Jesse Dijkman

Perfect!

Beschrijving

Perfect, precies wat ik zocht. Heel overzichtelijk en alles goed uitgelegd.

Reactie Moneybird:

Bedankt voor je mooie review!

Michel Diepeveen

Tevreden al jaren klant.

Beschrijving

Nooit problemen of storingen al 5 jaar niet. Kom ik ergens niet uit dan stuur ik een bericht en dan krijg ik snel antwoord. Hele uitgebreide handleidingen.

Reactie Moneybird:

Wat goed om te lezen Michel, dank je wel voor je review!

maaikel

Money

steeds problemen met inlogen

Reactie Moneybird:

Hai Maaikel, wat vervelend dat je problemen hebt met inloggen. Zou je contact op willen nemen via support@moneybird.com? Dan kunnen we iets gerichter met je zoeken naar een oplossing.

C Kessels

Voor prijs biedt het erg weinig functies

Beschrijving

Nu 3 maanden in gebruik, maar mist toch aantal cruciale functies. Koppeling met bank is leuk, maar automatische toewijzing is zeer beperkt. Zou naar IBAN moeten kijken, maar werkt niet. Nu 3 maanden in gebruik, maar mist toch aantal cruciale functies. Koppeling met bank is leuk, maar automatische toewijzing is zeer beperkt. Zou naar IBAN moeten kijken, maar werkt niet.
Factureren obv uren is zeer omslachtig en vereist dat je bij elke boekregel alles naar Omzet toewijst.
De app is waardeloos. Mist saldo overzichten en bank functies.
In eerste maand al gevraagd om account up te graden vanwege beperking van 20 boekingen, waaronder een door MB zelf aangemaakte factuur van MB. Snap die beperking niet en hierdoor kan ik boekjaar niet afmaken. Prijs was al aan hoge kant maar met gevraagde upgrade simpelweg te duur. Je krijgt er namelijk niet extra functies bij die node gemist worden, zoals salarisadministratie en slimmere koppelingen. Ga Jorrt maar eens proberen. Ook prijzig maar lijkt meer slimmere zaken te bieden.

Reactie Moneybird:

Hai Camiel, vervelend om te lezen dat je niet helemaal tevreden bent. In de Moneybird app is 'Bank' alleen beschikbaar als je het € 30 pakket gebruikt, of als je nog in de gratis proefperiode zit... Hai Camiel, vervelend om te lezen dat je niet helemaal tevreden bent. In de Moneybird app is 'Bank' alleen beschikbaar als je het € 30 pakket gebruikt, of als je nog in de gratis proefperiode zit die je automatisch krijgt bij je aanmelding (dan zijn de mogelijkheden hetzelfde als in het € 30 pakket). Dit heeft helaas te maken met beperkingen van Apple en Google, zie ook onze blog: https://www.moneybird.nl/blog/bank-in-een-nieuw-jasje/. Als je op je telefoon via de browser inlogt via https://moneybird.com/login is 'Bank' wel in ieder pakket beschikbaar. Via de website hebben we namelijk niet te maken met beperkingen van Apple en Google.
Wat betreft de automatische toewijzing, dat is wel afhankelijk van een aantal factoren. Om te kijken of we hierin tips kunnen geven, is het handig om even contact op te nemen via support@moneybird.com. Dan kunnen we iets gerichter met jouw situatie meekijken en eventueel nog andere zaken voor je oplossen.

Dragan Babic

Top

Gewoon goed

Reactie Moneybird:

Bedankt voor je mooie review!

Gerrit Hoekstra

Oude versie weer terug

Beschrijving

ik vind dit nieuwe waardeloos liever oude versie terug

Gereageerd via: https://moneybird.sirportly.com/staff/tickets/AV-907119

Reactie Moneybird:

Hi Gerrit, bedankt voor je review! We hebben inmiddels contact via de mail - hopelijk kunnen we je gebruikservaring ombuigen naar een positieve :-)

Edwin Beckrop

Aanpassing moneybird

Beschrijving

jullie aanpassing in contactgegevens zijn niet fijn .te complex en te veel info. ook moet ik nu veel meer klikken om ergens te komen. als ik naar contactpersonen ga wil ik gewoon zijn gegevens... jullie aanpassing in contactgegevens zijn niet fijn .te complex en te veel info. ook moet ik nu veel meer klikken om ergens te komen. als ik naar contactpersonen ga wil ik gewoon zijn gegevens hebben en niet groot overzicht van facturen en offertes. ook kan ik niet de naam van vakje naar vakje slepen als die in het verkeerde vakje staat. het is niet overzichtelijk en een achteruitgang. graag zou ik het oude model weer terug zien.

Reactie Moneybird:

Bedankt voor je review! In de nieuwe lay-out voor contacten is het soms wat meer klikken. Doordat het nu mogelijk is meerdere contactpersonen onder een contact op te slaan, zijn er extra velden... Bedankt voor je review! In de nieuwe lay-out voor contacten is het soms wat meer klikken. Doordat het nu mogelijk is meerdere contactpersonen onder een contact op te slaan, zijn er extra velden nodig. Met deze extra velden erbij werd de 'oude' lay-out erg lang en onoverzichtelijk waardoor we voor de nieuwe lay-out hebben gekozen waarbij gegevens zijn ingeklapt. Wist je al wel dat het mogelijk is om door de verschillende invoervelden te navigeren met de tab toets op je toetsenbord? En wanneer je bij een volgend ingeklapt veld komt, kun je deze openen met de enter toets om vervolgens met de tab toets ook door deze velden te navigeren. Dit scheelt weer een aantal klikken waardoor je toch nog snel een contact kunt aanmaken of bewerken. Ik heb je feedback over de nieuwe lay-out genoteerd zodat we kunnen kijken of hier nog iets aan kan worden aangepast. Heb je nog een vraag? Dan kun je ons bereiken via support@moneybird.com.

Jack van der Burgt

Subliem

In een woord af !

Reactie Moneybird:

Bedankt voor je goede review Jack!! :)

rene

Duur en slechte service

Beschrijving

moneybird is duur, ingewikkeld en ze zijn telefonisch niet bereikbaar

Gino

Handig innovatief en werkt prettig :)

Beschrijving

Handig en overzichtelijk administratie programma. Het uploaden, verwerken en koppelen van een factuur een een transactie is een fluitje van een cent.

Graag zou ik wel zien dat de App...

Graag zou ik wel zien dat de App beter functioneert en ook dat er visueel meer aandacht wordt besteed aan het plotten van grafieken, filters etc.

Reactie Moneybird:

Hi! Dankjewel voor je review, daar worden we blij van :) Ik heb je feedback over de app opgeschreven!