Gloria Keukens

Wow ik was al jaren heel tevreden met de gebruiksvriendelijkheid en de persoonlijke helpdesk van Money Monk maar met alle verbeteringen die steeds doorgevoerd worden heb ik deze keer heb ik mijn BTW... Wow ik was al jaren heel tevreden met de gebruiksvriendelijkheid en de persoonlijke helpdesk van Money Monk maar met alle verbeteringen die steeds doorgevoerd worden heb ik deze keer heb ik mijn BTW nog vlugger gedaan! 2 uurtjes en alles is af door de suggesties en de automatische koppelingen! Echt top! dank MM team! Trouwe klant ben ik!

Henk Mulder

Ik ben zeer tevreden over de service! Het is ontzettend handig dat er geen bonnen meer nodig zijn en dat je alles meteen kunt inscannen. Het opmaken van de facturen gaat ook zeer efficiënt, wat veel... Ik ben zeer tevreden over de service! Het is ontzettend handig dat er geen bonnen meer nodig zijn en dat je alles meteen kunt inscannen. Het opmaken van de facturen gaat ook zeer efficiënt, wat veel tijd bespaart. Daarnaast is de hulplijn erg klantvriendelijk en goed bereikbaar. Kortom, een uitstekende ervaring!

Koen den Braven

Top service!!

Robin Kok

Ik vind boekhouden gewoonweg ruk, maar Moneymonk helpt mij met overzicht en duidelijkheid van het genoodzaakt kwaad. Net ook spoedig en adequaat geholpen met weer toegang krijgen tot mijn account.... Ik vind boekhouden gewoonweg ruk, maar Moneymonk helpt mij met overzicht en duidelijkheid van het genoodzaakt kwaad. Net ook spoedig en adequaat geholpen met weer toegang krijgen tot mijn account. Dus al 6 jaar een tevreden klant :)

Maaike Westerbeek van Eerten

MoneyMonk is echt het fijnste boekhoudprogramma voor een zzp'er! Alles is overzichtelijk en goed vindbaar. Door MoneyMonk te gebruiken begrijp ik ook veel beter hoe de boekhouding werkt. MoneyMonk is echt het fijnste boekhoudprogramma voor een zzp'er! Alles is overzichtelijk en goed vindbaar. Door MoneyMonk te gebruiken begrijp ik ook veel beter hoe de boekhouding werkt.
Daarnaast is de service erg goed. Tickets worden snel beantwoord en boekhoudkundige vragen worden duidelijk en logisch uitgelegd. Ik kan al mijn uren bijhouden en ritten invoeren. Echt een aanrader dit programma!

Michel Rudolphie

Duidelijk, overzichtelijk en toegankelijk systeem en een perfecte klantenservice. Zeer tevreden!

marsha brink

Snel geholpen, direct het juiste advies.

A.G.J. Terpstra

Altijd snelle reactie en goede hulp

Hooman Nassimi

Supergoede service, dank!

Gerben Rommers

Het team en software voelt goed aan