Goede Administratiekantoor

Het gemak van verwerken van administraties

Beschrijving

Vanaf november 2020 verwerk ik administraties in Moneybird. Even wennen als vastgeroeste boekhouder mbt denkwijze in grootboeknummers maar als je dit opzij zet is dit het meest makkelijkte,... Vanaf november 2020 verwerk ik administraties in Moneybird. Even wennen als vastgeroeste boekhouder mbt denkwijze in grootboeknummers maar als je dit opzij zet is dit het meest makkelijkte, eenvoudigste en overzichtelijkse boekhoudprogramma om mee te werken. En ik ken ze bijna allemaal in mijn loopbaan van ruim 20 jaar boekhouden.
Dean Goede owner of Goede Administratiekantoor.

Reactie Moneybird:

Bedankt voor je mooie review en veel plezier verder met je boekhouding

J.F. van Hooidonk

Reveew

Beschrijving

Moneybird, is an easy user booking program. But to exspenvice €30,- for month is too much.

Marcel Haarbosch

Zeer gebruiksvriendelijk

Beschrijving

Eind vorig jaar overstap gemaakt na vele jaren met verouderd systeem te hebben gewerkt. Aantal online tools getest. Ik werk in Moneybird met urenregistratie en facturen. Helemaal top!

M.

Eenvoudig en Tijdbesparend

Beschrijving

Na meerdere online boekhoudprogramma's te hebben geprobeerd, ben ik uitgekomen bij Moneybird. Moneybird is eenvoudig te gebruiken voor elke ondernemer, van ZZP'er en freelancer tot MKB'er en grotere... Na meerdere online boekhoudprogramma's te hebben geprobeerd, ben ik uitgekomen bij Moneybird. Moneybird is eenvoudig te gebruiken voor elke ondernemer, van ZZP'er en freelancer tot MKB'er en grotere ondernemers.

Mike

Bank koppeling werkt helaas niet

Beschrijving

leuk factuur programma, bank koppeling werkt helaas niet goed.

Reactie Moneybird:

Bedankt voor je review. Vervelend dat de bankkoppeling bij jou niet goed werkt. Zou je hierover contact willen opnemen met support via support@moneybird.com zodat we je hiermee verder kunnen helpen?

Maarten Brinkerink

Overzichtelijk en leuk om mee te werken

Beschrijving

Onlangs ben ik als parttime zelfstandig ondernemer begonnen en Moneybird stelt mij in staat om zelf de boekhouding te doen, zonder dat dit als een vervelende taak voelt. Enorm te spreken over de... Onlangs ben ik als parttime zelfstandig ondernemer begonnen en Moneybird stelt mij in staat om zelf de boekhouding te doen, zonder dat dit als een vervelende taak voelt. Enorm te spreken over de gebruikersvriendelijkheid en het ontwerp van de software. En made in Twente, what's not to like?

Chanyn Sinester-Alexander

TOP! Echt een uitkomst voor de solo entrepreneur

Beschrijving

Ik vond het echt een geweldig systeem! Neemt veel werk uit handen en maakt administratie handelbaar en soms zelfs een klein beetje leuk.

Van Mechelen Dienstverlening

Applicatie werkt niet

Beschrijving

De app van Android werkt al 3 weken niet! Administratie stapelt zich op en het is erg lastig om contact te zoeken met iemand van moneybird! Moet via een mail maar die wordt uiteraard in het weekend... De app van Android werkt al 3 weken niet! Administratie stapelt zich op en het is erg lastig om contact te zoeken met iemand van moneybird! Moet via een mail maar die wordt uiteraard in het weekend niet beantwoord. Nu ik dit schrijf is ook de kerstvakantie begonnen ik hoop mijn administratie nog te kunnen bijwerken voor het nieuwe jaar..
Applicatie geeft aan dat je te vaak probeerd in te loggen. Onzin

Op de computer werkt moneybird wel gewoon goed

Reactie Moneybird:

Helaas werkt de app na de laatste update nog niet zoals we willen. Wanneer de app vastloopt, je de foutmelding 429 hebt gekregen of je niet kunt inloggen, kun je dit voor nu oplossen via de... Helaas werkt de app na de laatste update nog niet zoals we willen. Wanneer de app vastloopt, je de foutmelding 429 hebt gekregen of je niet kunt inloggen, kun je dit voor nu oplossen via de instellingen van je telefoon door de cache en de opslag van de app te legen. Dit doe je via Instellingen > Apps en vervolgens zoek je de Moneybird app. Dan kies je bij ‘Opslagruimte’ voor ‘Gegevens wissen’ en bij ‘Cachegeheugen’ voor ‘Cache wissen’. Hierna zou de app weer moeten werken zoals je gewend bent. Excuses voor het ongemak.

Postma Metaal&Montage

Moneybird

Slecht

Reactie Moneybird:

Ik zie dat je inmiddels ook contact hebt via de e-mail. We proberen je natuurlijk zo goed en zo snel mogelijk te helpen!

Edwin Dijkhuis

Ontzettend fijn programma

Beschrijving

Sinds twee maanden met Moneybird aan de slag en kan niet anders zeggen dat het een perfect programma is. Alles overzichtelijk en duidelijke rapportages, nette offertes opmaken en direct factureren.... Sinds twee maanden met Moneybird aan de slag en kan niet anders zeggen dat het een perfect programma is. Alles overzichtelijk en duidelijke rapportages, nette offertes opmaken en direct factureren. Daarnaast een fijne support, dus ik zou het iedereen aanbevelen.