Jeff Fung A Loi

Ik ben zeer tevreden met MoneyMonk. Een zeer behulpzaam en begripvol support afdeling. Mogen de tijden weer gaan keren na de covid-19 maatregelen dan ben ik er zeker van overtuigd om weer gebruik te... Ik ben zeer tevreden met MoneyMonk. Een zeer behulpzaam en begripvol support afdeling. Mogen de tijden weer gaan keren na de covid-19 maatregelen dan ben ik er zeker van overtuigd om weer gebruik te gaan maken van de MoneyMonk diensten.

Bert van Duijn

Razendsnelle reactie met de juiste oplossing voor een probleem.

J. van der Heide

Het boekhoudprogramma van Moneymonk werkt ontzettend prettig en overzichtelijk. Mocht iets onduidelijk zijn dan is er een helpdesk die snel, vriendelijk en deskundig antwoorden geeft.

Edward Scholtens

Er word snel en inhoudelijk gereageerd op je vragen, was even weg voor een boodschap en meteen al een antwoord waarmee ik iets kan. Tevens een vervolg vraag en prima geholpen!

Jan van Veelen

Dit pakket is fantastisch.
Dit pakket is fantastisch.
Sinds 1 maart jl. werk ik als zelfstandig timmerman / aannemer. Voor die tijd heb ik ook andere pakketten getest en bekeken, maar MoneyMonk steekt daar met kop en schouders boven uit. Vooral de duidelijkheid, het overzicht en de functionaliteiten zijn erg goed.
Als je iets over het pakket wil weten is er een goede help en supportfunctie. Tik je zoekterm in en je krijgt een heleboel helpartikelen en/of filmpjes te zien.
Bankkoppeling (Knab) werkt prima. Offertes en facturen zijn zelf op te maken, zelfs met eigen briefpapier. Boekingen zijn heel makkelijk te doen waarbij je het pakket ook een transactie kan laten herkennen op basis van bijvoorbeeld het rekeningnummer of de omschrijving. Heel fijn voor terugkerende transacties.
Bestanden scannen, toevoegen en koppelen werkt ook heel makkelijk.
De boekhoudkundige kant heeft heel veel meer mogelijkheden dan ik nodig heb en het maken van de kwartaalaangifte is erg makkelijk.
Kortom: een heel fijn pakket met alle mogelijkheden die je nodig hebt.

Hederik Beuks

Zeer uitgebreid pakket, logisch ingedeeld en snelle service, voor mij nooit meer een ander pakket!

Lonneke Limpens

Suuuuper geholpen weer! Heel erg bedankt Thom!

Gareth Williams

De kwaliteit van de support is veel hoger dan wat ik had verwacht. Je krijgt het gevoel dat ze echt mee werken.

Renée Eradus

Voor iedere ZZP'er zou een online boekhoudpakket eigenlijk een must moeten zijn. Zeker als het een boekhoudpakket zoals MoneyMonk is. Je kunt er alle mee doen wat nodig is voor een correcte... Voor iedere ZZP'er zou een online boekhoudpakket eigenlijk een must moeten zijn. Zeker als het een boekhoudpakket zoals MoneyMonk is. Je kunt er alle mee doen wat nodig is voor een correcte boekhouding en algemene administratie. De duidelijke interface maakt het niet alleen aantrekkelijk maar ook fijn om in te werken. Zowel op de desktop als via de App. De klantenservice is echt geweldig. Voor alle technische en inhoudelijke vragen staan ze voor je klaar. Ik ben meer dan tevreden en vraag me bijna af hoe ze het kunnen doen, voor dit geld :). Bedankt MoneyMonk!

Dennis Figge

MoneyMonk is ontzettend gebruiksvriendelijk en helpt mij als zzp'er met weinig financiële ervaring toch netjes mijn administratie bij te houden. In combinatie met de app heb ik alles altijd netjes... MoneyMonk is ontzettend gebruiksvriendelijk en helpt mij als zzp'er met weinig financiële ervaring toch netjes mijn administratie bij te houden. In combinatie met de app heb ik alles altijd netjes op orde, en dat geeft veel rust.