TNP Fiscaaladvies

Geen resultaat!!!!!

Beschrijving

Mijn bedrijf TNP Fiscaaladvies is ruim zeven dagen niet in staat om betalingen te doen. Moneybird blijft links sturen waarmee ik mijn bedrijfsgegevens moet verifiëren. ZE KLOPPEN! Continu krijg ik... Mijn bedrijf TNP Fiscaaladvies is ruim zeven dagen niet in staat om betalingen te doen. Moneybird blijft links sturen waarmee ik mijn bedrijfsgegevens moet verifiëren. ZE KLOPPEN! Continu krijg ik dezelfde link en telefonisch is het bedrijf niet te bereiken. Onacceptabel. U kunt mij bellen !!!!

Reactie Moneybird:

Hoi Luiza, vervelend dat je tegen problemen aanloopt mbt het verifiëren van je gegevens. We hebben jouw vraag in onze mailbox gevonden en opgepakt. Mailen is ook gelijk de enige manier waarop je ons... Hoi Luiza, vervelend dat je tegen problemen aanloopt mbt het verifiëren van je gegevens. We hebben jouw vraag in onze mailbox gevonden en opgepakt. Mailen is ook gelijk de enige manier waarop je ons kunt bereiken: we bieden geen telefonische ondersteuning. Hopelijk is je vraag inmiddels beantwoord, maar mocht je onze hulp nodig hebben, dan zijn we te bereiken via support@moneybird.com.

Svea Finans Nederland B.V.

Onrechtmatige incasso van hun dienst

Beschrijving

We hebben nu al twee keer een afschrijving gehad, terwijl we geen diensten of overeenkomst hebben met dit bedrijf. Getracht met hun contact op te nemen, maar telefonisch gewoon niet te bereiken!!!... We hebben nu al twee keer een afschrijving gehad, terwijl we geen diensten of overeenkomst hebben met dit bedrijf. Getracht met hun contact op te nemen, maar telefonisch gewoon niet te bereiken!!! Dan via de e-mail, krijgen we de reactie omdat we hun software niet gebuiken, ze niet mee kunnen kijken .... DHUH. We gaan melding maken bij de bank dat ze ongeverifieerd een rekeningnummer gebruiken ter incasso. Hoop dat ze de incasso machtiging kwijt raken.

Reactie Moneybird:

Bedankt voor je review. Super vervelend dat jullie hier tegenaan lopen, dat is écht niet de bedoeling. We zijn inderdaad telefonisch niet bereikbaar, maar zo te zien is er intussen wel contact... Bedankt voor je review. Super vervelend dat jullie hier tegenaan lopen, dat is écht niet de bedoeling. We zijn inderdaad telefonisch niet bereikbaar, maar zo te zien is er intussen wel contact geweest met support via e-mail en is het probleem inmiddels opgelost. Dat is fijn. Het lijkt erop dat het even duurde voor we de situatie scherp hadden. Sorry voor de verwarring!

Redmar de Haan

Al jaren erg tevreden

Beschrijving

Ik gebruik Moneybird al jaren en ben zeer tevreden. Zeker aan te raden!

Reactie Moneybird:

Hi Redmar, supertof om te lezen. Dankjewel!

Mike

Support

Beschrijving

Telefonisch of live support onbeschikbaar.
Enkel en alleen omdat jullie geen telefonische support of live support aanbieden, krijgen jullie een beoordeling van 1 Ster.
Hoe omslachtig kun...
Telefonisch of live support onbeschikbaar.
Hoe omslachtig kun je support maken. Wat binnen 1-10 minuten opgelost en uitgelegd kan worden. Duurt nu uren en velen e-mails.
absoluut volledig belachelijk voor een boekhoud programma.
Jullie hebben het programma zo simpel gemaakt dat als je tegen problemen aanloopt het een dermate complex verhaal is wat je gewoon veel tijd kost en nagenoeg onmogelijk is om via e-mail op te lossen.
Waardeloos en schandalig.
Hiermee verknallen jullie de kwaliteit van de software want die is fantastisch.

