Goed geholpen.

Marinus Dontje

10/10

Beste boekhoudprogamma

Ron van Rooij

10/10

Enorm blij met het gemak van administratie/boekhouden in Moneymonk. Als ZZP'er is het echt een fluitje van een cent. Je klikt heel snel weg door de interface, het wordt steeds handiger. Er is echt... Enorm blij met het gemak van administratie/boekhouden in Moneymonk. Als ZZP'er is het echt een fluitje van een cent. Je klikt heel snel weg door de interface, het wordt steeds handiger. Er is echt goed over de flow nagedacht. Performance is super snel. Dank en ga zo door, Moneymonk team!

Nick Dankerlui

10/10

Jammer dat het even niet functioneerde. Wel snel en met goede communicatie verholpen

Ron Dukker

10/10

Support antwoorden bij MoneyMonk zijn al jaren erg goed en snel!

Hans Vervuurt

10/10

Koppeling met mijn bank bleek niet te werken: binnen een uurtje opgelost!

Wenda Westerhuis

8/10

MoneyMonk is een laagdrempelig product wat zeer goed te gebruiken is en je kan inrichten naar wens.

Door het stoppen van mijn bedrijf heb ik MoneyMonk niet meer nodig, maar anders zou ik...

Door het stoppen van mijn bedrijf heb ik MoneyMonk niet meer nodig, maar anders zou ik het zeer zeker weer gebruiken!

Christian Hondrogiannis

10/10

Ben nu bijna 3 jaar ZZP'er en MoneyMonk heeft me ontzettend geholpen om alles netjes bij te houden. Vooral voor starters is het fijn om steeds meer te leren qua boekhouding. Het programma werkt... Ben nu bijna 3 jaar ZZP'er en MoneyMonk heeft me ontzettend geholpen om alles netjes bij te houden. Vooral voor starters is het fijn om steeds meer te leren qua boekhouding. Het programma werkt gewoon top kan het iedereen aanbevelen.

Koen van Antwerpen

10/10

Goed product

Jacomijn Kruisbrink

10/10

Net gestart met mn bedrijf en dus ook mn boekhouding moeten inrichten. Niet mn hobby, maar MoneyMonk maakt het echt zo makkelijk mogelijk. Bankieren bij KNAB maakt de koppeling tussen rekening en... Net gestart met mn bedrijf en dus ook mn boekhouding moeten inrichten. Niet mn hobby, maar MoneyMonk maakt het echt zo makkelijk mogelijk. Bankieren bij KNAB maakt de koppeling tussen rekening en boekhouding supersimpel. En de 30 min telefonische instructie en uitleg gafgelegenheid tot vragen stellen én veel extra tips, naast wat ik zelf al had uitgevonden. Filmpjes met instructies helder en duidelijk. Ik zet mn proefperiode om naar een abonnement!