Samira Nederhof

Mega snelle reactie & duidelijke uitleg! Echt super!

Thomas Diederiks

Thanks Tom, erg goede hulp!

Jacob de Laat

Super geholpen!

Jeroen Sakkers

Zeer gebruiksvriendelijk pakket dat ik iedereen zou aanraden. De beste support/ondersteuning die je kunt krijgen!

Tara van Munster

Ik werk als boekhoud dummie bijna een jaar met Moneymonk en het bevalt me heel goed. Alles is helder en overzichtelijk, support is zeer behulpzaam en reageert snel. Aanrader!

Guido de Gooijer

Zeer aan te raden qua product en zeker qua service. Zelf onderneem ik nog niet zo lang op dusdanig professioneel niveau dat ik een boekhoudpakket nodig achtte. Ik deed alles in Excel. Even een... Zeer aan te raden qua product en zeker qua service. Zelf onderneem ik nog niet zo lang op dusdanig professioneel niveau dat ik een boekhoudpakket nodig achtte. Ik deed alles in Excel. Even een middagje zitten voor dit programma en elke digibeet heeft het door; zeer intuïtief en de UI is visueel aantrekkelijk en overzichtelijk. Overal is aan gedacht en er is geen sprake van overbodige features die de boel troebel maakt, zoals ik vaak ervaar bij projectmanagement tools.

Daarnaast is de service top-nodge. Het ticket-systeem werkt als een trein. Het is nog niet gebeurd dat ik langer dan 24 uur hoefde te wachten op een antwoord. De antwoorden zijn vervolgens to-the-point, scherp, duidelijk en tailor-made for dummies. Mocht je er echt niet uitkomen met een ticket; ben je een telefoontje verwijderd van een een-op-een service. Een handige in-app schermdelen-feature die enkel de need-to-know data aan MoneyMonk laat zien, helpt de medewerker om jou in no-time jouw oplossing te vinden.

En dat alles voor concurrerende prijzen. Ik snap niet dat ik niet eerder hiermee ben begonnen.

Dennis Neyndorff

Problem solved! Perfecte, snelle en super duidelijke hulp gekregen van Thom. Hij begreep mijn probleem, keek even mee en bood mij alle oplossingen om stap voor stap uit te voeren.

Mohammed Ennaji

Reageren snel en geven de juiste info. Boekhouding pakket is zeer intuïtief en gemakkelijk te gebruiken zelfs voor een beginner op het gebied van boekhouding (zoals ik!)

Mustafa Yildiz

Deze manier van samenwerken waren we echt opzoek naar: makkelijk, snel, efficient en persoonlijk
de inzet van de support afdeling wordt erg gewaardeerd

Tosca Poos

Super snel en goed antwoord!