Susanne Adrichem

Ben blij met de snelle en goede hulp! Best spannend allemaal een eigen boekhouding opzetten. Dus fijn idee dat je goed geholpen wordt.

Kevin Panoet

Heel duidelijke uitleg over wat er gedaan moet worden!

Sebastiaan Hagemans

Ik beveel moneymonk aan

teun brussee

Dat boekhouden ook een vak is bleek maar weer eens, doordat ik facturen aan verkeerde betalingen had gekoppeld? klopte er niets meer van het overzicht en kreeg ikmdit zelf niet meer op orde.Dankzij... Dat boekhouden ook een vak is bleek maar weer eens, doordat ik facturen aan verkeerde betalingen had gekoppeld? klopte er niets meer van het overzicht en kreeg ikmdit zelf niet meer op orde.Dankzij deskundige - telefonische en online assistentie van Moneymonk ( Melissa) was dit binnen no time helemaal weer op orde.
super !

Nick van Bruchem

Moneymonk is erg makkelijk en overzichtelijk. Erg fijn als je er niet veel verstand van hebt, om toch goed je boekhouding bij te kunnen houden.

Aziz Chahkar

MoneyMonk support is gewoon fantastisch. Altijd snelle en duidelijke reacties door vriendelijke mensen! Heel blij mee :)

Mandy Gijsbers

Super fijn en makkelijk programma

Yfke Wiegers

Zooon fijn programma! Ik heb echt lol in het doen van admin, draai er m'n hand niet voor om. Ietsje duurder dan concurrenten maar is het meer dan waard!

Joris Hoendervangers

Met MoneyMonk wordt boekhouden echt een fluitje van een cent. Ik ben al ruim 4 jaar een zeer tevreden klant. Koppeling met bankrekeningen en herkennen van betalingen, BTW aangiftes bij de... Met MoneyMonk wordt boekhouden echt een fluitje van een cent. Ik ben al ruim 4 jaar een zeer tevreden klant. Koppeling met bankrekeningen en herkennen van betalingen, BTW aangiftes bij de belastingdienst, bijhouden van ritten is allemaal goed geregeld. En dat alles met een fijne interface/website. Plus een behulpzame helpdesk mocht je toch een keer ergens tegenaanlopen. Ik raad iedere ZZP'er MoneyMonk aan!