Jupe

Dankzij Mooi Vakanties hebben wij een prachtige goed verzorgde reis gemaakt door Costa Rica!

Riena Aliredjo

We hebben een onvergetelijke reis gemaakt dankzij Mooi Vakanties in Costa Rica; parels van hotels en alles met zorg geregeld.

Radek en Marieke

Fantastische reis. Super georganiseerd!!

Jean Reijnen

Wij zijn fantastisch geadviseerd, een geweldige reis naar Zuid Afrika in elkaar gezet met mooie locaties en accommodaties het was een niet te vergeten belevenis!!!

Fam Teunen (België)

Dit jaar met het gezin (kinderen zijn twee pubers) naar Namibië geweest. De hotels waren van zeer goede kwaliteit. Elke vraag ivm de reis werd snel en vriendelijk beantwoord. Een topervaring en zijn... Dit jaar met het gezin (kinderen zijn twee pubers) naar Namibië geweest. De hotels waren van zeer goede kwaliteit. Elke vraag ivm de reis werd snel en vriendelijk beantwoord. Een topervaring en zijn van plan om onze volgende reis naar Vietnam terug met mooi vakanties te boeken. Dan ben je zeker van goed uitgekozen hotels .

Aart Voorrips

Heel positief. Mooi Vakanties heeft een prachtige reis voor ons geregeld en ons ook tijdens onze reis bijgestaan als we vragen hadden.

Gezin met 2 kinderen (10 en 12 jaar oud)

Nadat we in 2019 voor het eerst met Mooi Vakanties op reis zijn geweest was het voor ons evident om wederom met hun een nieuwe reis (naar Zuid Afrika en Mauritius) samen te stellen. En wat hebben we... Nadat we in 2019 voor het eerst met Mooi Vakanties op reis zijn geweest was het voor ons evident om wederom met hun een nieuwe reis (naar Zuid Afrika en Mauritius) samen te stellen. En wat hebben we weer genoten!
We zijn blij met het actieve meedenken van Mooi, blij met hun adviezen en hun snelle reacties in de voorbereiding van de reis. Merkbaar is dat ze weten waar ze het over hebben doordat ze daar zelf veel komen. En de plekken waar we zijn geweest, de resorts, alles top geregeld.
Onze volgende verre reis boeken we in de toekomst dan zeker bij Mooi!

Monique Brouwer en Thom Deelstra

We (2 volwassenen en 3 kinderen -11, 16, 18-) zijn voor de tweede keer via Mooi vakanties individueel op reis geweest naar Azië en dat is weer uitstekend bevallen. De eerste keer ging de reis naar... We (2 volwassenen en 3 kinderen -11, 16, 18-) zijn voor de tweede keer via Mooi vakanties individueel op reis geweest naar Azië en dat is weer uitstekend bevallen. De eerste keer ging de reis naar Vietnam, de tweede keer naar Indonesië. Beide keren werden onze wensen vertaald naar een reisplan dat afwisselend en zeer boeiend was. De heldere website waarop de hele reis tot in detail getoond werd maakte de voorpret compleet. Mooi vakanties ziet kans om prachtige accommodaties te boeken die niet druk zijn en vaak op een bijzondere plek liggen. Ook het vervoer van de ene naar de andere bestemming was altijd goed geregeld; zowel vliegtuig, boot of auto stonden altijd klaar op de afgesproken plek. We hebben mooie herinneringen verzameld en zijn ervan overtuigd dat wanneer we een volgende reis kunnen maken, Mooi vakanties onze eerste keus zal zijn.
Monique Brouwer en Thom Deelstra

NE

Goede reis adviezen, heel mooi gekozen locaties en communicatie is erg goed

Pauline

2e keer op reis met Mooi. Helaas duurde het deze keer lang voordat er aan onze reis begonnen kon worden ivm drukte. Daardoor duurde het proces lang. Maar als je ‘aan de beurt bent’ dan gaat het snel... 2e keer op reis met Mooi. Helaas duurde het deze keer lang voordat er aan onze reis begonnen kon worden ivm drukte. Daardoor duurde het proces lang. Maar als je ‘aan de beurt bent’ dan gaat het snel en efficiënt. Super communicatie. Ook open minded over een aantal dagen die wij leeg hebben gelaten in de planning en zelf hebben georganiseerd. Fijn dat er vaak keuze is voor luxe hotel en minder luxe optie. Goede documentatie ontvangen voor vertrek. Tijdens het reizen, fijne transfers en alles goed geregeld.