Michiel

Heel erg blij mee

Beschrijving

werkt supergoed en scheelt me veel tijd. Zeer gebruiksvriendelijk ook!

R. Riesenbeck

Uitstekend.

Beschrijving

Geweldig programma om mee te werken.

Bram van Roosmalen

Meer dan alleen een boekhoudprogramma

Beschrijving

We werken nu al langere tijd samen met Moneybird en dat is met een en al plezier! Boekhouding zo overzichtelijk kunnen doen, support waar nodig en oneindige innovaties/vernieuwingen . Als ik 6 sterren kon geven had ik dat gedaan!

Brayn t' Hart

Zeker een aanrader!

Beschrijving

Top boekhoudsoftware alles erop en eraan!

Maaike van Vliet

Heel fijn programma

Beschrijving

Werkt heel soepel en het mooie is dat je met andere valuta kan werken.
De offertes en facturen zien er netjes uit.
Je kan duidelijke overzichten uitdraaien per gewenste periode en het werkt snel en gemakkelijk.
Werk er al weer jaren met veel plezier mee.

Jasper de Ridder

BTW overzicht

Beschrijving

Kunnen jullie er aub voor zorgen dat ik in mijn factuur overzicht de BTW per factuur kan inzien inclusief totaal.

Reactie Moneybird:

Bedankt voor je review. We zijn benieuwd waarom je dit graag wilt, zou je ons een toelichting kunnen sturen op support@moneybird.nl?

Op dit moment zie je in het facturenoverzicht de totaalbedragen van de facturen. De btw kun je (onder andere) terugvinden in het rapport voor de btw-aangifte.

Beschrijving

Being tech person myself, i see moneybird's UI and UX, as well as design, amazing.