Clemy

Meerdere reizen met Mooi gemaakt!

Lisette Hansen

Geweldige gevarieerde rondreis Jordanië gemaakt, accomodaties en auto met chauffeur waren goed geregeld. Bij vragen goede bereikbaarheid en vlotte afhandeling. In een woord : Top !

Dennis Oldenkotte

Super snel en accuraat, zeer tevreden over de informatie hotels en route. Inmiddels de tweede keer dat wij via Mooi vakanties een reis hebben geboekt en dit zal zeker niet de laatste keer zijn!!!

Aad

Op basis van de aangegeven wensen wordt een zeer passend voorstel gedaan. Ter plaatse blijkt de uitvoering van het programma feilloos te zijn. Het voorgaande is gebaseerd op meerdere ervaringen.

Anne

Vrij kort van tevoren kwamen wij met het verzoek om een reis naar Zuid-Afrika te plannen. Vanaf het begin hadden wij heel fijn contact met Corinne van Mooi Vakanties en werd er heel snel een... Vrij kort van tevoren kwamen wij met het verzoek om een reis naar Zuid-Afrika te plannen. Vanaf het begin hadden wij heel fijn contact met Corinne van Mooi Vakanties en werd er heel snel een prachtig reisvoorstel naar ons gestuurd. Er werd met ons meegedacht en goed naar onze wensen geluisterd. Zeer snelle en goede communicatie. En, het allerbelangrijkst, wij hebben een fantastische reis gemaakt met super mooie verblijven en alles was perfect geregeld. Wij zouden iedereen Mooi Vakanties aanbevelen!

ruud

Persoonlijke wensen komen tot uiting in prachtige reizen

Jolanda Bogers

Deskundig, vriendelijk en betrouwbaar reisbureau,

S.A. & F.S.

Goede communicatie qua bereikbaarheid, wensen etc. Er wordt echt een reis op maat gezocht die voldoet aan al jouw wensen. Onze vakantie was top geregeld! Niets op aan te merken.

Jessy Blom

Mooi Vakanties heeft ons op zeer korte termijn een prachtige, gevarieerde rondreis door Namibië aangeboden, waarin voldoende ruimte was voor eigen wensen en aanpassingen. De reis, de huurauto en de... Mooi Vakanties heeft ons op zeer korte termijn een prachtige, gevarieerde rondreis door Namibië aangeboden, waarin voldoende ruimte was voor eigen wensen en aanpassingen. De reis, de huurauto en de accommodaties waren prima geregeld en zijn zeer in de smaak gevallen. We kunnen Mooi Vakanties aan iedereen aanraden!

Ivo

Heel erg meedenkend, pro-actief en kundig. Weten de perfecte locaties te vinden!