Emma Horsthuis

Beschrijving

Heel erg blij met de mogelijkheden binnen moneybird; echt de investering waard.

Reactie Moneybird:

Hi Emma, Bedankt voor je mooie review. Dat waarderen we erg.

serhat

Oude lay out was super

Beschrijving

merk dat ik de oude lay out veel prettiger vond werken, jammer dat ie is veranderd en nee ik ben niet bang voor verandering. Mijn gebruikservaring is omlaag aan het gaan.

Reactie Moneybird:

Dat is jammer om te horen! Ons doel is juist om het gebruiksgemak te verhogen, zodat jij zorgeloos je administratie kan doen. Kun je ons vertellen wat het maakt dat je de oude lay-out prettiger... Dat is jammer om te horen! Ons doel is juist om het gebruiksgemak te verhogen, zodat jij zorgeloos je administratie kan doen. Kun je ons vertellen wat het maakt dat je de oude lay-out prettiger vond? Je feedback is altijd welkom via support@moneybird.com. We leren graag van jouw ervaring.

Jeroen Olthoff

Beschrijving

Fijne en duidelijk tool. Aanrader!

Reactie Moneybird:

Bedankt voor je mooie review, dat waarderen we.

Egid ackermans

Zeer tevreden.

Beschrijving

Zeer tevreden en al jarenlange gebruiker van Moneybird....

Reactie Moneybird:

Fijn om te lezen Egid, dankjewel voor je mooie woorden!

Huib Vermeulen

Supermakkelijke tool

Beschrijving

Verwachtingen worden telkens overtroffen!

Hi Huib,
Fijn om te lezen dat Moneybird je verwachtingen overtreft, daar zijn we blij mee!

Christel de Buyser

Het maakt ons werk zoveel makkelijker!

Beschrijving

Onze boekhouding verloopt vlekkeloos, van offertes tot facturen. De naadloze bankkoppeling elimineert papieren bonnen. Een intuïtieve interface en aanpasbaarheid verhogen efficiency. Zeer aanbevolen... Onze boekhouding verloopt vlekkeloos, van offertes tot facturen. De naadloze bankkoppeling elimineert papieren bonnen. Een intuïtieve interface en aanpasbaarheid verhogen efficiency. Zeer aanbevolen voor soepele en georganiseerde financiën. We zijn ook bijna altijd bij met het koppelen van facturen en bonnen omdat het weinig moeite kost.

Reactie Moneybird:

Bedankt voor je complimenten! Fijn dat Moneybird je helpt bij het doen van een vlekkeloze boekhouding :).

van Boxtel Vastgoedonderhoud

Geweldige app

Beschrijving

raad het zeer aan geweldige app

Reactie Moneybird:

Bedankt voor je mooie review :D!

Steve Douho

Niet handig

Beschrijving

Je kan wel uren registreren maar niet procentueel. Wat raar is als je op project basis werkt is het handiger om te weten of mensen van 100%, 20% werken op project ABC en 80% werken op project XYZ

Reactie Moneybird:

Hoi! Dankjewel dat je je feedback met ons deelt. Op dit moment kun je inderdaad geen uren registreren in procenten: je kunt wel percentages inzien. Bij een project kun je een budget instellen en als... Hoi! Dankjewel dat je je feedback met ons deelt. Op dit moment kun je inderdaad geen uren registreren in procenten: je kunt wel percentages inzien. Bij een project kun je een budget instellen en als je dan de uren registreert, kun je via de rapporten (gefilterd op 'projecten' met de knop rechts > https://moneybird.com/select_administration/time_entries_report/projects inzien welk percentage van het budget is verbruikt. Denk je dat dat nog handiger kan? Deel je ideeën dan met ons via support@moneybird.com. We willen graag dat Moneybird nog beter wordt, en daarvoor is ook jouw hulp welkom!

Nicolaas Raatgever

Handig maar duur

Mensen,
Mensen,
Moneybird is een prachtige tool en enorm handig in gebruik. Echter, alle functionaliteit die wordt toegevoegd (Peppol, bankkoppeling) kost geld en dat maakt dat het een hele dure tool wordt en dus ook een beetje voelt als een moneypit ipv bird . Jammer wel

Reactie Moneybird:

Blij om te horen dat je Moneybird als tool wel kan waarderen! Maar we willen je uiteraard niet het gevoel van een Moneypit geven. Het klopt dat er aan enkele features extra kosten verbonden zijn,... Blij om te horen dat je Moneybird als tool wel kan waarderen! Maar we willen je uiteraard niet het gevoel van een Moneypit geven. Het klopt dat er aan enkele features extra kosten verbonden zijn, maar het bespaard je dan ook veel handmatig werk! Ook zonder features kun je in Moneybird je complete boekhouding voeren en ook kosteloos gebruikmaken van Peppol.

Kevin

Top !

Reactie Moneybird:

Bedankt voor je mooie review!