Piet Nelis

Ik ben pas net vandaag begonnen met MoneyMonk, maar wat een geweldig programma is dit. Heel intuïtief, bloedsnel, supercompleet en erg mooie UI. Echt een perfect stukje software. En mijn ticket werd... Ik ben pas net vandaag begonnen met MoneyMonk, maar wat een geweldig programma is dit. Heel intuïtief, bloedsnel, supercompleet en erg mooie UI. Echt een perfect stukje software. En mijn ticket werd ook binnen een uur zeer goed beantwoord. Kortom: absolute aanrader!!

Doros Nezeritis

Support is altijd vriendelijk en snel, kijken altijd mee en helpen met al mijn vragen!

Steven Scheffer

Niets dan lof voor dit programma en de support afdeling.
Voldoet aan alles en de support afdeling werkt zeer snel en adequaat.
Top programma en top mensen!

David Otterbein

Ik heb nu 4 maanden met MoneyMonk als ZPP'er gewerkt en hun (online) programma en app zijn net zo goed als hun service: Volledig en van hoge kwaliteit. Gelukkig zijn ze ook niet de duurste.

Ivar Snel

Zoals altijd een vlotte en inhoudelijke reactie van jullie, top!!

Richard van Dijk

Als startend ondernemer in de IT ben ik zeer tevreden over MoneyMonk. Na het lezen van diverse reviews, o.a. op ZZPdaily.nl, besloten het programma een kans te geven en na 3 maanden durf ik het met... Als startend ondernemer in de IT ben ik zeer tevreden over MoneyMonk. Na het lezen van diverse reviews, o.a. op ZZPdaily.nl, besloten het programma een kans te geven en na 3 maanden durf ik het met een gerust hart aan te bevelen als je een dienstverlener (zonder voorraad) bent.

Wegwijs worden binnen de app en online gaat vrij snel. Banktransacties importeren en koppelen aan grootboekrekeningen, facturen en bonnetjes werkt intuïtief. Offertes, facturen en emails zijn prima aan te passen naar eigen huisstijl. BTW-aangifte is overzichtelijk en eenvoudig. Rittenregistratie werkt perfect met automatisch opzoeken van afstanden en gebruik van favorieten. Projectadministratie vergt wat inrichting vanwege de niveaus klant-project-taak-omschrijving, maar vervolgens werkt het factureren van declarabele uren en ritten als een zonnetje.

Kijk vooral ook op het YouTube-kanaal van MoneyMonk. Hier worden veel zaken helder uitgelegd en dit geeft meteen een goed beeld van de interface en functionaliteit. Uiteraard loop ik soms vast en zijn er kleine issues, maar bij problemen (en verbetersuggesties) wordt er altijd snel, vriendelijk en adequaat gereageerd door de medewerkers van het Support Team.

Guido Spies

8 jaar lang met plezier en gemak gebruik mogen maken van deze dienst. Een ervaren bedrijf welke ik vanaf de start heb meegemaakt.

Tuinman Sjoukes

Top, snelle en duidelijk reactie (met daarin de oplossing ;) )

Jan van Veelen

Wat een fijn programma!
Vanuit de aannemersopleiding heb ik heel wat boekhoudkundige termen geleerd. Ik heb ze alleen nooit (hoeven) gebruiken tijdens mijn loondienst.
Nu ben ik als zzp'er...
Wat een fijn programma!
Nu ben ik als zzp'er in de bouw gestart en MoneyMonk werkt echt super makkelijk en heel intuïtief. Voor iets wat je niet weet, kan je heel makkelijk een hulpvraag intikken. Er verschijnen veel antwoorden en video's. Kom je er echt niet uit, dan kan je een ticket aanmaken en dan wordt je ook snel geholpen.
In vergelijking met andere boekhoudprogramma's steekt deze er voor mij met kop en schouders bovenuit!

Jos Gilissen

Prima pakket voor een zelfstandige! Met goede help artikelen en support die snel is! Erg blij mee en een heel stuk gemakkelijker en beter dan in een excel.