Astrid van Dorp

Perfect!

Beschrijving

De administratie via Moneybird doet precies wat ik ervan verwacht en nodig heb. Inkoop facturen doormailen en later verwerken; perfect! Ondanks de drukte van de dagelijkse zaken is mijn... De administratie via Moneybird doet precies wat ik ervan verwacht en nodig heb. Inkoop facturen doormailen en later verwerken; perfect! Ondanks de drukte van de dagelijkse zaken is mijn administratie daardoor altijd binnen no time op orde.

Soda

Fantastisch product

Beschrijving

Zelden ben ik zo enthousiast over een bedrijf/ dienst als ik ben over Moneybird. In grote lijnen klopt alles aan dit product:
- De dienst is zelf-lerend, koppelingen tussen banktransacties en...
- De dienst is zelf-lerend, koppelingen tussen banktransacties en facturen worden na een aantal koppelingen automatisch verwerkt
- Automatische koppelingen tussen facturen & offertes
- Veel blog-artikelen en live-sessies die beschrijven hoe de "lastigere zaken" van een administratie geregeld kunnen worden
- Het design van het platform is een toevoeging aan de boekhouding in plaats van een afleiding
- Constante verbeteringen aan de dienst
- Verder vind ik de transparantie van de doelen en werkwijzen van het bedrijf erg fijn om inzicht te hebben, dit wordt allemaal goed gecommuniceerd op de website

In samenvatting: simpelweg top.
Context: wij zijn een VOF, met een redelijk ongecompliceerde boekhouding.

Johnny Koehoorn

Was altijd super maar

Beschrijving

Was altijd super maar de laatste tijd gaat het zeer moeizaam

Sander Visscher

Super programma

Beschrijving

Dit programma werkt super mooi
snel en gemakkelijk je facturen maken met een profesionele uitstraling !!

Wanda Van der pol

very good

Karina Coppens

Top programma

Beschrijving

Moneybird is zeer makkelijk in gebruik en bespaard veel tijd!

Rogier Schmit

Met Moneybird kan iedereen de boekhouding doen

Beschrijving

Ik gebruik Moneybird nu 2 jaar en wordt er steeds beter in. Vooral de handige tips en continue ontwikkeling van het product maken je administratie steeds beter. Besteed er wekelijks niet meer dan... Ik gebruik Moneybird nu 2 jaar en wordt er steeds beter in. Vooral de handige tips en continue ontwikkeling van het product maken je administratie steeds beter. Besteed er wekelijks niet meer dan een uur aan, erg gebruiksvriendelijk.

solar enterprices bv

E mails

Beschrijving

Bij het vastleggen van een nieuwe klant is het noodzakelijk dat naam , adres en e - mailadres worden vastgelegd . Het is daarbij mogelijk dat een complex e- mailadres leidt of kan leiden tot (... Bij het vastleggen van een nieuwe klant is het noodzakelijk dat naam , adres en e - mailadres worden vastgelegd . Het is daarbij mogelijk dat een complex e- mailadres leidt of kan leiden tot ( geaccepteerd ) mailadres. Helaas wordt een verkeerd mailadres ( na controle ) en verbetering niet automatisch aangepast na correctie bij verzending . Kortom gedoe .... ( jammer )

Lee-Roy Spiers

Wow

Beschrijving

Makkelijker kan het je niet gemaakt worden! Ik wilde dat ik dit eerder had ontdekt! En het blijft maar beter worden! Kudos!!