Maarten Post

Onduidelijkheid van mijn kant snel en vakkundig beantwoord.

Ko Smidt

Prima support! Er zat ene kleine fout in de weergave bij het onderdeel Inspecties. Ticket aangemaakt en de fout was de volgende dag al hersteld.

Jaap van den Akker

Ik ben zeer te spreken over de functionaliteiten van MoneyMonk. Het werkt intuïtief. Geen overbodige toeters en bellen maar precies wat je nodig hebt als dienstverlenende ZZP-er. De helpdesk pakt... Ik ben zeer te spreken over de functionaliteiten van MoneyMonk. Het werkt intuïtief. Geen overbodige toeters en bellen maar precies wat je nodig hebt als dienstverlenende ZZP-er. De helpdesk pakt vragen of issues snel op.
1puntje van kritiek:
Ik ben overgestapt van Rabobank naar KNAB bank. De boekhoudkoppeling met Rabobank kon ik zelf 'refreshen' op het moment dat ik mijn transacties aan het doen was. De koppeling met KNAB bank werkt maar 4 dagen in de week. Dus transacties van vrijdag worden pas maandag ergens een keer zichtbaar. Maar ligt misschien meer aan KNAB dan aan MoneyMonk.

Peter Kreijen

Fijn dat suggesties aangehoord en overwogen worden

Ali Forouzandeh

Goed geholpen.

Marinus Dontje

Beste boekhoudprogamma

Ron van Rooij

Enorm blij met het gemak van administratie/boekhouden in Moneymonk. Als ZZP'er is het echt een fluitje van een cent. Je klikt heel snel weg door de interface, het wordt steeds handiger. Er is echt... Enorm blij met het gemak van administratie/boekhouden in Moneymonk. Als ZZP'er is het echt een fluitje van een cent. Je klikt heel snel weg door de interface, het wordt steeds handiger. Er is echt goed over de flow nagedacht. Performance is super snel. Dank en ga zo door, Moneymonk team!

Nick Dankerlui

Jammer dat het even niet functioneerde. Wel snel en met goede communicatie verholpen

Ron Dukker

Support antwoorden bij MoneyMonk zijn al jaren erg goed en snel!

Hans Vervuurt

Koppeling met mijn bank bleek niet te werken: binnen een uurtje opgelost!