Luc Meessen

Wederom een super vakantie gehad. Mooi vakantie denkt graag mee in het organiseren van onze reizen. Op al onze vragen is wel een oplossing verzonnen. Dank wederom!

Fam. Rens

Al weer een fantastische vakantie gehad door de goede keuzes & organisatie van Mooi vakanties!

Sneijer Dick

Een club die prima adviezen geeft en het vervolgens prima organiseert.

Manuel Voll

Onze ervaring met Mooi is positief. Het team is zeer behulpzaam, denkt goed mee en reageert snel op vragen / verzoeken.

Henriette Hoogstad

Mooi Vakanties vult alle wensen prima in. Ze zijn vooraf goed bereikbaar en luisteren echt naar je. De contacten zijn plezierig! De gekozen accommodaties zijn prachtig, het vervoer daartussen is... Mooi Vakanties vult alle wensen prima in. Ze zijn vooraf goed bereikbaar en luisteren echt naar je. De contacten zijn plezierig! De gekozen accommodaties zijn prachtig, het vervoer daartussen is ook goed geregeld. Wij bevelen Mooi Vakanties aan , die voor ons al 4 keer onze verre vakantie heeft geregeld en dat zegt voldoende.

Fam Aries

Het is alweer een tijdje geleden maar onze reis door Zuid Afrika was tot in de puntjes geregeld. We staan nu weer op het punt om opnieuw een reis
door Mooivakanties te laten organiseren. Deze...
door Mooivakanties te laten organiseren. Deze keer gaan we samen met neef en cameraman. Tot snel!

Edwin en Sonja

Prachtige vakantie naar Indonesie

Clemy

Meerdere reizen met Mooi gemaakt!

Lisette Hansen

Geweldige gevarieerde rondreis Jordanië gemaakt, accomodaties en auto met chauffeur waren goed geregeld. Bij vragen goede bereikbaarheid en vlotte afhandeling. In een woord : Top !

Dennis Oldenkotte

Super snel en accuraat, zeer tevreden over de informatie hotels en route. Inmiddels de tweede keer dat wij via Mooi vakanties een reis hebben geboekt en dit zal zeker niet de laatste keer zijn!!!