Jan van Veelen

Dit pakket is fantastisch.
Dit pakket is fantastisch.
Sinds 1 maart jl. werk ik als zelfstandig timmerman / aannemer. Voor die tijd heb ik ook andere pakketten getest en bekeken, maar MoneyMonk steekt daar met kop en schouders boven uit. Vooral de duidelijkheid, het overzicht en de functionaliteiten zijn erg goed.
Als je iets over het pakket wil weten is er een goede help en supportfunctie. Tik je zoekterm in en je krijgt een heleboel helpartikelen en/of filmpjes te zien.
Bankkoppeling (Knab) werkt prima. Offertes en facturen zijn zelf op te maken, zelfs met eigen briefpapier. Boekingen zijn heel makkelijk te doen waarbij je het pakket ook een transactie kan laten herkennen op basis van bijvoorbeeld het rekeningnummer of de omschrijving. Heel fijn voor terugkerende transacties.
Bestanden scannen, toevoegen en koppelen werkt ook heel makkelijk.
De boekhoudkundige kant heeft heel veel meer mogelijkheden dan ik nodig heb en het maken van de kwartaalaangifte is erg makkelijk.
Kortom: een heel fijn pakket met alle mogelijkheden die je nodig hebt.

Hederik Beuks

Zeer uitgebreid pakket, logisch ingedeeld en snelle service, voor mij nooit meer een ander pakket!

Lonneke Limpens

Suuuuper geholpen weer! Heel erg bedankt Thom!

Gareth Williams

De kwaliteit van de support is veel hoger dan wat ik had verwacht. Je krijgt het gevoel dat ze echt mee werken.

Renée Eradus

Voor iedere ZZP'er zou een online boekhoudpakket eigenlijk een must moeten zijn. Zeker als het een boekhoudpakket zoals MoneyMonk is. Je kunt er alle mee doen wat nodig is voor een correcte... Voor iedere ZZP'er zou een online boekhoudpakket eigenlijk een must moeten zijn. Zeker als het een boekhoudpakket zoals MoneyMonk is. Je kunt er alle mee doen wat nodig is voor een correcte boekhouding en algemene administratie. De duidelijke interface maakt het niet alleen aantrekkelijk maar ook fijn om in te werken. Zowel op de desktop als via de App. De klantenservice is echt geweldig. Voor alle technische en inhoudelijke vragen staan ze voor je klaar. Ik ben meer dan tevreden en vraag me bijna af hoe ze het kunnen doen, voor dit geld :). Bedankt MoneyMonk!

Dennis Figge

MoneyMonk is ontzettend gebruiksvriendelijk en helpt mij als zzp'er met weinig financiële ervaring toch netjes mijn administratie bij te houden. In combinatie met de app heb ik alles altijd netjes... MoneyMonk is ontzettend gebruiksvriendelijk en helpt mij als zzp'er met weinig financiële ervaring toch netjes mijn administratie bij te houden. In combinatie met de app heb ik alles altijd netjes op orde, en dat geeft veel rust.

Arda Nieboer

Wat een fantastisch programma. Ik heb overzicht en vind boekhouden zelfs heel makkelijk. Dat had ik nooit kunnen denken. Kom ik er niet uit dan is de helpdesk echt fantastisch, zodat het zo opgelost... Wat een fantastisch programma. Ik heb overzicht en vind boekhouden zelfs heel makkelijk. Dat had ik nooit kunnen denken. Kom ik er niet uit dan is de helpdesk echt fantastisch, zodat het zo opgelost is. Super blij mee!!!

Stephan Fehres

Goede support !

Karin de Leeuw

Duidelijke uitleg en kan daardoor meteen verder in het programma.

Aline Kiers

Heel fijn systeem! Met heel veel plezier mee gewerkt.