Machiel van Wijngaarden

Erg fijn geholpen, nadat we er online niet helemaal uitkwamen werd ik gebeld om het op te lossen. Goede service.

Bianca Wighman

Prachtig platform, hartstikke volledig en uitgebreid. En vooral zeer behulpzame mensen.
Heel blij met Moneymonk!

Bas van Embden

Account aangemaakt, ingelogd, abonnement gekozen en…..
Twee uur later mijn eerste facturen gestuurd!
Interface zeer intuitief, zowel van de website als van de iOS app.
Contact met...
Account aangemaakt, ingelogd, abonnement gekozen en…..
Twee uur later mijn eerste facturen gestuurd!
Interface zeer intuitief, zowel van de website als van de iOS app.
Contact met support prima, goed (en snel) geholpen door Thom!
Kortom, fijn en compleet programma voor een klein bedrag per maand!

Robert Bugel

Zeer handig en laag drempelig boekhoud programma.
Goede ondersteuning via de online tips and tricks.

Tina Jansen

Super begrijpelijk en makkelijk hanteerbaar programma waarin je alles bij kunt houden en overzicht in hebt, zeker voor de startende ondernemer.

Arda Nieboer

Wat een fantastisch programma. Zelfs ik (chaotisch en totaal geen aanleg en liefde voor administratie) heb nu overzicht en vind het zelfs (best) leuk. Het is makkelijk, overzichtelijk en er is een... Wat een fantastisch programma. Zelfs ik (chaotisch en totaal geen aanleg en liefde voor administratie) heb nu overzicht en vind het zelfs (best) leuk. Het is makkelijk, overzichtelijk en er is een fantastische helpdesk. Ik kan echt zelf mijn boekhouding doen, inclusief BTW-aangifte. Als je me dat een jaar of wat geleden, verteld had, was ik vol ongeloof in lachen uitgebarsten. En iedereen die mij kent ook.

Olivier Hubar

Moneymonk werd mij aangeraden door een andere ZZP-er en ik twijfelde vanwege de branding of het wel iets zou zijn. Ben inmiddels heel enthousiast.
Moneymonk blijkt een qua prijs en...
Moneymonk blijkt een qua prijs en gebruiksgemak laagdrempelige tool. Dus zonder álle toeters en bellen die andere softwarepakketten duur en ingewikkeld maken. Maar ruimschoots voldoende voor - in dit geval een advocaat-ZZP-er. Uren schrijven, factureren, incasseren, kosten inboeken, BTW opgave doen, inzicht in je cijfers: alles is een fluitje van een cent. De features die ik zelf mis (zoals opdrachtbevestiging: Moneymonk kent alleen de offerte) is een workaround voor en dat werkt goed. Supermakkelijk in gebruik, ook de app op de telefoon kan alle dingen die je onderweg nodig hebt.
Groot pluspunt tov andere partijen is verder de helpdesk die telefonisch en zonder wachttijd gewoon beschikbaar is. Daarmee ben met name bij de start snel op weg geholpen. En het feit dat bonnetjes gratis ingescand worden is natuurlijk kostenefficient. Het pakket wordt telkens geüpdatet met nieuwe features nav input van gebruikers. Erg fijn.
Relevant om te weten is dat ook dit software pakket wordt aangeboden door een IT-bedrijf; de helpdesk is er dus voornamelijk voor technische vragen; fiscaliteiten kent men overigens wel zij het op hoofdlijnen; voor de details moet je dus even googlen of je accountant/fiscalist bellen.

Dennis van der Laan

Programma is overzichtelijk en heeft een goede opstart-service. Alles wat ik nodig heb voor mijn administratie zit in dit pakket. Uren registreren is nog nooit zo makkelijk geweest. MoneyMonk maakt... Programma is overzichtelijk en heeft een goede opstart-service. Alles wat ik nodig heb voor mijn administratie zit in dit pakket. Uren registreren is nog nooit zo makkelijk geweest. MoneyMonk maakt boekhouden leuk voor mij!

Sanne Wisselink

Snelle, uitgebreide en persoonlijke antwoorden op specifieke hulpvragen. Top, beter kan niet.

Tica Peeman

Superfijn programma. Mooi vormgegeven, overzichtelijk en hele goede helpdesk die snel inspeelt op vragen en suggesties. Dikke aanrader!!