Coen Bakker

Helaas niet wat ik ervan verwacht had. Het programma vraagt voor de jaarafsluiting nog erg veel handelingen die je samen met of door een boekhouder moet laten doen. Helaas ben ik dus na een jaar... Helaas niet wat ik ervan verwacht had. Het programma vraagt voor de jaarafsluiting nog erg veel handelingen die je samen met of door een boekhouder moet laten doen. Helaas ben ik dus na een jaar gestopt met dit programma.

Johan Kuurman

Snelle reactie en vriendelijke support!

Ali Akgun

Fijn dat er zoveel uitleg en voorbeeldvideo' s zijn. De medewerkers reageren ook erg vriendelijk op vragen. Het programma is eigenlijk best makkelijk om te leren en je hebt het ook erg snel door. Ik... Fijn dat er zoveel uitleg en voorbeeldvideo' s zijn. De medewerkers reageren ook erg vriendelijk op vragen. Het programma is eigenlijk best makkelijk om te leren en je hebt het ook erg snel door. Ik heb hele lastige programma' s gezien op internet, maar Moneymonk is toch wel echt een aanrader. zo kun je gewoon zelf je boekhouding regelen.

Josanne Kruis

Top boekhoud programma, werkt super en als ik vragen heb wordt ik altijd heel snel en kundig en vriendelijk geholpen. Iedereen aan te raden dit programma.

Peter Kreijen

Snel en duidelijk antwoord op mijn vraag.

Barbara Roosen

Ontzettend fijn dat tickets zo snel worden beantwoord! Responstijd is in de meeste gevallen minder dan een uur.

Matthy Luiten

Snelle en duidelijke reactie op vragen.

Folkert Beekenkamp

Top geholpen voor een moeilijke vraag. men is bereid je administratief door systeem punt voor punt te begeleiden. niets is voor deze organisatie te teveel. Thom je bent een kanjer!! en nogmaals dank

Diana A Bakker-Jimenez Calle

Super!