Diana A Bakker-Jimenez Calle

Ik was te laat om dankjewel te zeggen! Dus bij deze, bedankt en het is gelukt!!

A.G.J. Terpstra

Zeer behulpzaam. Good job guys. Dank je

Deborah Boerlage-de Cloe

Zo blij met dit pakket! Ik ben echt geen boekhouder maar dit is super simpel. en als je een vraag hebt word deze altijd snel en heel duidelijk uitgelegd!

Patricia Andrea Frias Moralez

I am very satisfied with your customer service.

Jesse Uiterwijk

Helemaal duidelijk, snel gereageerd en in één keer goed!

Gerrit van Nieuwkoop

Het ziet er allemaal overzichtelijk uit, net gestart maar geloof dat dit systeem mij echt kan helpen.

Janne Timmer

Zeer gebruiksvriendelijk boekhoudprogramma waarbij je ook als startende ondernemer met beperkte kennis heel makkelijk wordt geleid door de intuïtieve interface. Sinds MoneyMonk vind ik het gewoon... Zeer gebruiksvriendelijk boekhoudprogramma waarbij je ook als startende ondernemer met beperkte kennis heel makkelijk wordt geleid door de intuïtieve interface. Sinds MoneyMonk vind ik het gewoon leuk om m’n administratie te doen (en ik had nooit gedacht dat ik dát zou zeggen). Extra top is de supersnelle en behulpzame service aan wie je alle vragen kan stellen. App op de telefoon is ook fijn, bonnetjes fotograferen, uren noteren mét timer, onderweg snel een factuur maken. Top top top! Kan niet anders zeggen

Jan Wessels

De overstap naar MoneyMonk was een verademing. De gebruiksvriendelijke omgeving maakt het boekhouden plezierig. De helpartikelen zijn behulpzaam als je wilt weten hoe je iets moet boeken. Binnen een... De overstap naar MoneyMonk was een verademing. De gebruiksvriendelijke omgeving maakt het boekhouden plezierig. De helpartikelen zijn behulpzaam als je wilt weten hoe je iets moet boeken. Binnen een paar dagen na mijn aanmelding werd ik gebeld om te informeren of er nog vragen waren. Dat geeft het vertrouwen dat ze waarde hechten aan kwaliteit en klantenservice. Zoek je kwaliteit en service tegen een scherpe prijs dan is MoneyMonk zonder meer een aanrader!

Julio Römer

Goed opgezet boekhoudprogramma, eenvoudig en praktisch. Scheelt een hoop tijd en mijn administratie is daardoor altijd bij en op orde! Voor de ZZP'er die vooral uren factureert is het absoluut aan... Goed opgezet boekhoudprogramma, eenvoudig en praktisch. Scheelt een hoop tijd en mijn administratie is daardoor altijd bij en op orde! Voor de ZZP'er die vooral uren factureert is het absoluut aan te bevelen!

Robin Chung

Hele fijne software. En bij vragen reageren ze ook nog eens heel snel en volledig met bijvoorbeeld voorbeelden hoe je lastige situaties kunt boeken. Zou de administratie niet meer willen doen zonder... Hele fijne software. En bij vragen reageren ze ook nog eens heel snel en volledig met bijvoorbeeld voorbeelden hoe je lastige situaties kunt boeken. Zou de administratie niet meer willen doen zonder MoneyMonk.