Stefan Frerichs

Zelf al 8 keer gekozen voor Moneybird

Beschrijving

Ik heb zelf inmiddels al voor 8 organisaties (voor zowel eigen bedrijven als vereniging) gekozen voor Moneybird. Er zijn niet veel pakketten zo gebruiksvriendelijk én betaalbaar als deze. Groot fan!

Marloes Lodder

I DE AAL

Beschrijving

Ik twijfelde of ik aan boekhoudsoftware zou beginnen, want zoveel facturen heb ik nog niet en ik ben vrij handig in Excel. Het lukte mij dus prima om het zelf bij te houden. Maar ik merk dat ik toch... Ik twijfelde of ik aan boekhoudsoftware zou beginnen, want zoveel facturen heb ik nog niet en ik ben vrij handig in Excel. Het lukte mij dus prima om het zelf bij te houden. Maar ik merk dat ik toch behoorlijke tijdswinst heb nu met Moneybird, echt heel fijn werkt het (en ik vind het stiekem ook leuk nu :P). De koppeling met mn bankrekening, het contactenbestand en de herkenning van Facturen is echt super. Ook goed dat ik nu netjes mijn uren kan bijhouden op dezelfde plek, want daar was ik hiervoor nog wat slordig mee.. Helemaal top dus! (N.B. Ik word niet betaald voor deze review :p)

Robin Vermeirsch

Export werkt niet meer

Beschrijving

Handige tool maar best wel wat gebreken. Je kan geen betalignen registreren voor zaken die via VISAMC betaald werden. Erg beperkte export mogelijkehden die ook vaak fouten geven (timeout) en... Handige tool maar best wel wat gebreken. Je kan geen betalignen registreren voor zaken die via VISAMC betaald werden. Erg beperkte export mogelijkehden die ook vaak fouten geven (timeout) en vervelende paging die exports per kwartaal niet mogelijk maken. Laat staan exports per VISA/MC afrekening met bewijsstukken.

Reactie Moneybird:

Hi Robin! Bedankt voor je review. Als je problemen ervaart, mag je natuurlijk altijd contact opnemen met support@moneybird.com. We helpen je graag verder.

Diederick Cardon

Top product

Werkt zeer fijn

Goede Administratiekantoor

Het gemak van verwerken van administraties

Beschrijving

Vanaf november 2020 verwerk ik administraties in Moneybird. Even wennen als vastgeroeste boekhouder mbt denkwijze in grootboeknummers maar als je dit opzij zet is dit het meest makkelijkte,... Vanaf november 2020 verwerk ik administraties in Moneybird. Even wennen als vastgeroeste boekhouder mbt denkwijze in grootboeknummers maar als je dit opzij zet is dit het meest makkelijkte, eenvoudigste en overzichtelijkse boekhoudprogramma om mee te werken. En ik ken ze bijna allemaal in mijn loopbaan van ruim 20 jaar boekhouden.
Dean Goede owner of Goede Administratiekantoor.

Reactie Moneybird:

Bedankt voor je mooie review en veel plezier verder met je boekhouding

J.F. van Hooidonk

Reveew

Beschrijving

Moneybird, is an easy user booking program. But to exspenvice €30,- for month is too much.

Marcel Haarbosch

Zeer gebruiksvriendelijk

Beschrijving

Eind vorig jaar overstap gemaakt na vele jaren met verouderd systeem te hebben gewerkt. Aantal online tools getest. Ik werk in Moneybird met urenregistratie en facturen. Helemaal top!

M.

Eenvoudig en Tijdbesparend

Beschrijving

Na meerdere online boekhoudprogramma's te hebben geprobeerd, ben ik uitgekomen bij Moneybird. Moneybird is eenvoudig te gebruiken voor elke ondernemer, van ZZP'er en freelancer tot MKB'er en grotere... Na meerdere online boekhoudprogramma's te hebben geprobeerd, ben ik uitgekomen bij Moneybird. Moneybird is eenvoudig te gebruiken voor elke ondernemer, van ZZP'er en freelancer tot MKB'er en grotere ondernemers.

Mike

Bank koppeling werkt helaas niet

Beschrijving

leuk factuur programma, bank koppeling werkt helaas niet goed.

Reactie Moneybird:

Bedankt voor je review. Vervelend dat de bankkoppeling bij jou niet goed werkt. Zou je hierover contact willen opnemen met support via support@moneybird.com zodat we je hiermee verder kunnen helpen?

Maarten Brinkerink

Overzichtelijk en leuk om mee te werken

Beschrijving

Onlangs ben ik als parttime zelfstandig ondernemer begonnen en Moneybird stelt mij in staat om zelf de boekhouding te doen, zonder dat dit als een vervelende taak voelt. Enorm te spreken over de... Onlangs ben ik als parttime zelfstandig ondernemer begonnen en Moneybird stelt mij in staat om zelf de boekhouding te doen, zonder dat dit als een vervelende taak voelt. Enorm te spreken over de gebruikersvriendelijkheid en het ontwerp van de software. En made in Twente, what's not to like?