Matthias O.

Dankzij Moneybird steeg onze omzet

Beschrijving

Twee jaar geleden zijn we opzoek gegaan naar een tool om onze facturatie te automatiseren. Ons bedrijf zat in een groeifase waardoor het manueel aanmaken en opvolgen van offertes, facturen en... Twee jaar geleden zijn we opzoek gegaan naar een tool om onze facturatie te automatiseren. Ons bedrijf zat in een groeifase waardoor het manueel aanmaken en opvolgen van offertes, facturen en betalingen omslachtig werd.

Na doorgronde testing van meerdere platformen besloten we om met Moneybird verder te gaan. Dit resulteerde quasi instant in aanzienlijke verhoging van onze omzet (tijd die vrijkwam voor ander werk, kleine bedragen die voordien niet aangerekend werden, automatische herinneringen, beter opvolgen van verlopen offertes, ...).

Aan de mensen van Moneybird: bedankt voor deze ontzettend mooie saas oplossing die jullie doorheen de jaren uitgebouwd hebben. Het uitrollen van de nieuwe functionaliteiten zoals uren, automatische bank koppelingen, bonnen, .... doet ons sterk geloven in de toekomst van jullie product!

Sebastiaan de Weert

Super

Beschrijving

Werkt super om je boekhouding te digitaliseren!

Jelle Zandbergen

GEWELDIG

Beschrijving

Wat een top tool dit! je wordt volledig begeleid met de benodigde uitleg en het is ook nog eens leuk om te doen ik kan het enorm aanraden aan beginnende ondernemers!

Yannick

Modern en voldoet aan alle verwachtingen

Beschrijving

Moneybird is snel, overzichtelijk, en erg goed te begrijpen.

Moneybird is snel, overzichtelijk, en erg goed te begrijpen.

Toen ik 18 was heb ik mijn eigen bedrijfje gestart om te leren hoe je zoiets doet. Op school had ik economie laten vallen dus mijn kennis van boekhouden was nihil. Dankzij Moneybird en de intuïtieve gebruikerservaring die aansluit bij andere moderne apps heb ik leren boekhouden en daar ben ik erg blij mee.

Ron Loontjens

Goede service

Beschrijving

Moneybird voor de ZZP-er die een hekel aan boekhouding heeft een prettig programma. Tis even zoeken naar de juiste Instellingen, maar bijna alles wordt goed uitgelegd. En heb je vragen, gewoon... Moneybird voor de ZZP-er die een hekel aan boekhouding heeft een prettig programma. Tis even zoeken naar de juiste Instellingen, maar bijna alles wordt goed uitgelegd. En heb je vragen, gewoon bellen of mailen en je krijgt antwoord

Reactie Moneybird:

Bedankt voor je fijne review! Een kleine correctie: we bieden geen telefonische ondersteuning, maar we staan inderdaad per e-mail voor je klaar!
Als je meer wilt lezen over onze keuze om geen...
Als je meer wilt lezen over onze keuze om geen telefonische ondersteuning te bieden, dan kan dat op onze blog: https://www.moneybird.nl/blog/een-bedrijf-zonder-telefoon.

Louis Gosschalk

In één kwartaal dagen aan administratiewerk bespaard

Beschrijving

Ik schrijf nooit reviews, maar dit is een pluim waard. Voor klanten heb ik boekhoudpakketten geïmplementeerd en achtte mezelf altijd te klein voor dergelijke oplossingen. Na aanraden van een vriend... Ik schrijf nooit reviews, maar dit is een pluim waard. Voor klanten heb ik boekhoudpakketten geïmplementeerd en achtte mezelf altijd te klein voor dergelijke oplossingen. Na aanraden van een vriend heb ik toch moneybird geprobeerd.
Niks anders dan lof, prachtig pakket.

Changxiu Jiang

Goed programma, jammer van de Chinese karakters

Beschrijving

Goed programma alleen erg jammer dat Chinese karakters niet in de PDF factuur verschijnen. Dat zou toch vrij eenvoudig op te lossen moeten zijn.

Reactie Moneybird:

Bedankt voor je review. Ik heb jouw vraag hierover op de wensenlijst gezet die we gebruiken om toekomstige ontwikkelingen van Moneybird te bepalen.

Piet van der Made

Opzeggen

Beschrijving

ik heb mijn bedrijf vanwege pensionering gestopt en kom niet van het abonnement af
TRIEST !!!!!!!!
Zal jullie niet aanbevelen alleen daarom

Reactie Moneybird:

Beste Piet, bedankt voor je review, vervelend om te lezen dat je problemen ondervond bij het opzeggen van je abonnement. Ik zie dat dit ondertussen met behulp van support is opgelost en de laatste... Beste Piet, bedankt voor je review, vervelend om te lezen dat je problemen ondervond bij het opzeggen van je abonnement. Ik zie dat dit ondertussen met behulp van support is opgelost en de laatste factuur voor je gecrediteerd is. Hopelijk is het hiermee goed opgelost en kun je gaan genieten van je pensioen.

Mascha

Heel traag

Beschrijving

als die wel werkt is het prima, maar vaak is die mega traag

Sander Mortelmans

Top pakket

Beschrijving

Super praktisch boekhoudpakket met de juiste looks voor moderne ondernemers.