Corine M. van Dijk

Super makkelijk boekhoudprogramma met de mogelijkheid om gelijk je km administratie in te boeken. Wat ik een grote plus vind.
Nog idealer zou zijn als je naast factureren op uurbasis ook op...
Nog idealer zou zijn als je naast factureren op uurbasis ook op puur projectbasis kan doen. Dan is het systeem helemaal perfect en scheelt het iets meer tijd om te improviseren.

Tiemen Moesker

De klantenservice is razend snel en geeft duidelijke antwoorden

Sławek Kwiatkowski

Leuke program

Annette Goossens

Super fijn bedrijf met uitstekende support! :-)

Ron Dukker

Ik heb 6 jaar lang MoneyMonk naar volle tevredenheid gebruikt. De gebruiksvriendelijkheid is uitstekend, er wordt continu doorontwikkeld aan nieuwe functies en wanneer je een vraag hebt, komt er... Ik heb 6 jaar lang MoneyMonk naar volle tevredenheid gebruikt. De gebruiksvriendelijkheid is uitstekend, er wordt continu doorontwikkeld aan nieuwe functies en wanneer je een vraag hebt, komt er altijd snel een uitstekend antwoord. Het pakket is vooral toegespitst op de ZZP'er, en aan die doelgroep raad ik MoneyMonk zonder enige twijfel aan.

Jeroen Haisma

Het pakket is enorm gebruiksvriendelijk, stabiel en met een uitstekende servicedesk.
Net zoals velen, ben ik een leek wat betreft financiële administratie maar zorgt MoneyMonk ervoor dat ik dit makkelijk en vol vertrouwen toch zelf kan doen.

Jaimy Tieck

Persoonlijk vindt ik MoneyMonk een must-have! Overzichtelijk programma, makkelijk in gebruik en daarnaast ook snelle support indien nodig.

Judith Taanman-Veenstra

In 1 woord, geweldige service!

Mehmet Basol

Na lang op zoek geweest te zijn naar een degelijk en goed pakket voor een goede prijs ben ik terecht gekomen bij MoneyMonk. Het opzetten nam even wat tijd in beslag maar ik ben zeer blij met de... Na lang op zoek geweest te zijn naar een degelijk en goed pakket voor een goede prijs ben ik terecht gekomen bij MoneyMonk. Het opzetten nam even wat tijd in beslag maar ik ben zeer blij met de functionaliteiten, het gebruikersgemak en de hele fijne en snelle service. Ik ben dan ook dik tevreden en kan het een ieder aanbevelen!

Fred Bekenkamp

Moneymonk is een pakket dat alles biedt voor een meer dan redelijk maandbedrag. Bovendien is de helpdesk razendsnel en geeft echt antwoord op de vragen die er zijn.

Toppers daar in Utrecht.