Martijn Schutten

Supersnelle start gemaakt, en de medewerkers benaderen je persoonlijk of alles naar wens is. Als een ticket wordt ingediend krijg je snel en keurige respons.

Zoran Grdic

Snel en vriendelijk geholpen. ik vind moneymonk goed ontwikkeld software en gebruik het met plezier.

Fokko Bennink

Geweldig. Een prachtig programma en een geweldige service op het moment dat er ondersteuning nodig is.
Ben erg tevreden

Bas van Engeland

Fijn programma, helder en overzichtelijk. Goede ondersteuning

Romeo Savelberg

Fijne & overzichtelijke tool!
Makkelijk voor iemand die weinig verstand heeft van dit soort zaken. Ook de service is top en aandacht voor de klant staat voorop!

Thirsa van Nederkassel

Mijn proefabonnement zit er bijna op. Donderdag heb ik de opstartservice gehad met Charlotte. Super goede service en fijne uitleg, ze nam echt de tijd voor me en om het zo duidelijk mogelijk uit te... Mijn proefabonnement zit er bijna op. Donderdag heb ik de opstartservice gehad met Charlotte. Super goede service en fijne uitleg, ze nam echt de tijd voor me en om het zo duidelijk mogelijk uit te leggen. Ondanks dat ik in nog in mijn 'proef periode' zit raadt ik MoneyMonk wel aan. Het is een fijn, duidelijk en overzichtelijk programma. Het werkt snel en je administratie bijhouden wordt er oprecht leuker van!

Bas Meijer

Een compeet, overzichtelijk en gemakkelijk werkend online boekhoudpakket met perfecte ondersteuning? Precies dát.
Misschien niet de àlle-aller goedkoopste op de markt... maar wil dat nou en...
Misschien niet de àlle-aller goedkoopste op de markt... maar wil dat nou en mogelijk een hoop rompslomp achteraf hebben. En toch prettig geprijsd. Vooral als je denkt aan de stevige ondersteuning, mocht je het nodig hebben.
Mijn advies aan de kleine zelfstandige: uitproberen! Van harte aanbevolen.

Ton Heerding

Altijd vlotte reacties en vriendelijke mensen bij MoneyMonk.

Alen Toric

Ik ben ontzettend blij met MoneyMonk. Gebruik MoneyMonk sinds ik voor mijzelf begonnen ben. Mijn complimenten voor het ontwerp van de website en de app, beide doen exact wat ze moeten doen! Niet... Ik ben ontzettend blij met MoneyMonk. Gebruik MoneyMonk sinds ik voor mijzelf begonnen ben. Mijn complimenten voor het ontwerp van de website en de app, beide doen exact wat ze moeten doen! Niet meer, niet minder. Top!!

Arie Pieter van Wensveen

Boekhouden met MoneyMonk is Keeping it stupid simple!
Begrijpelijke en intuïtieve interface, goede ondersteuning en uitleg, video tutorials, ik ben er blij mee.