Lucinda Mussche

Duidelijk en gebruiksvriendelijk platform. Wanneer je hulp nodig hebt krijg je altijd snel en uitgebreid antwoord. Erg fijn en zeker een aanrader!

Behrooz Yousefi

Bedankt

Olivier van Hellenberg Hubar

Ben groot fan van MoneyMonk. De software, maar zeker ook de mensen erachter!

rene zimmerman

MoneyMonk geeft altijd heel snel antwoord op de vragen.
Top

Rob Bours

Top reactie !

Friedemann Römhild

Als zzp'er in de creatieve sector zie ik om me heen allemaal collega's die nogal worstelen met hun administratie. Toen ik 2 jaar geleden begon, ging ik door een tip van mijn accountant vanaf dag één... Als zzp'er in de creatieve sector zie ik om me heen allemaal collega's die nogal worstelen met hun administratie. Toen ik 2 jaar geleden begon, ging ik door een tip van mijn accountant vanaf dag één met MoneyMonk aan de slag. Wat een verademing, uitstekende introductie ook via de telefoon, vanaf dag één gaat het soepel, en ik ben eigenlijk nooit meer dan een-twee uur per maand bezig met boekhouding en facturatie.
Voor mij de perfecte oplossing, niet meer en niet minder!

Sam Huibers

Goede support een uitstekende software

Jantiene Boer-Top

Vriendelijke groet, Bedankt voor jullie bericht, ik ben zeer tevreden over jullie programma. Het is overzichtelijk en makkelijk zelf te beheersen. Dat is fijn. Ik raad het anderen zeker aan.
Vriendelijke groet,
Jantiene.

Jassim Chikri

Top Tool om als ZZP'er te gebruiken. Voldoet aan al mijn behoeften als ondernemer.