Janet De Vries

Een heel snelle feedback ontvangen met een heel duidelijke en eenvoudige uitleg!

EquiFluent

Ik ben begonnen met het gebruiken van MoneyMonk vanwege het makkelijke registreren van de uren. Dit was eigenlijk ook de enige reden dat ik het wou gebruiken! Er is echt overal aan gedacht, het is... Ik ben begonnen met het gebruiken van MoneyMonk vanwege het makkelijke registreren van de uren. Dit was eigenlijk ook de enige reden dat ik het wou gebruiken! Er is echt overal aan gedacht, het is mega eenvoudig om alles bij te houden, Ritten, Uren, Projecten, maar ook het versturen van facturen is echt mega makkelijk. Echt top!!

Arnold PRUIM

Goede service en hulp

Fleur Augustinus

Snel antwoord en bijna op al mijn vragen is een oplossing. Ze hebben dit programma echt goed in elkaar gezet; maar sommige dingen heb je wel even hulp bij nodig en dan staat het support team altijd... Snel antwoord en bijna op al mijn vragen is een oplossing. Ze hebben dit programma echt goed in elkaar gezet; maar sommige dingen heb je wel even hulp bij nodig en dan staat het support team altijd voor je klaar. Super service. Zeker aan te bevelen.

Nancy van den Heuvel

De boekhouding doen is niet mijn hobby. En toch moet het gebeuren. De medewerkers van Moneymonk zijn als ik er niet uitkom via de helpbutton vaak makkelijk bereikbaar, zonder dat je eerst een heel... De boekhouding doen is niet mijn hobby. En toch moet het gebeuren. De medewerkers van Moneymonk zijn als ik er niet uitkom via de helpbutton vaak makkelijk bereikbaar, zonder dat je eerst een heel keuzemenu moet doorlopen. Ze snappen heel goed dat een drukke ondernemer ontzorgt wil worden. Ik ben heel tevreden over de app en de ondersteuning.

Sonny Gillissen

Fantastisch pakket! Eenvoudig starten, vooral handig voor de onervaren boekhouder. Veel features zijn standaard en makkelijk beschikbaar waardoor boekhouden een verademing is. Sterker nog,... Fantastisch pakket! Eenvoudig starten, vooral handig voor de onervaren boekhouder. Veel features zijn standaard en makkelijk beschikbaar waardoor boekhouden een verademing is. Sterker nog, administratie is niet eens een taak meer.

John van der Meer

Wat een genot om te werken met Moneymonk. Maar er is meer.
Wat een genot om te werken met Moneymonk. Maar er is meer.
Want ook een genot dat medewerkers zo snel reageren op vragen in de supportchat. Direct probleem duidelijk en een goede oplossing geboden. Zelfs voor mij als boekhoudkundig lichtgewicht is Moneymonk een uitkomst en absolute aanrader

Roel Pluijmen

Bedankt voor het antwoord. Dat was zeer snel!

Dylan Smit

Ik krijg altijd snel en duidelijk antwoord. Heel fijn.
De tool zelf werkt ook goed en indien dit niet is komt het team met een snelle oplossing

Thomas Vasse

Moneymonk maakt boekhouden makkelijk en betaalbaar, voor de kleine of grote zzp'er enorm geschikt! ik ben enorm tevreden.