Mahir Masala

Super makkelijk en intuïtief programma.

Jan Schipper

Makkelijk in gebruik

Geert Reintjes

Money het beste en makkelijk boekhoud software ik zou iedereen aanraden om dit pakket te gebruiken.

Steven Debie

Snelle reacties en fijne service!

Martin West

Leuk om te zien dat als je een idee hebt dat dit opgepakt wordt. Vanuit money Monk ook heel helder over de verwachtingen. Top!

Rick Bouweriks

Top programma, alleen jammer dat men niet antwoord op mijn mogelijke verbeterings- suggestie, daarom 4 sterren

Janna Kroes

Super gebruiksvriendelijk en fijn om mee te werken! Support verloopt snel en laaagdrempelig.

Andreas Paulusma

Voorheen betaalde ik 85 euro per uur om mijn bonnetjes in te laten scannen door een boekhouder. Met MoneyMonk scande ik zelf de bonnetjes in en was alles supersnel te verwerken in mijn... Voorheen betaalde ik 85 euro per uur om mijn bonnetjes in te laten scannen door een boekhouder. Met MoneyMonk scande ik zelf de bonnetjes in en was alles supersnel te verwerken in mijn administratie! Suggestieregels en de btw-aangifte feature gaven mij enorm veel tijd om me te kunnen focusen op mijn onderneming; super chille software!

Sarina Holtdijk

Top programma! Erg fijn dat er ten alle tijden ondersteuning gevraagd kan worden. Het programma werkt erg makkelijk en wijst zich vanzelf. Heel fijn om alles in bij te houden.

Kim van Haren

Hele fijne support, duidelijke uitleg en mensen die echt meedenken. Heel fijn!