Richelle Mallee

Erg blij!

Beschrijving

Het werkt en het is makkelijk maakt boekhouden een stuk makkelijker.

R Dijkstra

Super makkelijk

Beschrijving

Wat is het toch super makkelijk werken en bijhouden van je facturen en offertes. geweldig programma.

Patrick Ridder

Compleet boekhoud pakket voor een betaal prijs.

Beschrijving

Sinds kort overgestapt naar Moneybird. Binnen No Time was alles up en running. En ik moet zeggen ik ben aangenaam verrast door de mogelijkheden die je van een hedendaags boekhoudprogramma mag verwachten. Zeer eenvoudig in gebruik. Absolute aanrader voor ondernemers die gewoon, snel eenvoudig en effectief hun boekhouding willen doen.

Jan Zeeuw

Weg en waterwerken

Beschrijving

vindt het super om alles in een oogopslag te zien hoe de financiën er uitzien .

Kraanverhuur en transport

Zeer slecht!

Beschrijving

Ben je niet thuis in de computerwereld? Ga dan niet met moneybird in zee. Bij elke vraag die je stelt, wat trouwens alleen via mail kan, krijg je als antwoord: klik maar op het tandwiel dan krijg je daar de instellingen. Succes! Nou dat werkt dus niet. Ik heb nog nooit aan boekhouden gedaan dus weet niet wat ik in moet stellen! Zou het graag leren maar met moneybird lukt dit zeker niet. Wil binnenkort mijn eerste factuur versturen maar lig daar nu snachts wakker van omdat het mij niet lukt om de juiste instellingen te doen!
Als ik van te voren wist dat ik niet kon bellen om alles door te nemen had ik niet voor moneybird gekozen! Wat een k bedrijf!

Reactie Moneybird:

Hallo, vervelend om te lezen dat je niet tevreden bent over Moneybird en onze support. Wij hebben Moneybird gemaakt met als doel het voeren van je administratie zo eenvoudig mogelijk te maken. We... Hallo, vervelend om te lezen dat je niet tevreden bent over Moneybird en onze support. Wij hebben Moneybird gemaakt met als doel het voeren van je administratie zo eenvoudig mogelijk te maken. We helpen je daarbij graag op weg, maar zijn niet de aangewezen partij om je te leren boekhouden of om je te helpen met het inrichten van jouw administratie. Inhoudelijke vragen kunnen wij dan ook niet beantwoorden. Je kunt daarvoor het beste hulp inschakelen van een boekhouder of financieel adviseur. Dat wij niet telefonisch bereikbaar zijn is een bewuste keuze, onze motivatie kun je eventueel teruglezen in het volgende blog: https://www.moneybird.nl/blog/een-bedrijf-zonder-telefoon/. We doen ons best om al jouw vragen zo snel mogelijk, maar uiterlijk binnen één werkdag te beantwoorden.

Thomas Lapperre - Bloeise

Betaalbaar, vrij volledig en goede service

Beschrijving

Na jaren vanuit een Excel-spreadsheet te werken in combinatie met een online service voor facturen, besloten te kijken naar een echt boekhoudpakket. Als zzp'er is prijs gewoon een ding voor mij, maar heb ik daarnaast ook te maken met Europese facturen. Na een uitgebreide vergelijking kwam ik uit op MoneyBird. Kreeg keurig 2 maanden om te proberen. Daarna zeer scherp geprijst met alle functies. Enige wat ik mis is het handig invoeren van horecabonnen (zonder btw 80% als kosten), dat moet je nu nog zelf uitrekenen. Als beginnende gebruiker geregeld de helpdesk gemaild, kreeg heel snel een volledig antwoord. Ik heb nog een aantal plannen qua automatisering, en ik zie met MB daar al genoeg mogelijkheden voor. Kortom: aanrader voor zzp'ers.

Thomas Lapperre
Bloeise

Geen aanrader

Beschrijving

Ben je niet echt thuis in de boekhouding, zoek dan vooral verder en ga niet met Moneybird in zee.
Het programma zit mooi in elkaar en je kunt er veel mee, maar als je het dan even niet meer weet,. dan begint de ellende en zijn ze van Moneybird ineens niet meer thuis.

Communicatie kan alleen via de mail,. maar dat blijkt dus niet goed te werken, of ze snappen je vraag niet, of je krijgt een antwoordt waar je niets mee kunt, echt heel moeizaam allemaal.

Reactie Moneybird:

Bedankt voor je review. Ik zie dat je contact met ons hebt gehad over een vraagstuk, en vermoed dat je naar aanleiding daarvan deze feedback hebt geschreven. Ik heb je zojuist een reactie gestuurd... Bedankt voor je review. Ik zie dat je contact met ons hebt gehad over een vraagstuk, en vermoed dat je naar aanleiding daarvan deze feedback hebt geschreven. Ik heb je zojuist een reactie gestuurd per e-mail en hoop dat het antwoord op jouw vraag daarmee duidelijker is geworden. Zo niet, laat het vooral weten!

poffertjesassen@gmail.com

Recentie

Beschrijving

Ben tevreden over moneybird. Is er iets wat je niet snapt krijg je hier een duidelijk antwoord op terug.

Jaap Schuddeboom

Elke week een stukje gemakkelijker

Beschrijving

Met elke week dat ik moneybird gebruik (gestart 1-1-19) wordt het gemakkelijker en bespaart het pakket mij meer tijd dan voorheen het geval was.

Zeer aan te bevelen als je boekhouder er ook mee kan werken.

Olaf van Gastel

Mijn persoonlijke assistent.

Beschrijving

Wat een uitkomst is dit! Tegen een maandprijsje van niks.
Altijd je administratie op orde. Je lopende facturen en offertes in een overzicht. Systeem dat bijhoudt hoelang facturen lopen en automatisch herinneringen eruit gooit. Top!