Mohammed Ennaji

Reageren snel en geven de juiste info. Boekhouding pakket is zeer intuïtief en gemakkelijk te gebruiken zelfs voor een beginner op het gebied van boekhouding (zoals ik!)

Mustafa Yildiz

Deze manier van samenwerken waren we echt opzoek naar: makkelijk, snel, efficient en persoonlijk
de inzet van de support afdeling wordt erg gewaardeerd

Tosca Poos

Super snel en goed antwoord!

Mariet Rutten

MoneyMonk bespaard me een hoop werk en is praktisch voor mij als ZZP'er. Kom ik er niet uit dan stel ik de vraag via de helpdesk en krijg dezelfde dag nog antwoord met een oplossing. Kortom: ik ben... MoneyMonk bespaard me een hoop werk en is praktisch voor mij als ZZP'er. Kom ik er niet uit dan stel ik de vraag via de helpdesk en krijg dezelfde dag nog antwoord met een oplossing. Kortom: ik ben een tevreden klant en kan dit pakket van harte aanbevelen.

Sanne De Nijs

Werkt super duidelijk en snap meteen hoe het werkt!

Raymond Onderwater

Top service, wat super behulpzaam.

Susanne Adrichem

Ben blij met de snelle en goede hulp! Best spannend allemaal een eigen boekhouding opzetten. Dus fijn idee dat je goed geholpen wordt.

Kevin Panoet

Heel duidelijke uitleg over wat er gedaan moet worden!

Sebastiaan Hagemans

Ik beveel moneymonk aan

teun brussee

Dat boekhouden ook een vak is bleek maar weer eens, doordat ik facturen aan verkeerde betalingen had gekoppeld? klopte er niets meer van het overzicht en kreeg ikmdit zelf niet meer op orde.Dankzij... Dat boekhouden ook een vak is bleek maar weer eens, doordat ik facturen aan verkeerde betalingen had gekoppeld? klopte er niets meer van het overzicht en kreeg ikmdit zelf niet meer op orde.Dankzij deskundige - telefonische en online assistentie van Moneymonk ( Melissa) was dit binnen no time helemaal weer op orde.
super !