Matthew Niederberger

Probleem opgelost. Bedankt voor het meedenken.

Steffen Scholz

De geboden oplossing werkt, maar eigenlijk wil ik ook wel weten wat het probleem was :-)

Franck de Boer

Na het insturen van een ticket over een foutmelding; binnen een paar minuten antwoord terug en opgelost !

Service zoals je wenst dat deze is !

Huib van Wees

Super fijne software in gebruik, alles is overzichtelijk en goed te vinden.

Super fijne software in gebruik, alles is overzichtelijk en goed te vinden.

Support is ook heel erg goed, via het web is zo een ticket gemaakt, maar als het moet kan je ze ook bellen en kunnen ze eventueel meekijken. Dat is echt super handig.

Demi van der Weele

Moneymonk is overzichtelijk en gebruiksvriendelijk!

Marijke Willemsen

Superhandig en compleet boekhoudprogramma voor zelfstandigen, waardoor het bijhouden van de boekhouding heel makkelijk is.

Harry Oelen

Super geholpen
Dank je wel.

Eric Godschalk

Dank je wel Melissa. Helder en duidelijk antwoord en mijn vraag is beantwoord.

SMIT Schilder- en Restauratiewerken

Sind vorig jaar gebruik ik MoneyMonk en ik kan het iedereen aanbevelen. Het is een eenvoudig en overzichtelijk systeem om je boekhouding ermee te doen. Alles is goed aangegeven, het opmaken van je... Sind vorig jaar gebruik ik MoneyMonk en ik kan het iedereen aanbevelen. Het is een eenvoudig en overzichtelijk systeem om je boekhouding ermee te doen. Alles is goed aangegeven, het opmaken van je facturen, het invoeren van je kilometers ( zakelijk en prive) en het invoeren van je uren is ook heel eenvoudig te doen zelfs voor iemand die geen administratieve achtergrond heeft.
Ben zeer tevreden.

Michiel Cazemier

Super snelle reactie op een technisch ticket, geweldig!