Floris van der Kleij

Opzeggen is een drama, slechte uitleg

Beschrijving

opzeggen is een drama, en dan geen telefoonnummer hebben...
kortzichtig

Reactie Moneybird:

Er zijn verschillende manieren hoe je je account kunt opzeggen, op https://www.moneybird.nl/kennisbank/opzeggen/ kun je informatie vinden over hoe je de verschillende mogelijkheden zelf eenvoudig in... Er zijn verschillende manieren hoe je je account kunt opzeggen, op https://www.moneybird.nl/kennisbank/opzeggen/ kun je informatie vinden over hoe je de verschillende mogelijkheden zelf eenvoudig in je account kunt regelen. Als iets niet duidelijk is, vernemen we het graag van je.

Sabine van der Hulst

Heel fijn programma

Overzichtelijk en simpel

Caspar Prins

Naar verwachting

Beschrijving

Ik heb nu mijn eerste facturen verstuurd. Alles is zo ingesteld zoals ik het wil. Ik heb een puntje van aandacht: - bij de omschrijving wil ik niet alleen een periode in kunnen voeren, maar ook specifieke data. Als dat kan ben ik helemaal tevreden.

Reactie Moneybird:

Het is mogelijk om een specifieke datum te selecteren in plaats van een periode! Dit kun je doen door de betreffende datum twee keer aan te klikken (als begin- en einddatum).

Pieter Hielkema

Supermakkelijk voor ZZP'ers

Beschrijving

Ik ben erg tevreden over Moneybird!

Sven Lunter

Alles wat mijn administratie nodig heeft!

Beschrijving

Precies zoals de titel zegt, ik heb geen boekhouder meer nodig.

Martijn Slootjes

Top programma

Mark van de Leur

Goed programma

Makkelijk en super simpel

Bert Schutrups

Snel en makkelijk

Beschrijving

Erg handig. Onderweg kun je werken met een app van Moneybird en thuis of op kantoor via de computer/laptop.

Het leert snel en is makkelijk in gebruik.

Tom van der Weide

Aanrader!

Beschrijving

Wij werken al een tijd met Moneybird en zijn enorm enthousiast. Zeer zeker een aanrader.

Kia Kamgar

Love the app, however...

Beschrijving

The UX and UI need an overhaul.

Read my Tweet(s) about it here...