Prettig contact

Reactie Mooi Vakanties:

Beste mevrouw Sommers, Bedankt voor het invullen van een review. Ik ben wel een beetje verbaasd over het cijfer. In ons telefoongesprek afgelopen vrijdag kreeg ik het idee dat jullie een leuke... Beste mevrouw Sommers, Bedankt voor het invullen van een review. Ik ben wel een beetje verbaasd over het cijfer. In ons telefoongesprek afgelopen vrijdag kreeg ik het idee dat jullie een leuke reis hebben gehad en erg tevreden waren. Ik begreep dat één hotel wat tegen gevallen is, maar waren er wellicht nog andere dingen niet naar wens die we niet hebben besproken? Ik hoor het graag, alvast bedankt! Vriendelijke groet, Elles - Mooi Vakanties

Inge

Wederom een fantastische reis tot in de puntjes top geregeld!

Onze reis Cambodja, Laos en Vietnam, was tot in de puntjes verzorgd, ook een bijzonder groot compliment voor lokale agentschap Vidotour, alles was goed geregeld, ook belden ze regelmatig op, om te... Onze reis Cambodja, Laos en Vietnam, was tot in de puntjes verzorgd, ook een bijzonder groot compliment voor lokale agentschap Vidotour, alles was goed geregeld, ook belden ze regelmatig op, om te vragen of alles naar wens was, ook de vluchten etc werden schriftelijk afgegeven bij de accommodaties.
Ook alle lof voor de prachtige accommodaties, rustige ligging, en of een prachtige tuin, uitzicht, en super sfeervolle kamers, we voelden ons thuis.
We zullen zeker met Mooi vakantie, opnieuw een reis boeken.
Hartelijk dank
Piet en Nel D.

Mooi Vakanties biedt mooie accommodaties aan en helpt zorgvuldig mee. Daarnaast leveren zij ook duidelijke informatie voor de hele reis per dag aan.

van den Nieuwendijk

Via kennissen met dit bedrijf in aanraking gekomen.

Zeer goed alles tot in de puntjes verzorgd

Karin Vink

Luisteren zeer goed wat onze wensen zijn en alles wordt zeer goed geregeld. Wij hebben wederom een prachtige reis gemaakt.

Ruud

Goed geregelde mooie vakantie

Peter Klaas

Erg vriendelijke mensen die ons hebben geholpen met het boeken van een prachtige reis. Snelle reacties bij vragen en goed geregeld.

Katja

Geweldig. Heel goed georganiseerd, mooie locaties.In een woord geweldig en zeker aan te bevelen.