Vincent Peeters

Super top

super top allemaal

Reactie Moneybird:

Bedankt voor deze mooie review Vincent :)

vivi Care thuiszorg

Heel erg tevreden met dit boekhoudprogramma

Beschrijving

Voor een klein bureau is dit een fantastisch boekhoudprogramma!

Reactie Moneybird:

Bedankt voor je goede review!! :)

Exonera Techniek BV

Moneybird

Super programma
alles is overzichtelijk
makkelijk en snel

Reactie Moneybird:

Bedankt voor deze mooie review :)

Andrea van Kuijl

Aanrader

Beschrijving

Goed en overzichtelijk programma. Heeft mij de noodzakelijke structuur in administratie gegeven. Bovendien goede en snelle service. Echt een aanrader!

Reactie Moneybird:

Dank je wel Andrea, gaaf om te lezen!

Jesse Dijkman

Perfect!

Beschrijving

Perfect, precies wat ik zocht. Heel overzichtelijk en alles goed uitgelegd.

Reactie Moneybird:

Bedankt voor je mooie review!

Michel Diepeveen

Tevreden al jaren klant.

Beschrijving

Nooit problemen of storingen al 5 jaar niet. Kom ik ergens niet uit dan stuur ik een bericht en dan krijg ik snel antwoord. Hele uitgebreide handleidingen.

Reactie Moneybird:

Wat goed om te lezen Michel, dank je wel voor je review!

maaikel

Money

steeds problemen met inlogen

Reactie Moneybird:

Hai Maaikel, wat vervelend dat je problemen hebt met inloggen. Zou je contact op willen nemen via support@moneybird.com? Dan kunnen we iets gerichter met je zoeken naar een oplossing.

C Kessels

Voor prijs biedt het erg weinig functies

Beschrijving

Nu 3 maanden in gebruik, maar mist toch aantal cruciale functies. Koppeling met bank is leuk, maar automatische toewijzing is zeer beperkt. Zou naar IBAN moeten kijken, maar werkt niet. Nu 3 maanden in gebruik, maar mist toch aantal cruciale functies. Koppeling met bank is leuk, maar automatische toewijzing is zeer beperkt. Zou naar IBAN moeten kijken, maar werkt niet.
Factureren obv uren is zeer omslachtig en vereist dat je bij elke boekregel alles naar Omzet toewijst.
De app is waardeloos. Mist saldo overzichten en bank functies.
In eerste maand al gevraagd om account up te graden vanwege beperking van 20 boekingen, waaronder een door MB zelf aangemaakte factuur van MB. Snap die beperking niet en hierdoor kan ik boekjaar niet afmaken. Prijs was al aan hoge kant maar met gevraagde upgrade simpelweg te duur. Je krijgt er namelijk niet extra functies bij die node gemist worden, zoals salarisadministratie en slimmere koppelingen. Ga Jorrt maar eens proberen. Ook prijzig maar lijkt meer slimmere zaken te bieden.

Reactie Moneybird:

Hai Camiel, vervelend om te lezen dat je niet helemaal tevreden bent. In de Moneybird app is 'Bank' alleen beschikbaar als je het € 30 pakket gebruikt, of als je nog in de gratis proefperiode zit... Hai Camiel, vervelend om te lezen dat je niet helemaal tevreden bent. In de Moneybird app is 'Bank' alleen beschikbaar als je het € 30 pakket gebruikt, of als je nog in de gratis proefperiode zit die je automatisch krijgt bij je aanmelding (dan zijn de mogelijkheden hetzelfde als in het € 30 pakket). Dit heeft helaas te maken met beperkingen van Apple en Google, zie ook onze blog: https://www.moneybird.nl/blog/bank-in-een-nieuw-jasje/. Als je op je telefoon via de browser inlogt via https://moneybird.com/login is 'Bank' wel in ieder pakket beschikbaar. Via de website hebben we namelijk niet te maken met beperkingen van Apple en Google.
Wat betreft de automatische toewijzing, dat is wel afhankelijk van een aantal factoren. Om te kijken of we hierin tips kunnen geven, is het handig om even contact op te nemen via support@moneybird.com. Dan kunnen we iets gerichter met jouw situatie meekijken en eventueel nog andere zaken voor je oplossen.

Dragan Babic

Top

Gewoon goed

Reactie Moneybird:

Bedankt voor je mooie review!

Gerrit Hoekstra

Oude versie weer terug

Beschrijving

ik vind dit nieuwe waardeloos liever oude versie terug

Gereageerd via: https://moneybird.sirportly.com/staff/tickets/AV-907119

Reactie Moneybird:

Hi Gerrit, bedankt voor je review! We hebben inmiddels contact via de mail - hopelijk kunnen we je gebruikservaring ombuigen naar een positieve :-)