Coen Ridderbos

Perfect

Beschrijving

Goed en mooi werkend programma

Yael Wassen

Super makkelijk en mooi

Beschrijving

Moneybird is geweldig, vooral als je een beginnende freelancer bent. Alles is duidelijk en wordt goed uitgelegd. Verder vind ik ook de vormgeving en huisstijl erg overzichtelijk en mooi.

theo van Bueren

Services

je kan niet bellen

Reactie Moneybird:

We bieden inderdaad geen telefonische ondersteuning, maar helpen je graag per e-mail verder. Je krijgt zo snel mogelijk, maar tenminste binnen een werkdag reactie van ons.

Anton Kooijman

Kut systeem

Beschrijving

Heel de boekhouding inrichten zonder enige hulp.

Reactie Moneybird:

Hoi Anton, fijn dat je de moeite hebt genomen om een review te schrijven. Moneybird helpt je niet actief bij het inrichten van je administratie, maar als je vragen hebt, kun je altijd contact met... Hoi Anton, fijn dat je de moeite hebt genomen om een review te schrijven. Moneybird helpt je niet actief bij het inrichten van je administratie, maar als je vragen hebt, kun je altijd contact met ons opnemen via support@moneybird.com.
Wij bieden ondersteuning bij het gebruik van Moneybird, maar kunnen helaas geen boekhoudkundig inhoudelijke vragen beantwoorden. Boekhoudkundig inhoudelijke vragen kun je aan je boekhouder voorleggen. Mocht je deze niet hebben, dan kun je misschien op onze adviseurspagina een boekhouder vinden die je hier mee kan helpen: https://www.moneybird.nl/adviseurs/.

Hester ter Beek

The Best of the Best

Beschrijving

Sinds jaar en dag groot fan van Moneybird. Offertes, facturen, contacten... echt fantastisch bedrijf en super service... en fun in het gebruik :)

Carolien Oosterhoff

Had ik dit nu maar EERDER gedaan

Beschrijving

Voor intuïtieve mensen zoals ik, en met twee linkerhanden als het gaat om administratie van je bedrijf goed in orde houden, is Moneybird SUPER. Oh oh waarom heb ik nou voor dat verdomde tientje per... Voor intuïtieve mensen zoals ik, en met twee linkerhanden als het gaat om administratie van je bedrijf goed in orde houden, is Moneybird SUPER. Oh oh waarom heb ik nou voor dat verdomde tientje per maand zo lang gewacht. Ik heb er nu nachtrust mee ingekocht. Alles ingevoerd, ik word keurig geholpen als ik iets niet weet, Moneybird herinnert me automatisch aan mijn 'to-do' list. En dat is nog maar het begin. Voor mij is Moneybird the Apple onder de de boekhoudprogramma's.Die verkopen ook geen computers maar nachtrust. Heel veel dank! Blij!

Niels Ebbing

Geen telefonische helpdesk

Beschrijving

Moneybird is een gebruiksvriendelijk programma, maar zodra je vragen hebt of je komt ergens niet uit, moet je geduld hebben. Dan hebben ze geen telefonische helpdesk.

Astrid van Dorp

Perfect!

Beschrijving

De administratie via Moneybird doet precies wat ik ervan verwacht en nodig heb. Inkoop facturen doormailen en later verwerken; perfect! Ondanks de drukte van de dagelijkse zaken is mijn... De administratie via Moneybird doet precies wat ik ervan verwacht en nodig heb. Inkoop facturen doormailen en later verwerken; perfect! Ondanks de drukte van de dagelijkse zaken is mijn administratie daardoor altijd binnen no time op orde.

Soda

Fantastisch product

Beschrijving

Zelden ben ik zo enthousiast over een bedrijf/ dienst als ik ben over Moneybird. In grote lijnen klopt alles aan dit product:
- De dienst is zelf-lerend, koppelingen tussen banktransacties en...
- De dienst is zelf-lerend, koppelingen tussen banktransacties en facturen worden na een aantal koppelingen automatisch verwerkt
- Automatische koppelingen tussen facturen & offertes
- Veel blog-artikelen en live-sessies die beschrijven hoe de "lastigere zaken" van een administratie geregeld kunnen worden
- Het design van het platform is een toevoeging aan de boekhouding in plaats van een afleiding
- Constante verbeteringen aan de dienst
- Verder vind ik de transparantie van de doelen en werkwijzen van het bedrijf erg fijn om inzicht te hebben, dit wordt allemaal goed gecommuniceerd op de website

In samenvatting: simpelweg top.
Context: wij zijn een VOF, met een redelijk ongecompliceerde boekhouding.

Johnny Koehoorn

Was altijd super maar

Beschrijving

Was altijd super maar de laatste tijd gaat het zeer moeizaam