9.8 / 10
193 beoordelingen

193 Reviews

Annekathrin Bornman

10/10

I have been using MoneyMonk since 6 months and it has been a pleasure even though I only speak little Dutch. This system is so easy to understand and makes the whole finance side easy to process and... I have been using MoneyMonk since 6 months and it has been a pleasure even though I only speak little Dutch. This system is so easy to understand and makes the whole finance side easy to process and the bookkeeping is quickly updated. My accountant has direct access to do tax and vat returns. From drafting quotations, invoices, keeping track of your hours for different project - I'm loving it! Well done on a fantastic system!

Joyce van Eerden

10/10

Fijn programma met goede service! Het werkt vrij intuïtief en is makkelijk te delen met je boekhouder. Nog niet alles is even gebruiksvriendelijk, maar daar staat tegenover dat ik kan bellen met... Fijn programma met goede service! Het werkt vrij intuïtief en is makkelijk te delen met je boekhouder. Nog niet alles is even gebruiksvriendelijk, maar daar staat tegenover dat ik kan bellen met vragen en iedere keer direct en goed geholpen wordt. Echt heel fijn! En als het vragen zijn die anderen ook hebben, gaan ze op de lijst om in het programma aangepast te worden. Handig.

Hans Slagboom

10/10

Fijn boekhoudprogramma en een fantastische servicedesk.

Jochem Beijer

10/10

Werkt top en hele goede service.

Matthijs Foppen

10/10

Snel en duidelijk antwoord. :)

Richard Sjenitzer

10/10

Charlotte was goud!
Meelevend, informatief, helder en snel.

Mitchel Jansen

10/10

Onlangs een eigen bedrijf begonnen, op aanraden van een goede vriend MoneyMonk gekozen voor de boekhouding. Momenteel tijdens gebruik al heel erg tevreden!

Nicolai van Gorp

10/10

Super fijn programma en ook heel goede ondersteuning (zowel technisch als boekhoudkundig). Vriendelijk, goed en snel!

Debby Bos-Smits

10/10

Ik ben heel blij met MoneyMonk! Zo is het bijhouden van mijn administratie als freelancer heel gemakkelijk. Nooit gedacht dat ik het zelfs leuk zou vinden ;-) Als ik er even niet uitkom dan staat... Ik ben heel blij met MoneyMonk! Zo is het bijhouden van mijn administratie als freelancer heel gemakkelijk. Nooit gedacht dat ik het zelfs leuk zou vinden ;-) Als ik er even niet uitkom dan staat mijn vraag meestal al tussen de faq en als dat niet het geval is is de supportafdeling enorm behulpzaam. Echt een aanrader!

Enya Leffelaar

10/10

Het is een ontzettend fijn systeem om mee te werken. Ik ben zelf helemaal niet goed in boekhouding maar dit ging fantastisch! Het is allemaal even uitvogelen in het begin (zoals met alles als je een... Het is een ontzettend fijn systeem om mee te werken. Ik ben zelf helemaal niet goed in boekhouding maar dit ging fantastisch! Het is allemaal even uitvogelen in het begin (zoals met alles als je een eigen bedrijfje hebt) maar na een korte periode kon ik alles mooi bijhouden in MoneyMonk. Wanneer ik een vraag had kreeg ik ontzettend snel antwoord via een ticket, en het programma blijft zichzelf verbeteren. Echt een aanrader. Ik stop puur met MoneyMonk omdat ik zo een klein bedrijfje heb dat ik buiten de btw val vanwege de kleine ondernemersregeling. Maar zelfs toen ik daaronder viel in 2020 wilde ik eigenlijk niet stoppen!
Val je onder de kleine ondernemersregeling en begin je net voor jezelf? Zou ik alsnog beginnen met MoneyMonk puur omdat je zo goed leert boekhouden!