Luise Schmidt

I really likes to use money monk. It was easy enough to understand and had all the functions someone could need :-)
Also the support was very great! I got a fast and helpful answer. Awesome!

Siwing Cheung

Voor een dienstverlenende ZZP-er een perfecte boekhoudsysteem. maar als je een webshop of artikelen verkoopt is MoneyMonk minder geschikt.
MoneyMonk heeft goede en snelle klantenservice, UI is...
MoneyMonk heeft goede en snelle klantenservice, UI is duidelijk en ziet er heel goed uit.

Tina Jansen

Het is een super boekhoudprogramma waar alles in zit zelfs het bijhouden van je gewerkte uren en het zit heel overzichtelijk en goed in elkaar en makkelijk te begrijpen.

Ruud Jansen

Ik heb hiervoor enkele andere pakketten gehad, maar MoneyMonk is echt geniaal. Het maakt dingen echt heel duidelijk en eenvoudig. Ik vind het zelfs leuk om mijn boekhouding te doen, terwijl ik er... Ik heb hiervoor enkele andere pakketten gehad, maar MoneyMonk is echt geniaal. Het maakt dingen echt heel duidelijk en eenvoudig. Ik vind het zelfs leuk om mijn boekhouding te doen, terwijl ik er vroeger altijd tegenop zag. Daarnaast is de support echt heel goed. Er wordt snel antwoord gegeven op een ticket en zelfs complexe vragen worden altijd helder beantwoord.

Arny van der Deijl

Makkelijk, snel, goedkoop en duidelijk. Ik ben erg tevreden met MoneyMonk en zal het niet graag willen missen.

Nand Homan

Moneymonk is een goed en duidelijk programma voor het bij houden van je boekinghouding. Ze voorkomen een hoop fouten, die je zonder kennis in excel zeker zou maken ;-).

Om ook de...

Om ook de kritische kant te laten zien:
MoneyMonk is zeker geen programma zonder foutjes. De berekeningen gaan zeker vlekkeloos, maar er zijn een hoop user interface fouten. Ook is dit programma zeker niet white label. Als je een factuur naar je klanten stuurd zien die wel degelijk dat je gebruikt maakt van MoneyMonk. En als trotse ondernemer wil je dat natuurlijk niet.

Verder hebben ze een goede klanten service, die erg vriendelijk is. Wat ze zelf helaas wel meerdere keren aan geven is dat ze geen inhoudelijke boekhoud kundige vragen beantwoorden, en dat vind ik jammer. Ik had graag af en toe een vraag willen stellen die een goede boekhouder beantwoord.

Ook heeft moneymonk een app(android gebruiker), deze is handig als je heel oppervlakkig iets even snel wilt regelen. Maar wil je te veel kan je het beter opgeven, de app werkt namelijk niet fijn. Het is een totaal andere opzet dan de site waardoor ik best kan begrijpen als er een grotere groep mensen bruikbaarheidsproblemen ervaart.

Los van alle verbeterpunten is MoneyMonk een heel fijn programma. Er werken jonge mensen, die weten waar ze mee bezig zijn. De website ziet er goed en duidelijk uit, het is eigenlijk gewoon een hele handige tool die je als ondernemer zeker niet mag missen.

Cees Boots

Vraag stellen en snel duidelijk antwoord!

Andre van Walsum

De weinige uitdagingen die ik tegen kom worden snel correct geregeld.

Ruudhanou.com

Overzichtelijk, laagdrempelig, uitgebreid

Mahir Masala

Super makkelijk en intuïtief programma.