Reactie Moneybird:

Hi Mike, Bedankt voor je feedback. Op dit moment bieden we geen andere vorm van support, maar we begrijpen je feedback hierover. Vervelend om te lezen dat we je niet sneller hebben kunnen helpen.... Hi Mike, Bedankt voor je feedback. Op dit moment bieden we geen andere vorm van support, maar we begrijpen je feedback hierover. Vervelend om te lezen dat we je niet sneller hebben kunnen helpen. Weet dat we zoveel mogelijk ons best doen en proberen onze klanten te voorzien van een antwoord binnen 24 uur (1 werkdag). We hebben een blog geschreven over waarom we geen telefonisch contact bieden: https://www.moneybird.nl/blog/een-bedrijf-zonder-telefoon/.
We nemen je feedback hierover wel mee, dat vinden we erg waardevol., mochten we in de toekomst besluiten hier verandering in te gaan brengen.

R. Tiemessen

Enorme slechte customer service!!!!

Beschrijving

Met een probleem zitten en niet bereikbaar zijn. Op een erkdag gewoon aangeven dat je binnen 24 uur bericht krijgt! WAAARRRDELOOOS!

Reactie Moneybird:

Dat is niet fijn om te lezen :( we doen juist zo ons best om je zo snel mogelijk, maar uiterlijk binnen één werkdag te helpen met waar je tegenaan loopt. Ik heb even gekeken en zie dat we op 12... Dat is niet fijn om te lezen :( we doen juist zo ons best om je zo snel mogelijk, maar uiterlijk binnen één werkdag te helpen met waar je tegenaan loopt. Ik heb even gekeken en zie dat we op 12 september een mailtje van jou hebben ontvangen, rond 16:00 uur hebben we op dezelfde dag een reactie teruggestuurd. Heb je die misschien niet ontvangen, dat je nu ontevreden bent? Controleer dan even je spambox. De mail is afkomstig geweest van support@moneybird.com. Gaat het om iets anders, stuur ons dan een nieuw berichtje zodat we verder kunnen meedenken. Alvast bedankt!

Emma Horsthuis

Top!

Beschrijving

Heel erg blij met de mogelijkheden binnen moneybird; echt de investering waard.

Reactie Moneybird:

Hi Emma, Bedankt voor je mooie review. Dat waarderen we erg.

serhat

Oude lay out was super

Beschrijving

merk dat ik de oude lay out veel prettiger vond werken, jammer dat ie is veranderd en nee ik ben niet bang voor verandering. Mijn gebruikservaring is omlaag aan het gaan.

Reactie Moneybird:

Dat is jammer om te horen! Ons doel is juist om het gebruiksgemak te verhogen, zodat jij zorgeloos je administratie kan doen. Kun je ons vertellen wat het maakt dat je de oude lay-out prettiger... Dat is jammer om te horen! Ons doel is juist om het gebruiksgemak te verhogen, zodat jij zorgeloos je administratie kan doen. Kun je ons vertellen wat het maakt dat je de oude lay-out prettiger vond? Je feedback is altijd welkom via support@moneybird.com. We leren graag van jouw ervaring.

Jeroen Olthoff

Top!

Beschrijving

Fijne en duidelijk tool. Aanrader!

Reactie Moneybird:

Bedankt voor je mooie review, dat waarderen we.

Egid ackermans

Zeer tevreden.

Beschrijving

Zeer tevreden en al jarenlange gebruiker van Moneybird....

Reactie Moneybird:

Fijn om te lezen Egid, dankjewel voor je mooie woorden!

Huib Vermeulen

Supermakkelijke tool

Beschrijving

Verwachtingen worden telkens overtroffen!

Hi Huib,
Fijn om te lezen dat Moneybird je verwachtingen overtreft, daar zijn we blij mee!