Matthijs Foppen

Snel en duidelijk antwoord. :)

Richard Sjenitzer

Charlotte was goud!
Meelevend, informatief, helder en snel.

Mitchel Jansen

Onlangs een eigen bedrijf begonnen, op aanraden van een goede vriend MoneyMonk gekozen voor de boekhouding. Momenteel tijdens gebruik al heel erg tevreden!

Nicolai van Gorp

Super fijn programma en ook heel goede ondersteuning (zowel technisch als boekhoudkundig). Vriendelijk, goed en snel!

Debby Bos-Smits

Ik ben heel blij met MoneyMonk! Zo is het bijhouden van mijn administratie als freelancer heel gemakkelijk. Nooit gedacht dat ik het zelfs leuk zou vinden ;-) Als ik er even niet uitkom dan staat... Ik ben heel blij met MoneyMonk! Zo is het bijhouden van mijn administratie als freelancer heel gemakkelijk. Nooit gedacht dat ik het zelfs leuk zou vinden ;-) Als ik er even niet uitkom dan staat mijn vraag meestal al tussen de faq en als dat niet het geval is is de supportafdeling enorm behulpzaam. Echt een aanrader!

Enya Leffelaar

Het is een ontzettend fijn systeem om mee te werken. Ik ben zelf helemaal niet goed in boekhouding maar dit ging fantastisch! Het is allemaal even uitvogelen in het begin (zoals met alles als je een... Het is een ontzettend fijn systeem om mee te werken. Ik ben zelf helemaal niet goed in boekhouding maar dit ging fantastisch! Het is allemaal even uitvogelen in het begin (zoals met alles als je een eigen bedrijfje hebt) maar na een korte periode kon ik alles mooi bijhouden in MoneyMonk. Wanneer ik een vraag had kreeg ik ontzettend snel antwoord via een ticket, en het programma blijft zichzelf verbeteren. Echt een aanrader. Ik stop puur met MoneyMonk omdat ik zo een klein bedrijfje heb dat ik buiten de btw val vanwege de kleine ondernemersregeling. Maar zelfs toen ik daaronder viel in 2020 wilde ik eigenlijk niet stoppen!
Val je onder de kleine ondernemersregeling en begin je net voor jezelf? Zou ik alsnog beginnen met MoneyMonk puur omdat je zo goed leert boekhouden!

Andrew van der Let

Voor het eerst gebruik gemaakt van een ticket.
Vraag gesteld en direct antwoord die ook nog eens heel duidelijk is.
Echt zeer goede service!

Stanley Kinkelaar

Helpt mij enorm in mijn taken. Wat vooral helpt zijn de behulpzame medewerkers en de opgenome/uitgetypte uitleg die bij MoneyMonk te vinden is.

Izi Faes

Fijn dat er zo snel en adequaat gereageerd wordt op je vraag, hele goede ondersteuning!

Jeff Fung A Loi

Ik ben zeer tevreden met MoneyMonk. Een zeer behulpzaam en begripvol support afdeling. Mogen de tijden weer gaan keren na de covid-19 maatregelen dan ben ik er zeker van overtuigd om weer gebruik te... Ik ben zeer tevreden met MoneyMonk. Een zeer behulpzaam en begripvol support afdeling. Mogen de tijden weer gaan keren na de covid-19 maatregelen dan ben ik er zeker van overtuigd om weer gebruik te gaan maken van de MoneyMonk diensten.