Stan Menten

Ik ben erg tevreden met Moneymonk.
Bij vragen word je snel geholpen met een duidelijke oplossing/advies.

Zeker een aanrader!

Leonie Haas

Ik ben ontzettend blij met MoneyMonk. Ik ben zelfstandig ondernemer in marketing. Het heeft mij heel veel inzicht gegeven, bespaart mij veel tijd en het ziet er professioneel uit. Er blijven altijd... Ik ben ontzettend blij met MoneyMonk. Ik ben zelfstandig ondernemer in marketing. Het heeft mij heel veel inzicht gegeven, bespaart mij veel tijd en het ziet er professioneel uit. Er blijven altijd mogelijke nieuwe wensen voor het systeem - die je eenvoudig als idee kunt indienen. De service is ook erg fijn, snel en deskundig. Ik zou zeker MoneyMonk aanbevelen!

Jacques Montijn

Als beginnend zzp-er heb ik verschillende apps vergeleken en is deze voor mij als best passend uit de bus gekomen. Fijn is de intuïtieve interface en dat het erg compleet is en in elk geval... Als beginnend zzp-er heb ik verschillende apps vergeleken en is deze voor mij als best passend uit de bus gekomen. Fijn is de intuïtieve interface en dat het erg compleet is en in elk geval voldoende voor een eenmanszaak, die vooral gericht is op dienstverlening. Het programma is ook zo opgezet dat je eenvoudig van de ene functie naar de andere switcht, dus moet je bij invoeren van uren nog even een nieuw project of nieuwe klant aanmaken dan kan dat, zonder dat je eerst allemaal andere stappen moet doorlopen. Enige kennis van en gevoel voor boekhouden is wel handig en je kunt zo zonder al te veel aanloopkosten een goed begin maken. In de helpsectie kun je ook over vrijwel alle onderwerpen iets vinden als je het even niet weet of niet kunt vinden. Kortom, voor mij een goede start en geeft vertrouwen dat mijn administratie 'belastingdienst-proof' wordt.

Jibbe Oomes

Heel erg gebruiksvriendelijk en overzichtelijk. Ga zo door Moneymonk!

Eelco Hos

Er fijn pakket waarmee ik zelf het grootste gedeelte van de boekhouding kan doen. Nog beter is de service. Krijg snel antwoord op mijn vragen op een plezierige manier. Voelt erg persoonlijk aan. Ook... Er fijn pakket waarmee ik zelf het grootste gedeelte van de boekhouding kan doen. Nog beter is de service. Krijg snel antwoord op mijn vragen op een plezierige manier. Voelt erg persoonlijk aan. Ook de opstart hulp is fijn.

5 sterren!

Christel van Bommel-Versluijs

MoneyMonk is een heel gebruikersvriendelijk programma. Het is fijn dat je van offerte, tot project en de uren kunt bijhouden. En dan met een druk op de knop aan het einde van de maand je facturen... MoneyMonk is een heel gebruikersvriendelijk programma. Het is fijn dat je van offerte, tot project en de uren kunt bijhouden. En dan met een druk op de knop aan het einde van de maand je facturen kunt versturen. Door de koppeling met je bankrekening is ook heel eenvoudig bij te houden welke facturen zijn betaald of nog openstaan. En ook de BTW aangifte is eenvoudig te doen. Mijn boekhouder kijkt mee en is ook heel tevreden over het programma. Het is belangrijk om in het begin alles goed in te voeren, dan heb je daar later alleen maar profijt van. Aanrader!

Nicolas de Boer

Super, heel simpel. Erg bedankt! :)

Quirine Wissink

Ik ben heel erg tevreden met MM, altijd een vriendelijk en snel antwoord op je vraag, echt heel erg fijn! Ik zou inmiddels niet meer zonder kunnen en ook het feit dat je op de hoogte gehouden... Ik ben heel erg tevreden met MM, altijd een vriendelijk en snel antwoord op je vraag, echt heel erg fijn! Ik zou inmiddels niet meer zonder kunnen en ook het feit dat je op de hoogte gehouden word/kunt meedenken over nieuwe features vind ik echt top.

Ga zo door team!

Jorden Scherpenzeel

Ik heb het altijd lastig gevonden om mijn boekhouding op orde te hebben. Dankzij MoneyMonk is dit zo simpel geworden! Bedankt!!

Machiel van Wijngaarden

Erg fijn geholpen, nadat we er online niet helemaal uitkwamen werd ik gebeld om het op te lossen. Goede service.