8/10

MoneyMonk is een laagdrempelig product wat zeer goed te gebruiken is en je kan inrichten naar wens.

Door het stoppen van mijn bedrijf heb ik MoneyMonk niet meer nodig, maar anders zou ik...

Door het stoppen van mijn bedrijf heb ik MoneyMonk niet meer nodig, maar anders zou ik het zeer zeker weer gebruiken!

Christian Hondrogiannis

10/10

Ben nu bijna 3 jaar ZZP'er en MoneyMonk heeft me ontzettend geholpen om alles netjes bij te houden. Vooral voor starters is het fijn om steeds meer te leren qua boekhouding. Het programma werkt... Ben nu bijna 3 jaar ZZP'er en MoneyMonk heeft me ontzettend geholpen om alles netjes bij te houden. Vooral voor starters is het fijn om steeds meer te leren qua boekhouding. Het programma werkt gewoon top kan het iedereen aanbevelen.

Koen van Antwerpen

10/10

Goed product

Jacomijn Kruisbrink

10/10

Net gestart met mn bedrijf en dus ook mn boekhouding moeten inrichten. Niet mn hobby, maar MoneyMonk maakt het echt zo makkelijk mogelijk. Bankieren bij KNAB maakt de koppeling tussen rekening en... Net gestart met mn bedrijf en dus ook mn boekhouding moeten inrichten. Niet mn hobby, maar MoneyMonk maakt het echt zo makkelijk mogelijk. Bankieren bij KNAB maakt de koppeling tussen rekening en boekhouding supersimpel. En de 30 min telefonische instructie en uitleg gafgelegenheid tot vragen stellen én veel extra tips, naast wat ik zelf al had uitgevonden. Filmpjes met instructies helder en duidelijk. Ik zet mn proefperiode om naar een abonnement!

Mustafa Güner

10/10

Ik heb moneymonk niet meer nodig ivm mijn boekhouder. Anders had ik nog steeds een abonnement gehad. Proces van abonnement aangaan tot mijn opzegging: ze zijn kei goed in service en duidelijk in... Ik heb moneymonk niet meer nodig ivm mijn boekhouder. Anders had ik nog steeds een abonnement gehad. Proces van abonnement aangaan tot mijn opzegging: ze zijn kei goed in service en duidelijk in alles wat ze doen. Chappeau!

Angelique Smits

10/10

Altijd super snel antwoord als je een vraag stelt.