Stefanie Heling

Geweldig programma voor de boekhouding, makkelijk in gebruik, snelle reactie op hulpvragen en duidelijk filmpjes die alles uitleggen

Folkert Beekenkamp

Nadat wij er niet uit kwamen met de chat functie , telefonisch contact gehad met Thomas. een zeer vriendelijke en geduldige jongeman die goed meedenkt en gelijk een aantal aanvullende vragen ook... Nadat wij er niet uit kwamen met de chat functie , telefonisch contact gehad met Thomas. een zeer vriendelijke en geduldige jongeman die goed meedenkt en gelijk een aantal aanvullende vragen ook direct mee hielp oplossen.
Korte lijnen en snelle acties, Dit is waar je als bedrijf vrolijk van wordt. Hulde voor dit team

Elise Severino

MoneyMonk is met een reden al 2 jaar mijn boekhoudprogramma!

Yvonne Kroon

Jullie bieden een aantrekkelijk, intuïtief en overzichtelijk programma. Het is prettig om mee te werken.

Judith van Oudheusden

Na jaren van rommelen, gebruik ik nu MoneyMonk voor mijn urenregistratie. Echt ontzettend fijn om achteraf uren per opdrachtgever en project te kunnen selecteren. Ik maak overzichtsfacturen nu in de... Na jaren van rommelen, gebruik ik nu MoneyMonk voor mijn urenregistratie. Echt ontzettend fijn om achteraf uren per opdrachtgever en project te kunnen selecteren. Ik maak overzichtsfacturen nu in de helft van de tijd. Top!

Truus buter

Snelle reactie, top

Melvin Bloemendal

Vanaf dag 1 aan de slag gegaan met MoneyMonk. 1 woord : Ideaal!
Makkelijk facturen maken, uren bijhouden, ritregistratie enz. Perfect!

Céline Rohrer

Dank je wel Thom! Wat fijn dat je zo gauw reageert en duidelijk. Dat is voor een leek als ik erg fijn. Ik ben erg blij met jullie!

Joyce Netteb

Goed en snel antwoord op mijn vraag!

Jaco Hoornaar

Super blij met de snelle reacties op vragen!