Hans B.

Erg prettig contact. Zeer toegankelijk.

Gheyssens

Al verschillende reizen gedaan met Mooi Vakanties en nog nooit ontgoocheld

Annink

Top service, luisteren naar de klant en voorzien in een pasklaar reisaanbod.

Joop

Wederom een fantastische reis gemaakt via "Mooi Vakanties". Deze keer naar Cambodja, Laos en Vietnam. Alles was top geregeld! Wij laten veelvuldig onze reizen via hen organiseren; telkens naar volle... Wederom een fantastische reis gemaakt via "Mooi Vakanties". Deze keer naar Cambodja, Laos en Vietnam. Alles was top geregeld! Wij laten veelvuldig onze reizen via hen organiseren; telkens naar volle tevredenheid.

Inge en reisgenoten

Opnieuw een onbezorgde vakantie! Top geregeld!

Daisy de Lange

Wij zijn dol op Mooi Vakanties! Net onze vierde reis met Mooi Vakanties mogen maken. Er is altijd een prachtig aanbod aan reizen, met de meest prachtige en bijzondere plekjes, waar wij zo blij van... Wij zijn dol op Mooi Vakanties! Net onze vierde reis met Mooi Vakanties mogen maken. Er is altijd een prachtig aanbod aan reizen, met de meest prachtige en bijzondere plekjes, waar wij zo blij van worden. Altijd behulpzaam en vol met ideeën! Hopelijk kunnen we snel weer gaan plannen ;-)

Tiny Nys

We hebben een geweldige ervaring gehad met Mooi Vakanties! Onze reis naar Jordanië was voor ons gezin uniek en vooral een belevenis om nooit te vergeten. We hebben het land kunnen bezoeken en vele... We hebben een geweldige ervaring gehad met Mooi Vakanties! Onze reis naar Jordanië was voor ons gezin uniek en vooral een belevenis om nooit te vergeten. We hebben het land kunnen bezoeken en vele onvergetelijke uitstappen gemaakt, toch konden we ook genieten van wat luxe en ontspanning. Voor ons de perfecte combinatie. Alles was vooraf heel goed geregeld, toch kon ik bij de minste twijfel terecht bij de organisatie en werd ik meteen geholpen.

Jupe

Dankzij Mooi Vakanties hebben wij een prachtige goed verzorgde reis gemaakt door Costa Rica!

Riena Aliredjo

We hebben een onvergetelijke reis gemaakt dankzij Mooi Vakanties in Costa Rica; parels van hotels en alles met zorg geregeld.

Radek en Marieke

Fantastische reis. Super georganiseerd!!