Jasper Duizendstra

De support desk heeft mij goed geïnformeerd, ik dacht dat iets niet goed werkte, maar het lag aan mijzelf.

Dennis Kraaijeveld

Duidelijke user interface en koppeling met bunq bank is echt fantastisch.

Duidelijke user interface en koppeling met bunq bank is echt fantastisch.

Snel en gemakkelijk alles te boeken via de app op je mobiel of gewoon online. Alles is duidelijk beschreven en ook de documentatie/support is meer dan prima.

Heb er niks op aan te merken vooralsnog. Meerdere aanbieders van online boekhouding uitgetest (als Moneybird, Debitoor etc.) maar blijven hangen op Moneymonk vanwege de genoemde voordelen.

Studio Neon

Wauw. Super snel opgepakt en teruggekoppeld.

Sjoerd Nijenhuis

Bedankt voor de snelle reactie met daarin de oplossing voor mijn probleem. Wat een top service, 's avonds een melding maken en de volgende morgen om 10:00 uur al een reactie!
Super!

Patricia Handels

Heel makkelijk programma om mee te werken, zeker indien je alle facturen e.d. via de bank hebt. Kas is handmatig invoeren maar zorgt wel dat je vorige leveranciers erin staan. Bedrijven zoekt hij... Heel makkelijk programma om mee te werken, zeker indien je alle facturen e.d. via de bank hebt. Kas is handmatig invoeren maar zorgt wel dat je vorige leveranciers erin staan. Bedrijven zoekt hij automatisch op incl. de reisafstand. ideaal! Ik ben binnen vijf minuten klaar met de omzetbelasting per kwartaal.

W.E.E. de Vries

Superfijne software, total support, fijne hulp en staan altijd klaar.
kan niet beter.

Daan Brittan

Echt een super goed programma om je facturatie, afschrijvingen, BTW en nog veel meer mee te regelen. Vergeleken met de meeste programma's is het net zo krachtig, maar 10x beter begrijpelijk. Als je... Echt een super goed programma om je facturatie, afschrijvingen, BTW en nog veel meer mee te regelen. Vergeleken met de meeste programma's is het net zo krachtig, maar 10x beter begrijpelijk. Als je iets vergeet toe te voegen zorgen ze altijd dat je op tijd een melding krijgt. Ik zou Moneymonk iedereen aanraden.

Machiel van Wijngaarden

Een zeer prettig boekhoudprogramma, wat duidelijk is voor iedereen. Uren bijhouden en bonnetjes invoeren is heel prettig door de bijbehorende app. En als je er even niet uitkomt heb je altijd snel... Een zeer prettig boekhoudprogramma, wat duidelijk is voor iedereen. Uren bijhouden en bonnetjes invoeren is heel prettig door de bijbehorende app. En als je er even niet uitkomt heb je altijd snel hulp van de helpdesk.

Tim America

Ultiem eenvoudig, maakt boekhouden leuk

Matthew Verduyn Lunel

Overzichtelijk en gemakkelijk in gebruik. Perfect voor starters.