Bert Schutrups

Snel en makkelijk

Beschrijving

Erg handig. Onderweg kun je werken met een app van Moneybird en thuis of op kantoor via de computer/laptop.

Het leert snel en is makkelijk in gebruik.

Tom van der Weide

Aanrader!

Beschrijving

Wij werken al een tijd met Moneybird en zijn enorm enthousiast. Zeer zeker een aanrader.

Kia Kamgar

Love the app, however...

Beschrijving

The UX and UI need an overhaul.

Read my Tweet(s) about it here...

Ron Groen

Prima programma

Beschrijving

Werkt allemaal simpel en goed, enige wat ik mis is een pakbon maken in dit programma.

heenenweerboekjes.be

Zeer gebruiksvriendelijk

Beschrijving

Mooie lay-out, alles is snel terug te vinden. Werkt perfect samen met Woocommerce! Wij zijn heel tevreden.

Heidine van Leeuwen

Super!

Beschrijving

Moneybird maakt boekhouden makkelijk en overzichtelijk. Facturen versturen is zo gedaan en ook bijvoorbeeld de BTW aangifte is zo gedaan. Ik ben er heel blij mee.

Robin-April

Top!

Beschrijving

Zeer makkelijk in gebruik. Kost me weinig tijd om een goede, duidelijke factuur op te stellen en te versturen. Lay out is makkelijk in gebruik en erg overzichtelijk. Ben nu samen met mijn boekhouder alle opties aan het uitvinden zodat we optimaal gebruik kunnen maken van moneybird en het in de toekomst ons veel tijd aan administratie zal schelen!

Thank you guys!

Marcel Hogenstein

We zouden het zelf gemaakt kunnen hebben, zo fijn werkt Moneybird!

Beschrijving

Met regelmaat liepen we achter in het factureren van onze uren aan opdrachtgevers en misten we het inzicht in onze cashflow. Dat waren de voornaamste reden om over te stappen op Moneybird. In een dag tijd was de jaaradministratie 2018 verwerkt in Moneybird en het bijhouden ervan is nu een fluitje van een cent geworden. We hebben actueel inzicht in de cijfers en facturen zijn in een zucht gemaakt én verzonden. Moneybird werkt zo prettig en intuïtief, we zouden het zelf gemaakt kunnen hebben!

Richard Kooltjes

Moneybird

Werkt perfect makkelijk

Angelo Megale

ABN AMRO automatisch koppelen

Beschrijving

Top programma, ik vind het alleen erg jammer dat de ABN-AMRO bank niet automatisch gekoppeld kan zijn met de account. Andere banken zoals Rabobank en ING kunnen dit wel. Ik hoop dat hier aan gewerkt wordt!

Reactie Moneybird:

Voor het maken van een koppeling met een bank zijn we afhankelijk van de mogelijkheden die de bank ons biedt. We hebben contact met de ABN AMRO, maar op dit moment willen ze ons de mogelijkheid helaas niet bieden. Zou je bij je bank willen aangeven dat je een koppeling met Moneybird wilt, zodat ze de wens ook van hun eigen klant horen? Wellicht heeft dat invloed op de beslissing van de ABN AMRO.