Rutger

Perfect

Beschrijving

Easy and goed te begrijpen!

Jeroen Giessenburg

Review

Beschrijving

Moneybird krijgt van mij een grote plus, omdat het je deels ook begeleid en herinnert bij bepaalde acties.

Moneybird

Beschrijving

Heel gebruiksvriendelijk en perfecte service

Jeroen Russchen

Ik ontdek steeds meer

Beschrijving

Heel fijn programma, ik ben al jaren zzp-er maar begin het boekhouden nu ook echt leuk te vinden! ben nu een jaar lid en ontdek steeds meer fijne functies!

Tim Pronk

Wat een handig programma

Beschrijving

ik ben met dit super makkelijke programma begonnen dat ik me bedrijf starten.
ondertussen heb ik een speciaal autogarage software pakket
maar gebruik het programma nog steeds voor onze...
ik ben met dit super makkelijke programma begonnen dat ik me bedrijf starten.
ondertussen heb ik een speciaal autogarage software pakket
maar gebruik het programma nog steeds voor onze facturen voor de verhuur.
super goed programma

David Achtsivassilis

Versimpelt alles!

Beschrijving

Constante updates zorgen voor een up-to-date en fijne ervaring.

Jop Wolterink

Top

Top

Mark

Zalig programma

Beschrijving

Wat heerlijk om met dit programma te mogen werken. Klantenservice is fijn om mee te werken; kleine onvolkomenheden worden vlot opgepakt.

Inprema

Niet telefionisch bereikbaar bij vragen en mails worden niet beantwoord of maar half

Beschrijving

Niet aan te raden. Totaal niet klantvriendelijk. Je betaald ergens voor en krijgt een antwoord op vragen die je moet mailen. Bizar en niet van deze wereld.

Reactie Moneybird:

Beste,
Beste,
Bedankt voor je review. We bieden geen telefonische ondersteuning, maar helpen je graag per e-mail verder. Als je een bericht vanuit je account stuurt of een e-mail naar mailto:support@moneybird.com krijg je binnen een werkdag reactie van ons per e-mail. Als je meer wilt lezen over onze keuze om geen telefonische ondersteuning te bieden, dan kan dat op onze blog: https://www.moneybird.nl/blog/een-bedrijf-zonder-telefoon/
Je krijgt zo snel mogelijk, maar tenminste binnen een werkdag reactie van ons.

Hosterij

Geweldig!

Beschrijving

Sinds we Moneybird zijn gaan gebruiken zijn we erachter dat de boekhouding zoveel makkelijker kan!