Wij zijn met onze familie twee keer op vakantie geweest via Mooi. 1 x naar Bali en 1x naar Sri Lanka. Beide vakanties hebben onze verwachtingen overtroffen. De dames van Mooi luisteren vooraf goed... Wij zijn met onze familie twee keer op vakantie geweest via Mooi. 1 x naar Bali en 1x naar Sri Lanka. Beide vakanties hebben onze verwachtingen overtroffen. De dames van Mooi luisteren vooraf goed naar onze persoonlijke wensen en komen snel met deskundig en eerlijk advies. De briefing vooraf is goed en de locaties hebben ook daadwerkelijk het kwaliteit niveau wat beloofd wordt. Wij kunnen Mooi dan ook van harte aanbevelen. Groet Laura en Marien uit Hilversum

2x met mooi vakantie op reis geweest, zowel onze honeymoon als ook een rondreis dooe noord Argentinië en rio de janeiro. Beide reizen waren geweldig, tot in de puntjes organisiert en alles naar onze... 2x met mooi vakantie op reis geweest, zowel onze honeymoon als ook een rondreis dooe noord Argentinië en rio de janeiro. Beide reizen waren geweldig, tot in de puntjes organisiert en alles naar onze wensen aangepast. Alleen maar lof!

Henriette Hoogstad

Snel, accuraat en de echt leuke en mooie accomodaties dat is Mooi Vakanties in een paar woorden. We zijn nu een paar keer met Mooi op stap geweest en zeer tevreden!