Marc Ploegaert

Goed programma. Moet alleen niet duurder worden

Guray Guner

Bedankt voor de snelle hulp!

Mehmet Basol

Lang gezocht naar een degelijk en gebruikersvriendelijk systeem. Per toeval bij MoneyMonk terecht gekomen en na het lezen van de recensies was ik al enigszins overtuigd. Proefabonnement genomen en... Lang gezocht naar een degelijk en gebruikersvriendelijk systeem. Per toeval bij MoneyMonk terecht gekomen en na het lezen van de recensies was ik al enigszins overtuigd. Proefabonnement genomen en inderdaad dit product voldoet uitstekend aan alles wat ik zoek en wens. Zeer goede prijzen ook. Beslist een aanrader!

Remco Piso

Moneymonk maakt boekhouden gemakkelijk! Overzichtelijke layout, het dashboard is geweldig, je ziet in 1 oogopslag hoe je bedrijf ervoor staat. Bij vragen is er naast de superhandige en makkelijke... Moneymonk maakt boekhouden gemakkelijk! Overzichtelijke layout, het dashboard is geweldig, je ziet in 1 oogopslag hoe je bedrijf ervoor staat. Bij vragen is er naast de superhandige en makkelijke online support ook snel contact te maken met de helpdesk. Ook zonder enige boekhoudervaring was ik snel in staat om alles perfect te regelen.

klaas kooistra

Hi Thom, dank je wel weer. Daarom hoop ik van Moneymonk. Altijd snel en to-the -point oplossingen waarmee ik weer snel verder kan. TOP

Josche Ouwerkerk

Bedankt voor de behandeling van mijn ietwat gefrustreerd verwoordde vraag en de verandering van 5 naar 20 is een enorme plus!!!!

Carlijn Nijhuis-Venekamp

Ontzettend gebruiksvriendelijk!
Boekhoudkunde is niet mijn talent en toch goed te doen middels dit programma. Aanrader voor (startende) ZZP'ers!

Richard van Kampen

Snelle, behulpzame en deskundige klantenservice. Daar heb je wat aan!

Mirian Velarde

Dank jullie well voor de steun.

Jip Fabel

Overzichtelijke software, vriendelijke en vooral vlotte klantenservice. Als (kleine) ondernemer kan ik met deze boekhoudsoftware bijna alles zelf doen, dikke aanrader voor twijfelaars! Misschien... Overzichtelijke software, vriendelijke en vooral vlotte klantenservice. Als (kleine) ondernemer kan ik met deze boekhoudsoftware bijna alles zelf doen, dikke aanrader voor twijfelaars! Misschien niet het goedkoopste pakket, maar in mijn ervaring wel de beste.