Daan Kroon

Super service. Na een test switch tussen boekhoud programma's kwam Money Monk er voor mij uit als beste uit de test. Overzichtelijk design en met name de service is super.

Werk met...

Werk met veel plezier de komende tijd samen!

Daniel Lutter

Duidelijke uitleg!

Yara Purnot

Al vanaf het begin werk ik met MoneyMonk. Handig systeem, vooral als je zelf geen rekenwonder bent. Supersnelle en vriendelijke support. Echt heel tevreden, alles top!

Jochem Heerkens

Soms heb je een situatie waar je boekhoudkundig even geen antwoord op hebt; auto gehuurd met privé rekening betaald die ook nog eens zakelijk gedeclareerd moet worden aan een opdrachtgever. Ticket... Soms heb je een situatie waar je boekhoudkundig even geen antwoord op hebt; auto gehuurd met privé rekening betaald die ook nog eens zakelijk gedeclareerd moet worden aan een opdrachtgever. Ticket geopend en binnen een uur een perfect passend antwoord van Thom ontvangen. Geen one size fits all, maar to the point als oplossing die ik zo kan toepassen. Dat is fijn, dat is een online oplossing die niet alleen digitaal is ;-)

Jochem Heerkens

Beauraye de Vries

Super fijn platform! Alle aangeboden functies bieden echt ondersteuning voor ondernemers. Voor mij heeft dit programma bij gedragen om boekhouding te leren.

Henk van de Stroet

Moneymonk is een verademing t.o.v. de ingewikkelde en boekhoudkundig gerichte alternatieven op de markt. Inmiddels is Moneymonk al jaren door ons in gebruik tot grote tevredenheid. De app is goed en... Moneymonk is een verademing t.o.v. de ingewikkelde en boekhoudkundig gerichte alternatieven op de markt. Inmiddels is Moneymonk al jaren door ons in gebruik tot grote tevredenheid. De app is goed en er wordt goed aan doorontwikkeld.

Ben Voskuilen

Super app!!

rene zimmerman

De service van Moneymonk is uitstekend.
BIj vragen over de inrichting van de applicatie geven ze altijd supersnel antwoord.

Rene

Asa Alvebrand

Jaren met MoneyMonk gewerkt. Ben er superblij mee. Werkt perfect voor freelancers met urenfacturatie. Een echte aanrader.