Bal

Alles was tot in de puntjes geregeld.

Roy

Mooi Vakanties heeft onze reis naar Thailand perfect verzorgd. Alle onderdelen van de reis waren goed geboekt, we kregen altijd van tevoren een bericht over de transfers (via personeel van het... Mooi Vakanties heeft onze reis naar Thailand perfect verzorgd. Alle onderdelen van de reis waren goed geboekt, we kregen altijd van tevoren een bericht over de transfers (via personeel van het hotel) en ook werd er snel op onze mails gereageerd die we tijdens onze vakantie stuurden. Erg prettig!

Alles perfect georganiseerd. Een aanrader.

De georganiseerde reis sloot heel goed aan bij de wensen die we hadden. Ontzettend veel wild gezien en mooie accomodaties.

Goede ervaringen

We hebben een geweldige vakantie gehad, alles was tot in de puntjes geregeld!

Jeroen Verschoor / Ridderkerk

Wij hebben nu 3 reizen geboekt bij Mooi.
Zuid-Afrika en Swaziland, Namibie en deze zomer Mauritius.

In alle gevallen zijn wij snel, correct, vriendelijk maar bovenal vakkundig...
Wij hebben nu 3 reizen geboekt bij Mooi.
Zuid-Afrika en Swaziland, Namibie en deze zomer Mauritius.

In alle gevallen zijn wij snel, correct, vriendelijk maar bovenal vakkundig geïnformeerd over het betreffende land en de mogelijkheden. Alle reizen zijn in overleg op maat gemaakt en dit naar onze volle tevredenheid.

Wij bevelen MooiVakanties aan!

Fam. J. Verschoor / Ridderkerk

Onze ervaring met Mooi Vakanties is erg positief. Ze luisteren en denken goed mee om een voor jou mooie reis samen te stellen obv de eisen. Ze geven goed advies op basis van hun kennis en eigen... Onze ervaring met Mooi Vakanties is erg positief. Ze luisteren en denken goed mee om een voor jou mooie reis samen te stellen obv de eisen. Ze geven goed advies op basis van hun kennis en eigen ervaringen.

Marijke Bredius

We hebben een heerlijke reis door Vietnam gemaakt. Alles was door Mooi Vakanties super geregeld. Evenals onze vorige reizen naar Namibië, Zuid-Afrika, Mauritius, Sri-lanka en de Malediven.

Erg prettige communicatie, er wordt goed geluisterd naar de wensen