Rogier

Prima, niet geweldig

Beschrijving

Begon ooit prima, maar tegenwoordig zitten ze veel te veel te vernieuwen rondom hun eigen betalingsplatform dan continue meer moeite uit handen nemen bij het inboeken van facturen door te leren van... Begon ooit prima, maar tegenwoordig zitten ze veel te veel te vernieuwen rondom hun eigen betalingsplatform dan continue meer moeite uit handen nemen bij het inboeken van facturen door te leren van je handelingen. Vb. Ik zit nu structureel 12x per jaar facturen van zelfde leverancier toe te wijzen aan de juist (zelfde) leverancier in MB en het type kosten per regel aan te geven. Iedere. Maand. Weer.

Reactie Moneybird:

Bedankt voor je reactie. Jammer dat je hier tegenaan loopt. Moneybird beantwoordt hier geen vragen. Wil je je reactie sturen naar support@moneybird.nl of vanuit je account via het support icoon... Bedankt voor je reactie. Jammer dat je hier tegenaan loopt. Moneybird beantwoordt hier geen vragen. Wil je je reactie sturen naar support@moneybird.nl of vanuit je account via het support icoon rechtsonder in beeld, dan helpen we je graag verder!

De Jager Solutions BV

Doet wat het moet doen

Beschrijving

Overzichtelijk en doet verder gewoon wat het moet doen :)

Reactie Moneybird:

Bedankt voor je mooie review. Daar zijn we blij mee!

Melvin

Waardeloze service, KNAB koppeling heeft structurele problemen (missende transacties, vertraagde transacties).

Beschrijving

Al jaren klant bij deze club, maar ook met de jaren slechter geworden. Vooral als je KNAB gebruikt, kan je beter een ander softwarepakket zoeken. Constant missende transacties, transacties die... Al jaren klant bij deze club, maar ook met de jaren slechter geworden. Vooral als je KNAB gebruikt, kan je beter een ander softwarepakket zoeken. Constant missende transacties, transacties die vertraagd verwerkt worden.

Elke keer weer contact met de helpdesk en ook elke keer weer smoesjes met de strekking 'het ligt niet aan ons, ook al betaal je ons'.

Als klap op de vuurpijl probeert men allerlei diensten aan te smeren als oplossing van het probleem. Extra geld uit de klant is het doel geworden blijkbaar, niet service leveren.

Reactie Moneybird:

Hoi Melvin, Jammer om te horen dat je niet tevreden bent! We doen ons best om onze service en diensten continu te verbeteren en zijn dan ook blij dat je je ervaring met ons deelt! Helaas loopt de... Hoi Melvin, Jammer om te horen dat je niet tevreden bent! We doen ons best om onze service en diensten continu te verbeteren en zijn dan ook blij dat je je ervaring met ons deelt! Helaas loopt de koppeling met KNAB inderdaad de laatste tijd niet helemaal zoals we dit graag zouden zien. We hebben je hiervoor een alternatief gegeven waar onze ervaringen beter mee zijn, maar dit is zeker niet bedoeld om je op extra kosten te jagen! Ik zie dat je ook contact met ons hebt gezocht per e-mail. We hebben hier inmiddels op gereageerd en ik hoop dat we er op deze manier samen uit kunnen komen.

Moeiteloos Overzicht

Moneybird Check

Beschrijving

Samen met Tamara administratie doornemen is erg fijn en verhelderend. Het maakt het boekhouden een stuk overzichtelijker en leuker!
Marieke Luthart

Reactie Moneybird:

Bedankt voor de feedback! Fijn dat het boekhouden samen met Tamara zo overzichtelijk en leuk is!

Pieter Heemskerk

Steeds duurder en steeds onhandiger

zie titel

Reactie Moneybird:

Hoi Pieter, jammer om te lezen dat je Moneybird steeds onhandiger vindt. Zou je hierover contact willen opnemen met support via support@moneybird.com? dan helpen we je graag verder

Charlotte Derksen

Administratie leuk....hmmm het is in ieder geval een stuk minder vervelend!

Beschrijving

Moneybird werkt voor mij, met mij en door mij. Het maakt het makkelijk om mijn administratie bij te houden, dus minder tijd kwijt. Als ik aan het eind van het kwartaal allerlei horrorverhalen omdat... Moneybird werkt voor mij, met mij en door mij. Het maakt het makkelijk om mijn administratie bij te houden, dus minder tijd kwijt. Als ik aan het eind van het kwartaal allerlei horrorverhalen omdat de BTW aangifte gedaan moet worden, dan ben ik blij dat ik elke week een klein beetje tijd in ruim om mijn admin op orde te houden. Dankzij Moneybird.

Reactie Moneybird:

Bedankt voor je mooie review!

Janet

Fijn programma

Beschrijving

Werken met volle tevredenheid met Moneybird.

Reactie Moneybird:

Bedankt voor je mooie review! Daar zijn we blij mee.

Laanoo

Goeie service, alleen mis voor kleingebruiker

Beschrijving

Ik heb mijn mini zzp net opgezet, en vind het een fijn platform om te gebruiken daarvoor. Het is alleen echt veel te duur voor mij om dit langdurig te gebruiken.

Ik heb alleen lang niet...

Ik heb alleen lang niet alle features nodig en gebruik het platform maar 1 keer per kwartaal. Ik heb ook helemaal niet veel boekingen. Wat nou als ze een pakket ondersteunen met een stuk minder mogelijkheden, die een stuk goedkoper is, waarbij je later de optie hebt om uit te breiden naar een groter pakket?

Gat in de markt als je het aan mij vraagt!

Bedankt voor je review!
Bedankt voor je review!
We bieden voor Moneybird vier verschillende pakketten aan, één gratis en drie betaalde pakketten. De pakketten gelden per administratie en hebben vaste mogelijkheden, op onze website vind je een overzicht: https://www.moneybird.nl/prijzen/.
Je kunt je pakket aanpassen via Tandwiel > Administratie-instellingen > Facturen & jouw pakket. Als je tijdelijk meer boekingen wilt maken voor Moneybird en later weer voldoende hebt aan je huidige pakket, kun je later het pakket ook altijd op dezelfde manier weer terugzetten naar je huidige pakket.

Hoedann

Al 10 jaar mijn steun in de rug!

Beschrijving

Moneybird heeft me al meer 10 jaar erg goed geholpen bij me bedrijf. Sinds ik ben begonnen maak ik al gebruik van Moneybird en ze verbazen me elk jaar weer met verbeteringen en nieuwe tools om mijn... Moneybird heeft me al meer 10 jaar erg goed geholpen bij me bedrijf. Sinds ik ben begonnen maak ik al gebruik van Moneybird en ze verbazen me elk jaar weer met verbeteringen en nieuwe tools om mijn boekhouding nog makkelijker te maken.

Ik beveel iedereen in me omgeving ook aan om Moneybird te gaan gebruiken.

Reactie Moneybird:

Bedankt voor je positieve feedback!

Thomas Helder

Kinderspel met Moneybird

Beschrijving

Beginnende ZZPer: Met Moneybird niet veel vrije tijd kwijt aan administratie en als leek zijnde in dit vak is het kinderspel. Zij kauwen alles voor en hebben handige tips&tricks.

Ik ben...

Ik ben Thomas en ik raad Moneybird aan.

Reactie Moneybird:

Bedankt voor je mooie feedback! Daar doen we het voor.