Enya Leffelaar

Het is een ontzettend fijn systeem om mee te werken. Ik ben zelf helemaal niet goed in boekhouding maar dit ging fantastisch! Het is allemaal even uitvogelen in het begin (zoals met alles als je een... Het is een ontzettend fijn systeem om mee te werken. Ik ben zelf helemaal niet goed in boekhouding maar dit ging fantastisch! Het is allemaal even uitvogelen in het begin (zoals met alles als je een eigen bedrijfje hebt) maar na een korte periode kon ik alles mooi bijhouden in MoneyMonk. Wanneer ik een vraag had kreeg ik ontzettend snel antwoord via een ticket, en het programma blijft zichzelf verbeteren. Echt een aanrader. Ik stop puur met MoneyMonk omdat ik zo een klein bedrijfje heb dat ik buiten de btw val vanwege de kleine ondernemersregeling. Maar zelfs toen ik daaronder viel in 2020 wilde ik eigenlijk niet stoppen!
Val je onder de kleine ondernemersregeling en begin je net voor jezelf? Zou ik alsnog beginnen met MoneyMonk puur omdat je zo goed leert boekhouden!

Andrew van der Let

Voor het eerst gebruik gemaakt van een ticket.
Vraag gesteld en direct antwoord die ook nog eens heel duidelijk is.
Echt zeer goede service!

Stanley Kinkelaar

Helpt mij enorm in mijn taken. Wat vooral helpt zijn de behulpzame medewerkers en de opgenome/uitgetypte uitleg die bij MoneyMonk te vinden is.

Izi Faes

Fijn dat er zo snel en adequaat gereageerd wordt op je vraag, hele goede ondersteuning!

Jeff Fung A Loi

Ik ben zeer tevreden met MoneyMonk. Een zeer behulpzaam en begripvol support afdeling. Mogen de tijden weer gaan keren na de covid-19 maatregelen dan ben ik er zeker van overtuigd om weer gebruik te... Ik ben zeer tevreden met MoneyMonk. Een zeer behulpzaam en begripvol support afdeling. Mogen de tijden weer gaan keren na de covid-19 maatregelen dan ben ik er zeker van overtuigd om weer gebruik te gaan maken van de MoneyMonk diensten.

Bert van Duijn

Razendsnelle reactie met de juiste oplossing voor een probleem.

J. van der Heide

Het boekhoudprogramma van Moneymonk werkt ontzettend prettig en overzichtelijk. Mocht iets onduidelijk zijn dan is er een helpdesk die snel, vriendelijk en deskundig antwoorden geeft.

Edward Scholtens

Er word snel en inhoudelijk gereageerd op je vragen, was even weg voor een boodschap en meteen al een antwoord waarmee ik iets kan. Tevens een vervolg vraag en prima geholpen!

Jan van Veelen

Dit pakket is fantastisch.
Dit pakket is fantastisch.
Sinds 1 maart jl. werk ik als zelfstandig timmerman / aannemer. Voor die tijd heb ik ook andere pakketten getest en bekeken, maar MoneyMonk steekt daar met kop en schouders boven uit. Vooral de duidelijkheid, het overzicht en de functionaliteiten zijn erg goed.
Als je iets over het pakket wil weten is er een goede help en supportfunctie. Tik je zoekterm in en je krijgt een heleboel helpartikelen en/of filmpjes te zien.
Bankkoppeling (Knab) werkt prima. Offertes en facturen zijn zelf op te maken, zelfs met eigen briefpapier. Boekingen zijn heel makkelijk te doen waarbij je het pakket ook een transactie kan laten herkennen op basis van bijvoorbeeld het rekeningnummer of de omschrijving. Heel fijn voor terugkerende transacties.
Bestanden scannen, toevoegen en koppelen werkt ook heel makkelijk.
De boekhoudkundige kant heeft heel veel meer mogelijkheden dan ik nodig heb en het maken van de kwartaalaangifte is erg makkelijk.
Kortom: een heel fijn pakket met alle mogelijkheden die je nodig hebt.

Hederik Beuks

Zeer uitgebreid pakket, logisch ingedeeld en snelle service, voor mij nooit meer een ander pakket!