Lonneke Limpens

Suuuuper geholpen weer! Heel erg bedankt Thom!

Gareth Williams

De kwaliteit van de support is veel hoger dan wat ik had verwacht. Je krijgt het gevoel dat ze echt mee werken.

Renée Eradus

Voor iedere ZZP'er zou een online boekhoudpakket eigenlijk een must moeten zijn. Zeker als het een boekhoudpakket zoals MoneyMonk is. Je kunt er alle mee doen wat nodig is voor een correcte... Voor iedere ZZP'er zou een online boekhoudpakket eigenlijk een must moeten zijn. Zeker als het een boekhoudpakket zoals MoneyMonk is. Je kunt er alle mee doen wat nodig is voor een correcte boekhouding en algemene administratie. De duidelijke interface maakt het niet alleen aantrekkelijk maar ook fijn om in te werken. Zowel op de desktop als via de App. De klantenservice is echt geweldig. Voor alle technische en inhoudelijke vragen staan ze voor je klaar. Ik ben meer dan tevreden en vraag me bijna af hoe ze het kunnen doen, voor dit geld :). Bedankt MoneyMonk!

Dennis Figge

MoneyMonk is ontzettend gebruiksvriendelijk en helpt mij als zzp'er met weinig financiële ervaring toch netjes mijn administratie bij te houden. In combinatie met de app heb ik alles altijd netjes... MoneyMonk is ontzettend gebruiksvriendelijk en helpt mij als zzp'er met weinig financiële ervaring toch netjes mijn administratie bij te houden. In combinatie met de app heb ik alles altijd netjes op orde, en dat geeft veel rust.

Arda Nieboer

Wat een fantastisch programma. Ik heb overzicht en vind boekhouden zelfs heel makkelijk. Dat had ik nooit kunnen denken. Kom ik er niet uit dan is de helpdesk echt fantastisch, zodat het zo opgelost... Wat een fantastisch programma. Ik heb overzicht en vind boekhouden zelfs heel makkelijk. Dat had ik nooit kunnen denken. Kom ik er niet uit dan is de helpdesk echt fantastisch, zodat het zo opgelost is. Super blij mee!!!

Stephan Fehres

Goede support !

Karin de Leeuw

Duidelijke uitleg en kan daardoor meteen verder in het programma.

Aline Kiers

Heel fijn systeem! Met heel veel plezier mee gewerkt.

Luise Schmidt

I really likes to use money monk. It was easy enough to understand and had all the functions someone could need :-)
Also the support was very great! I got a fast and helpful answer. Awesome!

Siwing Cheung

Voor een dienstverlenende ZZP-er een perfecte boekhoudsysteem. maar als je een webshop of artikelen verkoopt is MoneyMonk minder geschikt.
MoneyMonk heeft goede en snelle klantenservice, UI is...
MoneyMonk heeft goede en snelle klantenservice, UI is duidelijk en ziet er heel goed uit.