Dave van Eijk

Rommel

Beschrijving

Veel te ingewikkeld voor een dom chauffeurtje zoals ik.Ik zou me laptop het liefst in tweeen slaan omdat he te ingewikkeld is.Dit blijkt bij jullie echter alleen niet over te komen

Luken

Wat een verademing

Beschrijving

fijn deze eenvoud en gemak! Kom van Reeleezee waar elke keer wel wat was en dan dramatische klantenservice steeds en eindeloos veel tijd (wacht) kwijt voor simpele dingen en dan niet eens altijd een... fijn deze eenvoud en gemak! Kom van Reeleezee waar elke keer wel wat was en dan dramatische klantenservice steeds en eindeloos veel tijd (wacht) kwijt voor simpele dingen en dan niet eens altijd een oplossing. Ben super blij met deze overstap!

Michelle Rijgersberg

Top

Beschrijving

Het wordt steeds makkelijker met moneybird!

Mike Tenholter

Top!

Beschrijving

Het was heel een stoeien, maar als je eenmaal door hebt hoe het allemaal werkt is het echt geweldig! Scheelt serieus geld als je dit zelf doet ter opzichte van een boekhouder dier voorheen mijn... Het was heel een stoeien, maar als je eenmaal door hebt hoe het allemaal werkt is het echt geweldig! Scheelt serieus geld als je dit zelf doet ter opzichte van een boekhouder dier voorheen mijn kwartaalaangiftes deed

Damsteeg Installatie en Onderhoud

Top systeem!

Beschrijving

Ik gebruik Moneybird al jaren met veel gemak en plezier, en dat voor iemand die een hekel heeft aan boekhouden!

Dennis Nijzing

Makkelijk in gebruik - Goede service!

Beschrijving

Moneybird is een plezier te gebruiken online-tool.
Contact met Moneybird verloopt ook altijd snel en goed.

Iris van de Griendt

Tip vindbaarheid

Beschrijving

tip; inkoopfacturen kunnen selecteren op naam....
zou heel fijn zijn

Sjoerd Smink

Werkt fantastisch

Beschrijving

Alle functies die ik nodig heb zitten erin. Was aan het begin even wennen aan de categorieën (i.p.v. grootboekrekeningen), maar dat had waarschijnlijk te maken met mijn eerdere ervaring met... Alle functies die ik nodig heb zitten erin. Was aan het begin even wennen aan de categorieën (i.p.v. grootboekrekeningen), maar dat had waarschijnlijk te maken met mijn eerdere ervaring met traditionele boekhoudprogramma's. Bankkoppeling werkt goed (bij mijn bank staat het zelfs binnen een seconde in de lijst). Wordt ook continu doorontwikkeld, wat een goed teken is; zo is bijvoorbeeld nu digitale BTW-aangifte mogelijk geworden. Exporteren werkt makkelijk (soms toch handig om in Excel alles na te kijken). Handleidingen zijn duidelijk. En altijd goed dat er APIs beschikbaar zijn om alles mee te doen wat je wilt. Heb nog niks gevonden wat ik nodig heb maar niet kan. Voor de prijs is het een perfecte prijs-/kwaliteitsverhouding.

Klein verbeterpunt zou nog kunnen zijn het slimmer matchen van banktransacties. Vaak herkent Moneybird die niet direct, maar wellicht dat dat beter gaat zodra ik handmatige regels instel.

Ruud van Drooge

Geweldig factureringssysteem!

Beschrijving

Ik ben ondertussen mijn eigen onderneming gestart.
Ik ben ondertussen mijn eigen onderneming gestart.
Mijn klanten betalen ook veel sneller door de professionele uitstraling die dit platform geeft. Het zou wel erg tof zijn als jullie een optie ontwerpen om pakbonnen (eventueel bestelopdrachten) toe te laten voegen.

MrWheelson.nl

Echt vanuit de gebruiker gedacht

Beschrijving

Bij https://MrWheelson.nl zijn we enthousiast gebruiker van Moneybird. Het stelt ons in staat om op een simpele manier onze boekhouding te doen en offertes uit te brengen.