MP Koeriersdiensten & logistiek

Goed begin is halfe werk

Goedzoow

Reactie Moneybird:

Bedankt voor je review :). Fijn dat je met Moneybird tijd kunt besparen.

Gert-Jan Dijkgraaf

Fijn systeem

Beschrijving

Zeer gebruiksvriendelijk. Voelt logisch en scheelt heel veel tijd!

Reactie Moneybird:

Hallo Gert-Jan, wat een mooie review. We zijn erg blij om te lezen dat je door Moneybird een hoop tijd bespaart.

Simone

Overzicht in facturen, offertes en boekhouding.

Beschrijving

Mijn passie voor patisserie is groot en mijn tijd is kostbaar. Hierbij helpt Moneybird ontzettend in het versnellen van het maken van offertes en facturen. Waarbij ik het overzicht behoud wat... Mijn passie voor patisserie is groot en mijn tijd is kostbaar. Hierbij helpt Moneybird ontzettend in het versnellen van het maken van offertes en facturen. Waarbij ik het overzicht behoud wat betaald is en wat nog gedaan moet worden in de boekhouding.

Reactie Moneybird:

Hoi Simone, bedankt voor je gave review. Fijn om te weten dat je door Moneybird tijd bespaart en veel succes verder met je mooie passie :D.

Sander Breddels

Geweldig pakket!

Beschrijving

Het pakket groeit mee met je onderneming, als starter voorzichtig ingestapt met de basisfuncties en naar behoefte/omvang administratie aan te passen! Nu jaren later gebruik ik Moneybird in de meest... Het pakket groeit mee met je onderneming, als starter voorzichtig ingestapt met de basisfuncties en naar behoefte/omvang administratie aan te passen! Nu jaren later gebruik ik Moneybird in de meest uit gebreide vorm en kan het iedere 'kleine' ondernemer aanraden!

Reactie Moneybird:

Supertof om te horen Sander, dankjewel!

Orly Vlot

Ja gewoon niet doen

Beschrijving

Veel beloftes waar weinig van waar komt: onoverzichtelijk, veel gedoe, ben uit eindelijk als nog alles in een sheet aan het uitrekenen. "We doen er alles aan om jouw leven als ondernemer makkelijker... Veel beloftes waar weinig van waar komt: onoverzichtelijk, veel gedoe, ben uit eindelijk als nog alles in een sheet aan het uitrekenen. "We doen er alles aan om jouw leven als ondernemer makkelijker te maken", is de leegste marketing statement die ik tot nu toe ben tegengekomen.

Reactie Moneybird:

Bedankt voor je review. Ik begrijp dat Moneybird niet het juiste boekhoudpakket voor je is. Graag nemen we je feedback mee. Wil je via support@moneybird.com alsnog doorgeven waar je precies tegenaan... Bedankt voor je review. Ik begrijp dat Moneybird niet het juiste boekhoudpakket voor je is. Graag nemen we je feedback mee. Wil je via support@moneybird.com alsnog doorgeven waar je precies tegenaan loopt. Hopelijk kunnen we op die manier toch iets voor je betekenen.

Tom Willemsen

Top software

Beschrijving

Super gebruiksvriendelijke software. Boekhouding altijd eenvoudig bij de hand en up-to-date. Inmiddels al 4 jaar (en 2 administraties) fan van Moneybird!

Reactie Moneybird:

Hi Tom, bedankt voor je gave review. Wij zijn ook blij met jou :)

Bernadet Beukenkamp

Werkt niet fijn

Beschrijving

het programma loopt vaak vast. Meerdere keren dezelfde boeking moeten doen, omdat het niet werkt

Reactie Moneybird:

Hoi! Wat vervelend dat Moneybird niet zo werkt als je verwacht. Er is vaak een oorzaak aan te wijzen en daar willen we graag even naar kijken. Als jij dat ook wilt, neem je dan contact met ons op... Hoi! Wat vervelend dat Moneybird niet zo werkt als je verwacht. Er is vaak een oorzaak aan te wijzen en daar willen we graag even naar kijken. Als jij dat ook wilt, neem je dan contact met ons op via de help-knop in je administratie? Je kunt ook mailen naar support@moneybird.com. We zijn er om je te helpen!

Lianne Smid

Enthousiast

Beschrijving

Als je eenmaal weet hoe het werkt is het super makkelijk en overzichtelijk. Ik ben enthousiast

Szymon

Uren boeking

Beschrijving

Weeknummers zouden welkom zijn.

Reactie Moneybird:

Thanks voor je review, ik heb je verbeterpunt opgeschreven!

Lennard Bonapart

Dupliceren van uren

Beschrijving

Facturen kun je gewoon dupliceren, maar uren moet je handmatig inkloppen. Beetje sneu als je een project van 6 maanden moet inkloppen.

Reactie Moneybird:

Bedankt voor je review. Goed punt ook, en het staat op onze wensenlijst om dat toe te voegen. Voor nu is het inderdaad zo dat als je achteraf uren wilt invoeren voor een project, dat je dat... Bedankt voor je review. Goed punt ook, en het staat op onze wensenlijst om dat toe te voegen. Voor nu is het inderdaad zo dat als je achteraf uren wilt invoeren voor een project, dat je dat handmatig moet doen.