Justin Schaap

Geweldig!

Beschrijving

Beter en makkelijker systeem kan niet...

Youp van den Berg

Ideaal voor kleine ondernemers!

Beschrijving

Maak inmiddels al 4 jaar gebruik van Moneybird. Werkt snel en netjes, binnen een handomdraai heb je een nette factuur of offerte voor de klant.

Nicole Uiterloo

Slechte ervaring!

Beschrijving

Slechte ervaring! Het is onmogelijk om normaal het account op te zeggen. Als dit al mogelijk is het nergens te vinden. Daarbij hebben ze heel slim geen telefoon nummer onder het mom van snellere service, maar wat neer komt op onbereikbaar zijn.

Reactie Moneybird:

Jammer om te lezen dat je de informatie over het opzeggen niet hebt gevonden, dit staat gewoon openbaar op onze website: https://www.moneybird.nl/kennisbank/opzeggen/ . Als je ergens vragen over hebt, kun je ons een bericht per e-mail of vanuit je account sturen, je krijgt altijd binnen maximaal een werkdag reactie van ons, vaak ook al sneller.

Frans Nijman

Enorm handig

Beschrijving

Ik ben geen boekhouder en heb geen administratieve kennis. Met Moneybird is het uitermate simpel, handig en overzichtelijk. Ik heb tijdens de gratis periode ervaring opgedaan en ga vanaf 1-1-19 van start. Hartstikke fijn boekhoud programma.

Frans Nijman

Enorm handig

Milou Verdoold

Super!

Beschrijving

Ik werk nu een jaar met Moneybird en ben super blij met het programma! Heel makkelijk opgesteld, easy in gebruik! Overal top programma!

Stefan Jeremic

Zo maar een mail

super !
ik ben blij - dat mijn boekhouder jullie aangeraden heeft

Karin Hermens

Aangenaam

Beschrijving

We zijn bezig een boekhouding op te zetten.
money bird werkt zeer aangenaam.
De opzet gaat vrij organische ondanks dat wij niet veel van boekhouden weten.

Anush Varosian

NICE

NICE

Wat een prachtig stukje software!

Beschrijving

Ik heb meerdere adviezen gekregen dat Moneybird niet geschikt zou zijn voor een middelgroot MKB bedrijf, omdat het niet "Volwaardig" genoeg was.
Toch de sprong gewaagd en wat een fantastische keuze is dit geweest!

Moneybird is zo gemaakt om jouw administratie processen zo simpel en duidelijk mogelijk te laten lopen.
Bureau's & kasten worden elke maand weer een stukje meer "papier-vrij".
Over elk aspect is nagedacht door deze ontwikkelaars.

Het taken & notitie systeem is werkelijk geniaal en past binnen elk proces.
Contracten, certificaten & bijzondere documenten die vaak ergens onder in een la verdwijnen kunnen nu met verval/herinneringsdatum in Moneybird opgeslagen worden.

Wil je urenregistratie of een voorraadsysteem erbij hebben? Binnen no-time zonder veel moeite gekoppeld met Moneybird!

Ik ben er achter gekomen dat het wereldje van CMS-leveranciers & accountants niet zo "netjes" is en dat CMS-leveranciers bonussen afgeven aan accountants om hun klanten de "juiste" richting op te sturen.
Ik zou graag is zien dat Moneybird hier een artikel over schrijft om de huidige stand van zaken in deze wereld is goed te belichten.