Tessa

Wij hebben al een aantal geweldige vakanties met Mooi mogen beleven. Zo hebben we Peru, Zuid Afrika, Jordanië en Sri Lanka mogen bezoeken via Mooi. Zowel het samenstellen van de reis, de reis zelf... Wij hebben al een aantal geweldige vakanties met Mooi mogen beleven. Zo hebben we Peru, Zuid Afrika, Jordanië en Sri Lanka mogen bezoeken via Mooi. Zowel het samenstellen van de reis, de reis zelf als de aftersales zijn tot in de puntjes verzorgd. Ik heb Mooi al vele malen aanbevolen aan vrienden en collega’s!

Ruud

Mooi Vakanties is een heel fijn reisbureau. Ze maken mooie persoonlijke reisadviezen, die je online kan bekijken. Eigen inbreng kan daarin makkelijk mee genomen worden. Wij hebben inmiddels een... Mooi Vakanties is een heel fijn reisbureau. Ze maken mooie persoonlijke reisadviezen, die je online kan bekijken. Eigen inbreng kan daarin makkelijk mee genomen worden. Wij hebben inmiddels een aantal keer een reis mogen maken via Mooi die allemaal geweldig waren. Je bent echt op vakantie allesbeslissende geregeld. Het persoonlijke contact is heel fijn

Wij hebben vele reizen met mooi vakanties gemaakt. Allen naar grote tevredenheid. Mooie hotels, goede reisbegeleiding. Kortom wij zijn al jaren zeer tevreden

Liselore Hell

Superfijne partij om je reis bij uit handen te geven. Alle medewerkers hebben snel door wat je zoekt en vaak is het eerste voorstel al voor 90% raak! Ze zijn snel, bekwaam, goed bereikbaar en... Superfijne partij om je reis bij uit handen te geven. Alle medewerkers hebben snel door wat je zoekt en vaak is het eerste voorstel al voor 90% raak! Ze zijn snel, bekwaam, goed bereikbaar en deskundig. Al meerdere reizen via mooi gemaakt en altijd tevreden geweest.

Jeroen Verschoor

Wij hebben goede ervaringen met Mooi Vakanties. Allereerst is de website erg goed en duidelijk. Dit geeft een goede eerste indruk en een duidelijk beeld hoe een reis opgebouwd is of samengesteld kan... Wij hebben goede ervaringen met Mooi Vakanties. Allereerst is de website erg goed en duidelijk. Dit geeft een goede eerste indruk en een duidelijk beeld hoe een reis opgebouwd is of samengesteld kan worden. Verder zijn wij steeds opnieuw goed, snel maar bovenal vakkundig geholpen op een vriendelijke manier.
Meer dan eens hebben wij hier een vakantie geboekt. Bij terugkeer zijn wij benaderd door Mooi Vakanties en is ons gevraagd naar de ervaringen die zijn opgedaan. Hierbij zijn gedachten gewisseld over de onderkomens, de samenstelling van de reis en andere zaken die van belang kunnen zijn om een volgende klant nog beter van dienst te kunnen zijn. Wij zijn blij met MV! Familie. J. Verschoor, Ridderkerk.

Peter

Prima persoonlijke begeleiding bij het plannen en ervaren van de reis. Uitstekende selectie van accomodaties

Ik ben met mijn gezin de afgelopen kerst en oud en nieuw naar Zuid - Afrika geweest, 1 week Kaapstad en
1 week in een Lodge. Alles geregeld met Mooi Vakantie en ik kan niet anders zeggen dan dat zij het perfect
geregeld hebben en ook de support toen we daar waren was heel goed, als het nodig was konden wij op hen
terugvallen. Ik beveel Mooi vakanties dan ook van harte aan.

Wij hebben veel vakanties via Mooi geboekt. Wij zijn erg tevreden en hebben altijd een fijne reis. Als er onderweg iets niet goed is gegaan dan wordt alsnog door het kantoor in Nederland actie... Wij hebben veel vakanties via Mooi geboekt. Wij zijn erg tevreden en hebben altijd een fijne reis. Als er onderweg iets niet goed is gegaan dan wordt alsnog door het kantoor in Nederland actie ondernomen. Wat ons betreft een echte aanrader.

Karin Moonen

3 x met Mooi op vakantie en 3 x fantastisch geregeld; ze luisteren heel goed naar wat je wil en passen dit aan op je budget. Prachtige locaties en geweldig mooie (kleinschalige) lodges/hotels. Onze... 3 x met Mooi op vakantie en 3 x fantastisch geregeld; ze luisteren heel goed naar wat je wil en passen dit aan op je budget. Prachtige locaties en geweldig mooie (kleinschalige) lodges/hotels. Onze volgende vakantie zit alweer in de planning!

A.Brouwer

Goede persoonlijke aandacht, oog voor kwaliteit.