Rafael Brender á Brandis

Topsnelheid wat betreft reacties op mijn vragen/tickets. Ook top service mbt. adviesvragen over boekhouding.

Peter Kreijen

Fijn dat suggesties serieus beoordeeld worden.

Roy van Antwerpen

Geweldig! Ik gebruik MoneyMonk nu een paar maanden en wil niks anders meer. Ik krijg van cliënten ook alleen maar positieve reacties over mijn facturering. Support is ook uitstekend, ga zo door!

Bart Tullemans

Goed geholpen door topper Thom. Net dat beetje extra hulp wat ik nodig had om een definitief voor een boekhoudpakket te kiezen.

Germain Miedema

Fijn systeem voor ZZP'ers. Blijven snel ontwikkelen en kijken goed naar je wensen. Draai je je eigen webshop, dan is dit niet geschikt voor je :). Maar schrijf je facturen voor projecten en losse...

Maarten Hanke

Top thanks voor de uitleg, ondertussen in samenspraak met een boekhouder aan de gang!

Peter Kreijen

Of mijn suggestie nu wel of niet wordt doorgevoerd doet er niet toe, men heeft in elk geval een aandachtig oor.

Ratnakar Pagar

Goed ervaring. Ik zou ook liever een zakelijke paypal-account koppelen.

Ton Van Es

Prima onlineprogramma! Zelfs met weinig boekhoudervaring eenvouig om as zzp-er je boekhouding te doen. Als je vragen hebt is de supportpagina zeer behulpzaam, en anders worden je vragen snel...

Stephan Borggreve

Geweldige service. Snel, behulpzaam en adequaat!