David boere

Graag verbetering

Beschrijving

Het nieuwe software is er niet makkelijker op geworden
en de keus dat ik jullie programma heb aan geschaft is omdat ik het dat vorige programma fijner vond werken.
en mis het opslaan van veel gebruikte teksten of woorden dat herkend wordt.
En mis een telefonische help desk!

Reactie Moneybird:

Beste David,

Bedankt voor je review. In het nieuwe Moneybird worden teksten of woorden niet meer standaard herkend, je kunt via de instellingen wel producten aanleggen, deze producten zullen bij het maken van een factuur herkend worden op de factuurregel. Mocht je hierover meer willen weten of andere vragen hebben dan zien we deze graag per mail tegemoet op support@moneybird.com. We zullen je dan binnen een werkdag antwoorden maar vaak zul je binnen enkele uren al reactie hebben.

Jeroen Ring
Moneybird

Thomas Loontjens

Ontzettend gedetaileerd

Heel uitgebreid!!

In het begin veel werk met instellen van alles, maar als eenmaal alles erin zit een super programma!!!

Jim van Scheijndel

Goed programma

Beschrijving

Goed programma maar niet compleet

Stephan Pocornie

Zeer overzichtelijk

ik kan niet klagen

Anniek Vermeulen

Nooit gedacht...

Beschrijving

En ik maar denken dat boekhouden zo vreselijk is. Maar wat blijkt. Ik vind het op hartstikke leuk! En dat heeft natuurlijk te maken met de eenvoud waarop het gaat. Alles bij elkaar en overzichtelijk. Perfect. Ik ben zwaar tevreden en raad het iedereen aan.

Bart Verhaegh

Precies wat een freelancer nodig heeft

Beschrijving

Moneybird slaagt erin om precies aan te bieden wat een freelancer nodig heeft; voldoende flexibiliteit, maar geen onnodig complexe boekhouding.

Martijn Hoogland

Beste boekhoudpakket met geweldige API

Beschrijving

Betaalbaar, stabiel, overzichtelijk en de API (en documentatie) is echt geweldig

Mohamed Machbouâa

Ideaal voor zelfstandigen

Beschrijving

Bedankt voor jullie prachtige en eenvoudige boekhoudprogramma

Neal Koedijk

Review Moneybird

Beschrijving

Wij gebruiken Moneybird vanaf de start van WijMerkenHet. Het is erg fijn werken. Je kan prima starten met Moneybird zonder dat het kosten met zich meebrengt.

Astrid Joosten

Geweldig

Beschrijving

ik heb een HEKEL aan boekhouden en Moneybird maakt het bijna leuk, BIJNA ;) heel fijn dat mijn accountant kan meekijken en mijn domme foutjes kan wijzigen zodat het geen puinhoop wordt. Heb nu nog de gratis versie omdat mijn bedrijfje nog klein is, als ik mijn activiteiten ga uitbreiden is het fijn te weten dat ik voor 10 euro per maand alles kan bijhouden. Mijn complimenten Moneybird, voor de opzet ervan en jullie goede service! Wel jammer dat jullie niet te bellen zijn ;) bellen gaat mijns inziens sneller dan heen en weer mailen.