Vincent Alwicher

Afgelopen weekend met MoneyMonk begonnen. Ik ben positief zeer verrast! Ik werk al heel lang met allerlei applicaties en deze oplossing is een absolute verademing. Precies wat ik zocht als startende... Afgelopen weekend met MoneyMonk begonnen. Ik ben positief zeer verrast! Ik werk al heel lang met allerlei applicaties en deze oplossing is een absolute verademing. Precies wat ik zocht als startende zzp-er. Het is eenvoudig, simpel, snel, overzichtelijk. Je hoeft geen expert te zijn in boekhouding om MoneyMonk in een hele korte tijd te begrijpen en te gebruiken. Aanpassen van templates is heel eenvoudig. Koppelen van banktransacties aan je facturen nog simpeler met een muisklik. En de uren en ritten functies zijn heel fijn om geintegreerd te hebben waarmee snel en simpel facturen zijn te maken. Alle noodzakelijke functies zijn er en toch oogt het allemaal zo simpel. Heel knap ontworpen en gebouwd. Chapeau! Kortom, zonder concurrerende oplossingen te hebben gezien, is MoneyMonk voor mij DE oplossing voor mijn zzp boekhouding. Ik hoef niets anders meer. Goed gedaan! groet van een kritische gebruiker die heel blij hier mee is.

Daan Jimmink

Werkt top!

Robin Pater

Super boekhoudprogramma en snelle en persoonlijke helpdesk

Edgar Stormbroek

Top service, iedere keer weer bij MoneyMonk. Duidelijk het meest klantvriendelijke boekhoudpakket voor de ZZP-er.

Rene Haafkes

Snel en duidelijk antwoord bij het insturen van een ticket. Top geregeld.

Irene Ruysch

Altijd snelle reactie en duidelijke uitleg!

Peter van Woerden

Top dat de timerfunctie mede naar aanleiding van mijn verzoek is ingebouwd in de mobile app. Heel handig.

Naomi Kievit-Bijpost

Mijn eerste ervaring is super positief. Mijn eerste klus als ZZP-er en nu kan ik al mijn uren bijhouden en factureren. Maar ook mijn administratie, reisuren en acquisitie uren.

Jasper van Klaveren

Zeer gebruiksvriendelijk en eenvoudig boekhoudprogramma voor ZZP'ers. Onder "support" veel artikelen terug te vinden ter ondersteunig voor mij als beginnende ondernemer.

Nikki Loef

Super service, snelle reactie.
Helder antwoord.
Er daarnaast denken ze ook mee voorbij de vraag die ik stelde met een goed advies voor nog beter boekhouden. Helemaal blij ben ik.