Tijmen Pennarts

Klantenservice is slecht

Beschrijving

Direct contact met een medewerker zou fijn zijn

Reactie Moneybird:

Ah, dat horen we niet graag. We zitten met een heel team aan supporters voor je klaar om je (per mail) te helpen met je vragen. Wil je laten weten waar je precies ontevreden over bent? Je mag altijd... Ah, dat horen we niet graag. We zitten met een heel team aan supporters voor je klaar om je (per mail) te helpen met je vragen. Wil je laten weten waar je precies ontevreden over bent? Je mag altijd mailen naar support@moneybird.com. We willen graag leren hoe we het beter kunnen doen!

Huibrecht Bos

Mooi en handig

Beschrijving

Er kan nu zo veel dat je soms voor functies wel even moet zoeken. Eén voordeel: de helpdesk reageert altijd snel.

Reactie Moneybird:

Bedankt voor je mooie review. Je mag ons inderdaad altijd mailen als je vragen hebt, we zitten voor je klaar!

abel kikkert

Heel handig

werkt goed

Fijn om te lezen!

frank ten Wolthuis

Geweldig programma

Beschrijving

ik gebruik Moneybird nu sinds een aantal jaar en ben ondertussen ook een stuk gegroeid met mijn bedrijf, nog steeds werkt het programma geweldig voor mij!
ik heb gelijk Mollie geïmplementeerd...
ik heb gelijk Mollie geïmplementeerd en daardoor krijg ik de betalingen regelmatig veel sneller bijgeschreven.
ook offertes uitbrengen en bij akkoord omzetten naar facturen werkt geweldig.

Reactie Moneybird:

Super om te lezen dat Moneybird goed werkt voor jou. Leuk dat we samen opgroeien :) Veel boekhoudplezier!

Jesper Veldhuijsen

Makkelijke administratie

Beschrijving

Moneybird is heel makkelijk en overzichtelijk vergeleken met andere pakketten. Ik heb hiervoor gebruik gemaakt van een ander systeem maar ik zou niet meer terug willen.

Reactie Moneybird:

Dat horen we graag, we zijn ook heel blij met jou!

Mick van Abeelen

Top pakket

Beschrijving

Moneybird bied alle functies en nog veel meer die je nodig hebt om je boekhouding perfect te doen.

Reactie Moneybird:

Bedankt voor je mooie review!

Jan Baggen

Perfect!

Beschrijving

Boekhouden leuk? Met Moneybird wel. Heel fijn om mee te werken. Ook de nieuwe Apple App ziet er veel beter uit.

Reactie Moneybird:

Wat een mooie beoordeling! Bedankt daarvoor.

Freek Pompert

Top systeem!

Beschrijving

Werkt lekker, vooral met de bankkoppeling. Blij mee.

Reactie Moneybird:

En wat een top review :D! Bedankt!

Mart

Alles in 1 oplossing

Beschrijving

Nette software, werkt vlot en overzichtelijk.

Reactie Moneybird:

Bedankt voor je mooie review. Daar zijn we erg blij mee!

Akarma

Betaalrekening Moneybird

Beschrijving

Wij willen een mt940 van onze Moneybird betaalrekening hebben. Al meerdere keren verzocht hoe dit voor elkaar te krijgen. Helaas geen reacties ontvangen noch van Moneybird als van onze boekhouder... Wij willen een mt940 van onze Moneybird betaalrekening hebben. Al meerdere keren verzocht hoe dit voor elkaar te krijgen. Helaas geen reacties ontvangen noch van Moneybird als van onze boekhouder die Moneybird aanbeveelde. Onvoldoende service.
Kees

Reactie Moneybird:

Hi Kees! Ik zie dat we inmiddels contact hebben en ik heb je hierop zojuist een antwoord verzonden. Als je onze support een bericht stuurt, krijg je zo snel mogelijk, maar in ieder geval binnen 1... Hi Kees! Ik zie dat we inmiddels contact hebben en ik heb je hierop zojuist een antwoord verzonden. Als je onze support een bericht stuurt, krijg je zo snel mogelijk, maar in ieder geval binnen 1 werkdag een antwoord. Mocht je nog vragen hebben, stel deze dan gerust!