Martijn Kerver

Prima service, fijne software om mee te werken

Huib van Wees

Super overzichtelijk programma.

Support is erg behulpzaam en reageert vrij snel.

Rogier Konings

Bedankt voor de uitvoerige uitleg, en het zeer duidelijke stappenplan.

Birgitta de Ridder

Heel prettig programma om mee te werken en altijd goede hulp beschikbaar. Erg blij met mijn keuze om met Moneymonk mijn administratie te doen. Top!

Dennis Wisse

Maar het staat er volledig en correct in! Dank voor de uitleg, het duurde even om de externe facturen in te voeren (voornamelijk de controle dat er dus helemaal niks fout mag gaan)

Maar het staat er volledig en correct in!
Nu zijn mijn uren en ritten van mijn excel administratie volledig kloppend met Moneymonk.

Langzaam aan komt heel moneymonk op zijn plek voor mijn systeem
Nu nog volledig indelen met grootboekrekeningen en bezittingen/inventaris/afschrijvingen

Wouter

Wat een verademing om te kunnen boekhouden op een toegankelijke manier! Ik ben helemaal niet financieel aangelegd, maar met dit programma is het ontzettend eenvoudig om je offertes, facturen, uren... Wat een verademing om te kunnen boekhouden op een toegankelijke manier! Ik ben helemaal niet financieel aangelegd, maar met dit programma is het ontzettend eenvoudig om je offertes, facturen, uren en reistijd goed te boeken. En als je er zelf niet uitkomt, zijn er talloze video's en artikelen om je uit de brand te helpen.

Céline Rohrer

Dank je wel voor je heldere antwoord Thom!

Jacco Dingemans

Fantastisch erg goed geregeld.

Lilian Bults

Snel en duidelijk antwoord. Super!

Steffen Scholz

Als voormalig ERP consultant echt blij verrast met de gebruiksvriendelijkheid, kunnen heel wat grotere partijen nog wat van leren. Ook de bankkoppeling en BTW aangifte werken top.