Steffen Scholz

Als voormalig ERP consultant echt blij verrast met de gebruiksvriendelijkheid, kunnen heel wat grotere partijen nog wat van leren. Ook de bankkoppeling en BTW aangifte werken top.

Carine Miolee

Vandaag echt super goed geholpen, er werd uitgebreid de tijd genomen om me te helpen!

Diana A Bakker-Jimenez Calle

Super support!

Steven Veenstra

Snelle support en directe antwoorden.
Thanks Thomas!

Sander Cornelissens

Snelle reactie op mijn vraag. Keurig beantwoord met kennis van zaken.

Maarten Monchen

MoneyMonk is voor mij als ZZP-er een ontzettend fijn programma. Werkt goed, informatie is goed terug te vinden, alles werkt zoals het moet. Met MoneyMonk spaar ik heel veel accountantskosten uit.

Jolanda van Deventer

Als je een programma nog niet van buiten kent is het zó fijn om support te krijgen. De reactietijd is snel. Dit werkt super voor mij.

Fokko Bennink

Prachtig boekhoudprogramma waarin je als ZZP-er heerlijk je administratie kunt regelen en een hoop kosten van een boekhouder kunt besparen.

Monique Voorbraak

Snel geholpen en probleem opgelost.

Vlad van Deursen

Prima, overzichtelijk programma om je boekhouding mee te doen. Met name de huisstijl sprak me erg aan. Wel jammer dat de site zo slecht in elkaar zit voor mobiel gebruik. Daar zijn nog grote slagen... Prima, overzichtelijk programma om je boekhouding mee te doen. Met name de huisstijl sprak me erg aan. Wel jammer dat de site zo slecht in elkaar zit voor mobiel gebruik. Daar zijn nog grote slagen in te maken. Vandaar 4 sterren in plaats van 5.