Wouter Mijnhart

Prachtige interface

Beschrijving

Moneybird werkt snel en ziet er ook nog eens goed uit. Verreweg het beste boekhoudpakket dat ik heb gebruikt in de afgelopen 10 jaar dat ik onderneem.

vincent valentijn

IOS 10 niet ondersteund

Beschrijving

Wij gebruiken al een tijdje Moneybird, vooral de mobiele app is erg handig.. Dat we geen deelfacturen van onze offertes kunnen maken (heel onhandig) nemen we op de koop toe. Maar nu heeft Moneybird besloten om iOS 10 niet meer te ondersteunen. De app is gewoon te downloaden maar werkt niet.. foutje zou je denken maar bij Moneybird verwijzen ze naar hun voorwaarden en vinden ze het 'volledig acceptabel' dat ze functionaliteiten cancellen. Ze dwingen ons als het ware van de ene op de andere dag om nieuwe telefoons voor ons bedrijf te kopen?! De eerste ondernemer die hier vrolijk van wordt moet ik nog tegen komen.

Dikke onvoldoende voor support en compatablity.

Reactie Moneybird:

Bedankt voor je review. iOS10 wordt sinds de laatste update niet meer ondersteund door ontwikkelingen, onder andere op het gebeid van security. Wanneer je geen beschikking hebt over iOS11 en je dit... Bedankt voor je review. iOS10 wordt sinds de laatste update niet meer ondersteund door ontwikkelingen, onder andere op het gebeid van security. Wanneer je geen beschikking hebt over iOS11 en je dit niet kunt installeren op je telefoon, dan kun je Moneybird op je telefoon gebruiken via de mobiele browser door in te loggen via https://moneybird.com/login.

Eric Peters

Offertes en facturen

Beschrijving

L.S. Ik gebruik MB nu 3 maanden namens Superuse Studios om te offreren en factureren. We werken veel met deelfacturen van offertes. Ik heb geen overzicht over welke offertes en welke facturen bij elkaar horen en welk deel van de offerte wel en welk deel niet is gefactureerd. Ik mis dat zeer. Is ergens in de database een verbindend veld dat ik mee kan downloaden met offertes en facturen? Zou hie graag een oplossing voor willen. Met vriendelijke groet, Eric Peters

Richard Warmenhoven

Buitengewoon goed

Beschrijving

Aanrader om mee te werken, erg gemakkelijk in gebruik, voor ontwikkelaars is er een API deze is is super handig en compleet. Ook niet onbelangrijk, geen verborgen kosten.

Paul Rosenberg

Geweldig programma!

Beschrijving

Gebruik het al jaren! Eenvoudig en voordelig in gebruik. En het ziet er nog mooi uit ook.

Bilal Haniff

Perfect for small businesses

Beschrijving

Simple, easy, effective. Been a user for many user and still completely satisfied.

Maryonda Poslavsky

Wat een opluchting

Beschrijving

Ik ben een boekhoudkluns. Maar met jullie programma lukt het zelfs mij om de zaken enigszins op orde te houden:-)

Chris Wenting

Super!

Beschrijving

Ideale boekhoudingspakket; alles zit al nagenoeg in de basisversie voor de zzp' er met een laag aantal maandelijkse factuurtjes en upgraden met digitaal scannen van bonnetjes is perfect.

moniek

Makkelijk in gebruik

Beschrijving

Zeker voor iemand die niet echt thuis is in de wereld van het boekhouden is dit een verademing.

info@hollandsgoed.nl

Helder en prettig om mee te werken

Beschrijving

Na een aantal jaren mijn boekhouding te hebben gedaan in een Excel bestand ben ik dit jaar overgestapt naar Money bird.
Voor het eerst is het leuk om mijn boekhouding bij te houden.
Het programma werkt helder en is prettig overzichtelijk. Samen met de overzichten en de koppeling met mijn bankrekening heb ik een perfect overzicht op inkomsten en uitgave.