Eelco Hos

Er fijn pakket waarmee ik zelf het grootste gedeelte van de boekhouding kan doen. Nog beter is de service. Krijg snel antwoord op mijn vragen op een plezierige manier. Voelt erg persoonlijk aan. Ook... Er fijn pakket waarmee ik zelf het grootste gedeelte van de boekhouding kan doen. Nog beter is de service. Krijg snel antwoord op mijn vragen op een plezierige manier. Voelt erg persoonlijk aan. Ook de opstart hulp is fijn.

5 sterren!

Christel van Bommel-Versluijs

MoneyMonk is een heel gebruikersvriendelijk programma. Het is fijn dat je van offerte, tot project en de uren kunt bijhouden. En dan met een druk op de knop aan het einde van de maand je facturen... MoneyMonk is een heel gebruikersvriendelijk programma. Het is fijn dat je van offerte, tot project en de uren kunt bijhouden. En dan met een druk op de knop aan het einde van de maand je facturen kunt versturen. Door de koppeling met je bankrekening is ook heel eenvoudig bij te houden welke facturen zijn betaald of nog openstaan. En ook de BTW aangifte is eenvoudig te doen. Mijn boekhouder kijkt mee en is ook heel tevreden over het programma. Het is belangrijk om in het begin alles goed in te voeren, dan heb je daar later alleen maar profijt van. Aanrader!

Nicolas de Boer

Super, heel simpel. Erg bedankt! :)

Quirine Wissink

Ik ben heel erg tevreden met MM, altijd een vriendelijk en snel antwoord op je vraag, echt heel erg fijn! Ik zou inmiddels niet meer zonder kunnen en ook het feit dat je op de hoogte gehouden... Ik ben heel erg tevreden met MM, altijd een vriendelijk en snel antwoord op je vraag, echt heel erg fijn! Ik zou inmiddels niet meer zonder kunnen en ook het feit dat je op de hoogte gehouden word/kunt meedenken over nieuwe features vind ik echt top.

Ga zo door team!

Jorden Scherpenzeel

Ik heb het altijd lastig gevonden om mijn boekhouding op orde te hebben. Dankzij MoneyMonk is dit zo simpel geworden! Bedankt!!

Machiel van Wijngaarden

Erg fijn geholpen, nadat we er online niet helemaal uitkwamen werd ik gebeld om het op te lossen. Goede service.

Bianca Wighman

Prachtig platform, hartstikke volledig en uitgebreid. En vooral zeer behulpzame mensen.
Heel blij met Moneymonk!

Bas van Embden

Account aangemaakt, ingelogd, abonnement gekozen en…..
Twee uur later mijn eerste facturen gestuurd!
Interface zeer intuitief, zowel van de website als van de iOS app.
Contact met...
Account aangemaakt, ingelogd, abonnement gekozen en…..
Twee uur later mijn eerste facturen gestuurd!
Interface zeer intuitief, zowel van de website als van de iOS app.
Contact met support prima, goed (en snel) geholpen door Thom!
Kortom, fijn en compleet programma voor een klein bedrag per maand!

Robert Bugel

Zeer handig en laag drempelig boekhoud programma.
Goede ondersteuning via de online tips and tricks.

Tina Jansen

Super begrijpelijk en makkelijk hanteerbaar programma waarin je alles bij kunt houden en overzicht in hebt, zeker voor de startende ondernemer.