9.8 / 10
612 beoordelingen

612 Reviews

Nancy van den Heuvel

10/10

De boekhouding doen is niet mijn hobby. En toch moet het gebeuren. De medewerkers van Moneymonk zijn als ik er niet uitkom via de helpbutton vaak makkelijk bereikbaar, zonder dat je eerst een heel... De boekhouding doen is niet mijn hobby. En toch moet het gebeuren. De medewerkers van Moneymonk zijn als ik er niet uitkom via de helpbutton vaak makkelijk bereikbaar, zonder dat je eerst een heel keuzemenu moet doorlopen. Ze snappen heel goed dat een drukke ondernemer ontzorgt wil worden. Ik ben heel tevreden over de app en de ondersteuning.

Sonny Gillissen

10/10

Fantastisch pakket! Eenvoudig starten, vooral handig voor de onervaren boekhouder. Veel features zijn standaard en makkelijk beschikbaar waardoor boekhouden een verademing is. Sterker nog,... Fantastisch pakket! Eenvoudig starten, vooral handig voor de onervaren boekhouder. Veel features zijn standaard en makkelijk beschikbaar waardoor boekhouden een verademing is. Sterker nog, administratie is niet eens een taak meer.

John van der Meer

10/10

Wat een genot om te werken met Moneymonk. Maar er is meer.
Want ook een genot dat medewerkers zo snel reageren op vragen in de supportchat. Direct probleem duidelijk en een goede oplossing...
Want ook een genot dat medewerkers zo snel reageren op vragen in de supportchat. Direct probleem duidelijk en een goede oplossing geboden. Zelfs voor mij als boekhoudkundig lichtgewicht is Moneymonk een uitkomst en absolute aanrader

Roel Pluijmen

10/10

Bedankt voor het antwoord. Dat was zeer snel!

Dylan Smit

10/10

Ik krijg altijd snel en duidelijk antwoord. Heel fijn.
De tool zelf werkt ook goed en indien dit niet is komt het team met een snelle oplossing

Thomas Vasse

10/10

Moneymonk maakt boekhouden makkelijk en betaalbaar, voor de kleine of grote zzp'er enorm geschikt! ik ben enorm tevreden.

Eva van Zaalen

10/10

Heel blij met Moneymonk, ze denken echt met je mee!

Susanna Timmer-van Son

10/10

Moneymonk is fantastisch. Ik kan als (startend) ondernemer gemakkelijk mijn eigen boekhouding doen, met hulp van dit overzichtelijke systeem, de super duidelijke uitleg video's en als ik er dan toch... Moneymonk is fantastisch. Ik kan als (startend) ondernemer gemakkelijk mijn eigen boekhouding doen, met hulp van dit overzichtelijke systeem, de super duidelijke uitleg video's en als ik er dan toch niet uit kom een snelle support service.

Björn Voorhorst

10/10

Super website en slim opgezet! Heel eenvoudig om alles bij te houden en o.a. je facturen te versturen en je BTW-aangifte te doen. Ik ben er heel erg blij mee! :-)

Ad Jans

10/10

Als je kiest voor MoneyMonk laat je een super professionele indruk achter bij je klanten, ervaar jezelf het gebruiksgemak en kun je, indien dat toch nodig mocht zijn, gebruik maken van hun zeer... Als je kiest voor MoneyMonk laat je een super professionele indruk achter bij je klanten, ervaar jezelf het gebruiksgemak en kun je, indien dat toch nodig mocht zijn, gebruik maken van hun zeer goede service, kennis en kunde!