Mike Verwater

Absolute aanrader!

Beschrijving

Moneybird is wat mij betreft een absolute aanrader! Het is een transparant systeem wat makkelijk werkt en goed "samenwerkt" met andere pakketten. Dit hadden wij veel eerder moeten doen. Ik heb nu altijd een goed inzicht in de administratie én in de achterliggende cijfers.

Bart Scheffer

Prima bedrijf

Beschrijving

Moneybird werkt prima al zou ik graag meer aanpasmogelijkheden zien in de e-mail die je verstuurd. Deze is erg gedateerd.

Paulien

Facturen handing, handelen van gegeven en backend onoverzichtelijk en veelboekwerk

Beschrijving

De facturen zijn makkelijk te maken maar ik ben steeds heel lang op zoek wanneer ik dingen wil aanpassen, zoals adres mijn rekeningnummer etc. Het menu moet aangepast zodat het meer voordehandliggend is.

Reactie Moneybird:

Beste Paulien,

Bedankt voor je review. De gegevens die op jouw facturen en offertes vermeld worden kun je aanpassen via Tandwiel> Instelingen> Afzenderadressen. Vervolgens kun je via Tandwiel > Instellingen > Profielen de huisstijl voor de zekerheid even bekijken, om na te gaan of je gegevens naar wens worden weergegeven. Mocht je hier hulp bij nodig hebben of andere vragen hebben dan kun je deze mailen naar support@moneybird.com, we helpen je dan graag verder.

Jeroen Ring
Moneybird

J.I. van Rij

Moneybird maakt het weer leuk :)

Beschrijving

Ik ben ZZP'er en ben hele blij met Moneybird. Het geeft mij direct overzicht in alle zaken, helpt mij met aangifte, herinnert mij aan belangrijke taken & verstuurd automatisch prima opgemaakte facturen. Dit zorgt ervoor dat ik niet meer veel tijd kwijt ben aan de administratie.

Jenny Protzman

Enthousiast door de vele mogelijkheden?

Beschrijving

ik ben helemaal niet enthousiast, het programma kan nu zoveel dat je door de bomen het bos niet meer ziet. Ik wil gewoon eenvoudig een factuur versturen en niet een middag kwijt zijn om dat voor elkaar te krijgen

Paul Sam-Sin

Jip en Janneke concept

Beschrijving

het is dus mogelijk om je boekhouding in 2 uur over te zetten!!
Geweldig!!

Andy Samin

Kan niet meer zonder!

Beschrijving

Boekhouden wordt gewoon bijna leuk met Moneybird. Na altijd met een boekhouder gewerkt te hebben in mijn vorige onderneming ben ik een eigen onderneming gestart met alleen Moneybird en ik moet zeggen. Wat een fluitje van een cent om facturen op te stellen en je kwartaal rapporten in te zien! Verder zijn de prijzen ook erg scherp voor wat je allemaal aangeboden krijgt. Een absolute aanrader voor de beginnende maar ook gevorderde ondernemer!

Rik Engelen

Al jaren een fijne samenwerking

Beschrijving

Met mijn bedrijf en websites werk ik al jaren via Moneybird en is alles mooi gekoppeld.

Ben echt zeer tevreden en raad het iedere ondernemer aan.

André Haasnoot

Waarom doet iedereen nog zo ingewikkeld? Gebruik Moneybird!

Beschrijving

In dit geval kan ik alleen spreken voor ZZP'ers, omdat ik dit zelf ben, maar onder al mijn collega's zeg ik altijd..waarom doet iedereen nog zo ingewikkeld? Er bestaat iets als Moneybird en dan is het allemaal heel fijn geautomatiseerd! Ik raad daarom bij deze iedereen aan een kijkje in de wereld te nemen van Moneybird, het zal je ontzettend veel werk schelen en wat creëer je voor jezelf een partij duidelijkheid! Waarom nog ingewikkeld met allemaal bonnetjes en facturen doen als het op deze manier kan!

4 jaar tevreden lid!

Beschrijving

Bespaart mij heel veel tijd en moeite! Zeker het geld waard. Ik ben al 4 jaar lid van Moneybird, ik kan niet meer zonder moneybird.