Goed programma. Moet alleen niet duurder worden

Guray Guner

10/10

Bedankt voor de snelle hulp!

Mehmet Basol

10/10

Lang gezocht naar een degelijk en gebruikersvriendelijk systeem. Per toeval bij MoneyMonk terecht gekomen en na het lezen van de recensies was ik al enigszins overtuigd. Proefabonnement genomen en... Lang gezocht naar een degelijk en gebruikersvriendelijk systeem. Per toeval bij MoneyMonk terecht gekomen en na het lezen van de recensies was ik al enigszins overtuigd. Proefabonnement genomen en inderdaad dit product voldoet uitstekend aan alles wat ik zoek en wens. Zeer goede prijzen ook. Beslist een aanrader!

Remco Piso

10/10

Moneymonk maakt boekhouden gemakkelijk! Overzichtelijke layout, het dashboard is geweldig, je ziet in 1 oogopslag hoe je bedrijf ervoor staat. Bij vragen is er naast de superhandige en makkelijke... Moneymonk maakt boekhouden gemakkelijk! Overzichtelijke layout, het dashboard is geweldig, je ziet in 1 oogopslag hoe je bedrijf ervoor staat. Bij vragen is er naast de superhandige en makkelijke online support ook snel contact te maken met de helpdesk. Ook zonder enige boekhoudervaring was ik snel in staat om alles perfect te regelen.

klaas kooistra

10/10

Hi Thom, dank je wel weer. Daarom hoop ik van Moneymonk. Altijd snel en to-the -point oplossingen waarmee ik weer snel verder kan. TOP

Josche Ouwerkerk

10/10

Bedankt voor de behandeling van mijn ietwat gefrustreerd verwoordde vraag en de verandering van 5 naar 20 is een enorme plus!!!!

Carlijn Nijhuis-Venekamp

10/10

Ontzettend gebruiksvriendelijk!
Boekhoudkunde is niet mijn talent en toch goed te doen middels dit programma. Aanrader voor (startende) ZZP'ers!

Richard van Kampen

10/10

Snelle, behulpzame en deskundige klantenservice. Daar heb je wat aan!

Mirian Velarde

10/10

Dank jullie well voor de steun.

Jip Fabel

10/10

Overzichtelijke software, vriendelijke en vooral vlotte klantenservice. Als (kleine) ondernemer kan ik met deze boekhoudsoftware bijna alles zelf doen, dikke aanrader voor twijfelaars! Misschien... Overzichtelijke software, vriendelijke en vooral vlotte klantenservice. Als (kleine) ondernemer kan ik met deze boekhoudsoftware bijna alles zelf doen, dikke aanrader voor twijfelaars! Misschien niet het goedkoopste pakket, maar in mijn ervaring wel de beste.