Benny Kolschen

Erg blij mee en als je een problleem hebt staan ze meteen voor je kklaar.

de volle 5 sterren van mij

peter luijters

Wat een behulpzaamheid voor een starter!

Marlies Hofstede

Het is een heel fijn programma, echt een aanrader.

Daphne Maneschijn

Hi! Ik gebruik sinds kort MoneyMonk, is echt super makkelijk om je boekhouding in te doen. Ritjes, uurtjes, facturen... alles kan er in. 10tje per maand. BTW-aangifte kun je zo downloaden en online... Hi! Ik gebruik sinds kort MoneyMonk, is echt super makkelijk om je boekhouding in te doen. Ritjes, uurtjes, facturen... alles kan er in. 10tje per maand. BTW-aangifte kun je zo downloaden en online invullen bij de belasting en hop klaar. Lijkt me goedkoper dan een boekhouder die alles in Excel voor je uitrekent? Zeker als starter en 'leek' in boekhouden ben ik er helemaal lyrisch over!

Bas Blok

Ik ben erg tevreden over Moneymonk. Een grote reden waarom ik voor dit programma heb gekozen is dat het mogelijk is om periodieke facturen in te stellen. Voor de cowerkplek die ik manage is dit een... Ik ben erg tevreden over Moneymonk. Een grote reden waarom ik voor dit programma heb gekozen is dat het mogelijk is om periodieke facturen in te stellen. Voor de cowerkplek die ik manage is dit een geweldige time-saver.
Verder is het fijn dat al mijn zakelijke afschriften automatisch worden binnengehaald. Het rubriceren gaat niet automatisch, maar dat vind ik juist helemaal top! Zo heb ik altijd de laatste check of alles goed is ingedeeld. Wat ik verder fijn vind is dat de layout van de belastingdienst bij de BTW aangifte 1 op 1 dezelfde cijfers en beschrijvingen heeft. Zo is het overtypen bij de BTW aangifte supermakkelijk. Top app voor mij als ZZP'er.

Brigitte Rijmers

Niet alleen het programma Moneymonk is een verademing voor mij als ondernemer die administratie en boekhouding niet als leukste op haar lijstje heeft staan, maar ook de ondersteuning is van... Niet alleen het programma Moneymonk is een verademing voor mij als ondernemer die administratie en boekhouding niet als leukste op haar lijstje heeft staan, maar ook de ondersteuning is van ongekende waarde!!

Moneymonk en haar team zijn echt fantastisch en maakt boekhouding en administratie een stuk lichter, leuker en makkelijker!! Van mij krijgen ze een dikke TIEN!

Ali Forouzandeh

Super service.

Annekathrin Bornman

I have been using MoneyMonk since 6 months and it has been a pleasure even though I only speak little Dutch. This system is so easy to understand and makes the whole finance side easy to process and... I have been using MoneyMonk since 6 months and it has been a pleasure even though I only speak little Dutch. This system is so easy to understand and makes the whole finance side easy to process and the bookkeeping is quickly updated. My accountant has direct access to do tax and vat returns. From drafting quotations, invoices, keeping track of your hours for different project - I'm loving it! Well done on a fantastic system!

Joyce van Eerden

Fijn programma met goede service! Het werkt vrij intuïtief en is makkelijk te delen met je boekhouder. Nog niet alles is even gebruiksvriendelijk, maar daar staat tegenover dat ik kan bellen met... Fijn programma met goede service! Het werkt vrij intuïtief en is makkelijk te delen met je boekhouder. Nog niet alles is even gebruiksvriendelijk, maar daar staat tegenover dat ik kan bellen met vragen en iedere keer direct en goed geholpen wordt. Echt heel fijn! En als het vragen zijn die anderen ook hebben, gaan ze op de lijst om in het programma aangepast te worden. Handig.

Hans Slagboom

Fijn boekhoudprogramma en een fantastische servicedesk.