Renze Poortinga

Technisch perfect programma en de support is nog meer dan perfect. Antwoorden op je vragen zijn stapsgewijs en voor een ieder te volgen. Van A tot Z.

Edward Scholtens

Fijn dat je kan reageren op input, en dat er goed word meegekeken, nu helemaal blij dat het gaat werken zo ideaal mogelijk! dank

Bart van Dooren

Top service bij de mannen/ vrouwen van MoneyMonk!

Snelle response op de tickets.

Ga zo door :)

Henriette Bokslag

Ik vind MoneyMonk support echt top! Heb je een vraag over het verwerken van je administratie dan stuur je een ticket en krijg je meestal binnen 1 dag antwoord incl. waar je meer info kan vinden hoe... Ik vind MoneyMonk support echt top! Heb je een vraag over het verwerken van je administratie dan stuur je een ticket en krijg je meestal binnen 1 dag antwoord incl. waar je meer info kan vinden hoe je dat kan doen. Top service!

Frans Bemelmans

Snel, makelijk en overzichtelijk

Jeffrey Ernst

Top die exit sub. Heb ook eboekhouden voor mijn holding, maar die hebben meteen het slot er op gegooid. Mijn boekhouder moet nog wel bij de gegevens om een en ander over te nemen, dus dit is ideaal.... Top die exit sub. Heb ook eboekhouden voor mijn holding, maar die hebben meteen het slot er op gegooid. Mijn boekhouder moet nog wel bij de gegevens om een en ander over te nemen, dus dit is ideaal. Echt service tot het einde.

Furkan Ozdemir

Ontzettend overzichtelijk en minimalistisch systeem, eerste keer gebruik had ik geen moeite met het verwerken van administratie. Als ik vragen heb kan gemakkelijk tickets aanmaken in Support en ze... Ontzettend overzichtelijk en minimalistisch systeem, eerste keer gebruik had ik geen moeite met het verwerken van administratie. Als ik vragen heb kan gemakkelijk tickets aanmaken in Support en ze worden meteen beantwoord met vriendelijke en duidelijke antwoorden. Zeer tevreden tot nu toe, nog niet teleurgesteld :) Voor nu 4 sterren, omdat er nog een paar dingetjes missen dat ik persoonlijk ook erbij had willen hebben. Dat komt nog wel, heb volle vertrouwen in jullie! Volgende keer 5 sterren.

Donna Drommond

Het gebruiken van de timer is een fijne tool! in het begin even zoeken hoe dat werkte met invoeren van de taak. Het werkt zowel via de mobiel als op de pc uitstekend. En het fijne is dat het meteen... Het gebruiken van de timer is een fijne tool! in het begin even zoeken hoe dat werkte met invoeren van de taak. Het werkt zowel via de mobiel als op de pc uitstekend. En het fijne is dat het meteen in de boekhouding opgenomen wordt dus geen dubbel werk met het overnemen uit een ander programma. ik ben er zeer blij mee!

Jelle Raaijmakers

MoneyMonk werkt snel, ziet er gelikt uit en biedt de juiste balans tussen vrijheid en gemak in boekhouden. En bij vragen hoef je niet lang te wachten op een antwoord uit het MoneyMonk team... top!

Eva van Zaalen

Super zeg! Snel en duidelijk antwoord op mijn vraag