poffertjesassen@gmail.com

Recentie

Beschrijving

Ben tevreden over moneybird. Is er iets wat je niet snapt krijg je hier een duidelijk antwoord op terug.

Jaap Schuddeboom

Elke week een stukje gemakkelijker

Beschrijving

Met elke week dat ik moneybird gebruik (gestart 1-1-19) wordt het gemakkelijker en bespaart het pakket mij meer tijd dan voorheen het geval was.

Zeer aan te bevelen als je boekhouder er ook mee kan werken.

Olaf van Gastel

Mijn persoonlijke assistent.

Beschrijving

Wat een uitkomst is dit! Tegen een maandprijsje van niks.
Altijd je administratie op orde. Je lopende facturen en offertes in een overzicht. Systeem dat bijhoudt hoelang facturen lopen en automatisch herinneringen eruit gooit. Top!

Floris van der Kleij

Opzeggen is een drama, slechte uitleg

Beschrijving

opzeggen is een drama, en dan geen telefoonnummer hebben...
kortzichtig

Reactie Moneybird:

Er zijn verschillende manieren hoe je je account kunt opzeggen, op https://www.moneybird.nl/kennisbank/opzeggen/ kun je informatie vinden over hoe je de verschillende mogelijkheden zelf eenvoudig in je account kunt regelen. Als iets niet duidelijk is, vernemen we het graag van je.

Sabine van der Hulst

Heel fijn programma

Overzichtelijk en simpel

Caspar Prins

Naar verwachting

Beschrijving

Ik heb nu mijn eerste facturen verstuurd. Alles is zo ingesteld zoals ik het wil. Ik heb een puntje van aandacht: - bij de omschrijving wil ik niet alleen een periode in kunnen voeren, maar ook specifieke data. Als dat kan ben ik helemaal tevreden.

Reactie Moneybird:

Het is mogelijk om een specifieke datum te selecteren in plaats van een periode! Dit kun je doen door de betreffende datum twee keer aan te klikken (als begin- en einddatum).

Pieter Hielkema

Supermakkelijk voor ZZP'ers

Beschrijving

Ik ben erg tevreden over Moneybird!

Sven Lunter

Alles wat mijn administratie nodig heeft!

Beschrijving

Precies zoals de titel zegt, ik heb geen boekhouder meer nodig.

Martijn Slootjes

Top programma