ticket bleken te hebben (doen luchtvaartmaatschappijen heel moeilijk over) gingen de mensen van Mooi ook direct die ochtend met de luchtvaartmaatschappij in gesprek om te zorgen dat het alsnog geregeld werd.
Even sparen, maar een volgende verre reis willen wij ook graag met Mooi Vakanties maken.

Andre Verwei

Wij (gezin van 4, met 2 tieners) zijn twee keer op reis geweest met Mooi; de eerste keer naar Sri Lankan, de tweede keer Zuid Afrika. Beide reizen waren heel mooi, en zeer goed georganiseerd, met... Wij (gezin van 4, met 2 tieners) zijn twee keer op reis geweest met Mooi; de eerste keer naar Sri Lankan, de tweede keer Zuid Afrika. Beide reizen waren heel mooi, en zeer goed georganiseerd, met het juiste tempo van reizen tegenover relaxen.

Wij zijn meer dan eens met Mooi Vakanties op reis geweest en in alle gevallen was de reis goed georganiseerd.

Jaco en Caroline

Een zeer uitgebreid gesprek m.b.t. persoonlijke wensen. Echt een reis op maat gemaakt! Alles was uitermate naar wens, en bij eventuele problemen werd er meteen actie ondernomen. Wij zijn meer dan... Een zeer uitgebreid gesprek m.b.t. persoonlijke wensen. Echt een reis op maat gemaakt! Alles was uitermate naar wens, en bij eventuele problemen werd er meteen actie ondernomen. Wij zijn meer dan tevreden en zouden deze reis meteen weer overdoen!

Robert Griep

We hebben vele malen Mooi Vakanties voor ons een reis op maat laten maken. Er was altijd sprake van zeer prettige contacten. Geen moeite was teveel. Zelfs tijdens onze reis in Namibië werd contact... We hebben vele malen Mooi Vakanties voor ons een reis op maat laten maken. Er was altijd sprake van zeer prettige contacten. Geen moeite was teveel. Zelfs tijdens onze reis in Namibië werd contact opgenomen om na te gaan of alles
in orde was. De uitvoering van de reizen was altijd tot in de puntjes geregeld. Kortom, grote klasse en service with a
big smile.

Vriendelijke en duidelijke communicatie.

ben

Het fijne van Mooi Vakanties is dat ze kennis van zake hebben en met mooie unieke locaties komen die passen bij de wensen en het budget. Hierbij wordt echt uitgegaan van maatwerk. het is veel meer... Het fijne van Mooi Vakanties is dat ze kennis van zake hebben en met mooie unieke locaties komen die passen bij de wensen en het budget. Hierbij wordt echt uitgegaan van maatwerk. het is veel meer dan het zo maar koppelen van kant en klare modules. Ook is de ondersteuning tijdens de reis super en hebben ze voor tijdens de reis een mooie web based beschrijving zodat je altijd nog even terug of vooruit kunt kijken. We hebben inmiddels al meerdere reizen gemaakt via Mooi vakanties

Wij zijn vorig jaar met Mooi Vakanties naar Vietnam geweest. We hebben een prachtige en heerlijke reis gehad. Ik vond de service van bespreken wat wij wilden en dan een site met daarop het hele... Wij zijn vorig jaar met Mooi Vakanties naar Vietnam geweest. We hebben een prachtige en heerlijke reis gehad. Ik vond de service van bespreken wat wij wilden en dan een site met daarop het hele voorstel erg prettig werken. Vervolgens was alles bespreekbaar en medewerkers attent en snel. Ter plekke was er in Hanoi een probleem door het weer maar dit werd heel snel opgelost. De accommodaties waren mooi en erg goed verzorgd. Kortom een reis waarin we echt konden uitrusten en ook veel zien en meemaken.

Vanessa Westbroek

Geweldige service, geweldige reizen, óók wel fors aan de prijs.