Nick Vroomen

Zeer fijne straight-to-the-point boekhoudpakket dat voor mij als zzp-er prima werkt. Constant worden er nieuwe features toegevoegd (waaronder zeer recent BTW aangiftes via MoneyMonk). Erg tevreden... Zeer fijne straight-to-the-point boekhoudpakket dat voor mij als zzp-er prima werkt. Constant worden er nieuwe features toegevoegd (waaronder zeer recent BTW aangiftes via MoneyMonk). Erg tevreden aan deze kant.

Remco Kauderer

Net gestart als ZZP-er, wat een heerlijk software programma is dit. Exact wat ik nodig had en zo intuïtief dat je meteen door hebt hoe alles in elkaar zit. Ideaal als ZZP-er met verschillende... Net gestart als ZZP-er, wat een heerlijk software programma is dit. Exact wat ik nodig had en zo intuïtief dat je meteen door hebt hoe alles in elkaar zit. Ideaal als ZZP-er met verschillende opdrachtgevers.

Eerst proefabonnement afgesloten en keurig gebeld door Money Monk of ze nog iets voor me konden betekenen. Nog een aantal vragen kunnen stellen die naar tevredenheid werden afgehandeld. Inmiddels gebruik ik het programma voor al mijn administratieve taken en facturen, ik zou niet meer anders willen en je hebt direct een professionele uitstraling naar je opdrachtgevers toe. Een dikke 5 sterren.

Rijk Doornebal

Snel geholpen, geven extra informatie waar niet om gevraagd is maar heel welkom is. Top!

Jan de Vries

Een jaar geleden ben ik gestart met mijn eigen reclamestudio DeSaak.nl. In de aanloop hier naartoe heb ik veel vergelijkend warenonderzoek gedaan naar een geschikt boekhoudpakket. De keuze viel... Een jaar geleden ben ik gestart met mijn eigen reclamestudio DeSaak.nl. In de aanloop hier naartoe heb ik veel vergelijkend warenonderzoek gedaan naar een geschikt boekhoudpakket. De keuze viel uiteindelijk op MoneyMonk. Mede omdat je hierin projecten kunt aanmaken en je uren en ritten hierop kunt bijhouden. Maar zeker ook omdat het er goed uitziet en logisch en eenvoudig in gebruik is. Ik werk er nu een jaar mee en ik ben meer dan tevreden! Ik had nul boekhoudervaring en dit was waar ik het meest tegenop zag, maar ik doe het nu met plezier. Het programma geeft je constant en duidelijk inzicht hoe je er voor staat. Het werkt intuïtief en als je een vraag hebt, dan wordt deze snel beantwoord en de lijnen zijn kort. Kortom een club mensen met passie voor hun product en hun klanten. Zeer tevreden dus!

DeSaak.nl
Jan de Vries

Bert Zelen

De eerste keer dat ik een mening in 7 jaar geef over jullie ,ik kan alleen maar complimenten geven en mijn waardering uitspreken over alles wat jullie doen.

Pierre Tuijl

Duidelijk en makkelijk systeem.
Goede helpdesk.

Cees Boots

Top service met snelle en adequate reactie. Kon meteen door. Bedankt!

Lars Domenie

Top dat er na een jaar op hetzelfde ticket word gereageerd. Het word niet vergeten en er gaan dus stappen vooruit altijd goed!

Marjan De Jong

MoneyMonk:
In een woord geweldig!
Heb je problemen met je account of kom je ergens niet uit, dan wordt dit in een zeer kort tijdsbestek professioneel opgelost dezelfde dag nog. MoneyMonk:
In een woord geweldig!
Keurig & accuraat personeel.
Vandaag nog mee beginnen is mijn advies.

Katelyne Werkhoven

Als startend ZZP-er met beperkte financiële achtergrond is het zo ontzettend fijn dat MoneyMonk veel video's heeft om onderdelen uit te leggen in heldere taal. Daarnaast zijn de reactie van de... Als startend ZZP-er met beperkte financiële achtergrond is het zo ontzettend fijn dat MoneyMonk veel video's heeft om onderdelen uit te leggen in heldere taal. Daarnaast zijn de reactie van de support desk compleet, helder, vriendelijk en snel.
Mij helpt het enorm in deze opstartfase!