Stijn Spijker

Altijd snel antwoord op vragen, en bij problemen is het eigenlijk altijd snel opgelost 💪

El Hadi Talouka

Snel en nauwkeurig antwoord!

willie de wit

Support blijft mij verbazen!

Bertus Groenewegen

De nieuwe BTW aangifte via MoneyMonk is supermakkelijk en overzichtelijk! Echt een aanrader!

Linda Beuvink

Werd gebeld over mijn vraag. Persoonlijk contact maken het nog begrijpelijker en heb ik dingen geleerd, die ik anders nooit had geweten. Erg prettig.

Renée Eradus

Geweldig geholpen! Snel en kundig. Ik gebruik MoneyMonk al jaren en ben super tevreden. De interface is fijn, de opties geweldig en de updates houden het eeeh... up to date ;-). Dank!

Renée Eradus

R. Wardenaar

De enige reden om mijn account bij Moneymonk op te zeggen is de beëindiging van mijn bedrijf!
Ik ben altijd zeer tevreden geweest over Moneymonk, en wanneer ik vragen had werden deze zeer snel en goed beantwoord door de super helpdesk.
Kortom een dikke aanrader!

Ivo Swanink

Snelle reactie

Esther Kornelis

Wij maken al jarenlang met veel plezier gebruik van Moneymonk. Een zeer gebruiksvriendelijk systeem. En als je vragen hebt dan is de service super! Je krijgt altijd iemand te spreken en wordt met... Wij maken al jarenlang met veel plezier gebruik van Moneymonk. Een zeer gebruiksvriendelijk systeem. En als je vragen hebt dan is de service super! Je krijgt altijd iemand te spreken en wordt met zeer goede vakinhoudelijke kennis geholpen. Een aanrader!