Rowan van Wijk

Boekhouden wordt een fluitje van een cent

Beschrijving

Automatisering, rapportages, eenvoudig offreren en factureren. Dit zijn een van de vele functies van Moneybird die het mij als ondernemer een stuk makkelijker maakt.

Josef Hermes

Boekhouden super eenvoudig gemaakt

Beschrijving

Geweldig hoe de mensen van Moneybird het boekhouden zo eenvoudig maken en hoe overzichtelijk de software werkt. Heb met veel verschillende pakketen gewerkt (Accountview, eAccounting, Twinfield en Snelstart) maar dit veruit het meest vooruitstrevend pakket met super goede integraties.

Pauline van Aken

Nog niet

Beschrijving

Nog te veel verwarrende zaken.
Soms kom ik pagina's waar ik terug kan komen naar homepage. Zoals met invoeren van inkoopfacturen

Reactie Moneybird:

Beste Pauline, Bedankt voor je review. Vervelend dat je tegen zaken aanloopt die je als verwarrend ervaart. Graag helpen we je verder. Zou je ons een bericht vanuit je account kunnen sturen of... Beste Pauline, Bedankt voor je review. Vervelend dat je tegen zaken aanloopt die je als verwarrend ervaart. Graag helpen we je verder. Zou je ons een bericht vanuit je account kunnen sturen of per mail naar support@moneybird.com? We zullen dan zo snel mogelijk antwoord geven op al jouw vragen. Met vriendelijke groet, Jeroen Ring Moneybird

Sven

Wat slecht.

Beschrijving

Wat een slecht programma. Zoiets simpels als een bankrekening toevoegen op een factuur is echt onmogelijk.

Reactie Moneybird:

De bedrijfsgegevens die op je facturen staan, stel je in in het afzenderadres via Tandwiel > Instellingen > Afzenderadressen. Zie dit kennisbankartikel voor meer informatie:... De bedrijfsgegevens die op je facturen staan, stel je in in het afzenderadres via Tandwiel > Instellingen > Afzenderadressen. Zie dit kennisbankartikel voor meer informatie: https://www.moneybird.nl/kennisbank/bedrijfsinformatie-op-je-facturen/.

Pim Duterloo

Verbeteringen

Beschrijving

Prijs ex btw factuur moet ook zichtbaar zijn, vindt het heel raar dat ik zelf moet berekenen wat de factuur is zonder btw....

Factuur nr niet direct het juiste nummer, concept blijft staan, waarna ik er op moet klikken en dat annuleren voordat het juiste nummer er komt te staan.

Reactie Moneybird:

Je kunt er voor kiezen om prijzen inclusief of exclusief btw op de factuur te zetten. Als er btw op de factuur van toepassing is, dan wordt er altijd een subtotaal en een totaalbedrag getoond,... Je kunt er voor kiezen om prijzen inclusief of exclusief btw op de factuur te zetten. Als er btw op de factuur van toepassing is, dan wordt er altijd een subtotaal en een totaalbedrag getoond, evenals het btw-bedrag. De factuurnummering wordt automatisch door Moneybird bepaald, het is niet nodig om dit zelf in te stellen. Je kunt hiervoor een sjabloon instellen via Tandwiel > Instellingen onder het kopje 'Nummering'. Je kunt het volgnummer wijzigen achter 'Volgende nummer'.

Jenny

Wow! Submitting my income tax has never been easier!

Beschrijving

I can't believe how quick and easy moneybird has just made it for me to submit my income tax. The system showed me all the numbers I needed in the blink of a second and saved me a lot of time and frustration! SO cool! Thanks guys!

Lisa Koning

Moneybird a must have!

Beschrijving

Niet twijfelen gewoon doen! met Moneybird heb ik een super overzichtelijke administratie voor mij en uiteraard voor mijn klanten ook fijn!

Mascha Jongman

Ik ben razend enthousiast

Beschrijving

Wat een handig programma! Ik vind het heel prettig dat je wordt 'gedwongen' om netjes alle stappen te doorlopen voordat je aangifte kunt doen. Voor een chaoot als ik is dat wel nodig. Verder heeft het super handige functies voor een mooie prijs. Een minpuntje is dat je moet betalen voor een hoger boekhoudpakket als je veel inboekt... En ik doe nogal wat privé uitgaven met mijn zakelijke rekening en die tellen dus ook mee. Ik ben dan genoodzaakt een hogere prijs te betalen alleen daarvoor. Als ze daar nog iets op zouden bedenken dan zou ik helemaal fan zijn!
Ik beveel Moneybird overigens aan iedereen aan. Ook aan de aanstaande coaches die ik train in mijn coachopleiding (ryscoachopleiding.nl).

Boaz Tepper

Heel handig

Beschrijving

Er zijn misschien weinig ontwerpmogelijkheden, maar het werkt kinderlijk eenvoudig om met Moneybird te factureren. Ik zou niet anders willen.

ARuitenberg

Super fijn om mee te werken.

Beschrijving

Overbrengen van mijn volledige administratie ging vlot en na een korte uitleg en het bekijken van de instructie video's gelijk van start gegaan met de offerte module. Moneybird is zeker een aanrader om mee te werken, het is supper gemakkelijk in gebruik, en de API werkt ook goed en tevens compleet. Ook niet onbelangrijk, geen verborgen kosten!!!