Niels van Leeuwen

Complimenten. Goed pakket!

Beschrijving

Voor zowel beginner als gevorderde, maakt MoneyBird het makkelijk om de boekhouding te beheren. De herinneringen en instructies zorgen voor een zorgeloze boekhouding.

Tricio

Monybird

Beschrijving

Graag blijf ik gebruik maken van uw diensten, helemaal top goeie besturing systeem hier achter, dank zij Monybird

Tim K

goed

Rowan van Wijk

Boekhouden wordt een fluitje van een cent

Beschrijving

Automatisering, rapportages, eenvoudig offreren en factureren. Dit zijn een van de vele functies van Moneybird die het mij als ondernemer een stuk makkelijker maakt.

Josef Hermes

Boekhouden super eenvoudig gemaakt

Beschrijving

Geweldig hoe de mensen van Moneybird het boekhouden zo eenvoudig maken en hoe overzichtelijk de software werkt. Heb met veel verschillende pakketen gewerkt (Accountview, eAccounting, Twinfield en... Geweldig hoe de mensen van Moneybird het boekhouden zo eenvoudig maken en hoe overzichtelijk de software werkt. Heb met veel verschillende pakketen gewerkt (Accountview, eAccounting, Twinfield en Snelstart) maar dit veruit het meest vooruitstrevend pakket met super goede integraties.

Pauline van Aken

Nog niet

Beschrijving

Nog te veel verwarrende zaken.
Soms kom ik pagina's waar ik terug kan komen naar homepage. Zoals met invoeren van inkoopfacturen

Beste Pauline,
Beste Pauline,
Bedankt voor je review. Vervelend dat je tegen zaken aanloopt die je als verwarrend ervaart. Graag helpen we je verder. Zou je ons een bericht vanuit je account kunnen sturen of per mail naar support@moneybird.com? We zullen dan zo snel mogelijk antwoord geven op al jouw vragen.
Jeroen Ring
Moneybird

Sven

Wat slecht.

Beschrijving

Wat een slecht programma. Zoiets simpels als een bankrekening toevoegen op een factuur is echt onmogelijk.

Reactie Moneybird:

De bedrijfsgegevens die op je facturen staan, stel je in in het afzenderadres via Tandwiel > Instellingen > Afzenderadressen. Zie dit kennisbankartikel voor meer informatie:... De bedrijfsgegevens die op je facturen staan, stel je in in het afzenderadres via Tandwiel > Instellingen > Afzenderadressen. Zie dit kennisbankartikel voor meer informatie: https://www.moneybird.nl/kennisbank/bedrijfsinformatie-op-je-facturen/.

Pim Duterloo

Verbeteringen

Beschrijving

Prijs ex btw factuur moet ook zichtbaar zijn, vindt het heel raar dat ik zelf moet berekenen wat de factuur is zonder btw....

Factuur nr niet direct het juiste nummer, concept blijft...

Factuur nr niet direct het juiste nummer, concept blijft staan, waarna ik er op moet klikken en dat annuleren voordat het juiste nummer er komt te staan.

Reactie Moneybird:

Je kunt er voor kiezen om prijzen inclusief of exclusief btw op de factuur te zetten. Als er btw op de factuur van toepassing is, dan wordt er altijd een subtotaal en een totaalbedrag getoond,... Je kunt er voor kiezen om prijzen inclusief of exclusief btw op de factuur te zetten. Als er btw op de factuur van toepassing is, dan wordt er altijd een subtotaal en een totaalbedrag getoond, evenals het btw-bedrag.
De factuurnummering wordt automatisch door Moneybird bepaald, het is niet nodig om dit zelf in te stellen. Je kunt hiervoor een sjabloon instellen via Tandwiel > Instellingen onder het kopje 'Nummering'. Je kunt het volgnummer wijzigen achter 'Volgende nummer'.

Jenny

Wow! Submitting my income tax has never been easier!

Beschrijving

I can't believe how quick and easy moneybird has just made it for me to submit my income tax. The system showed me all the numbers I needed in the blink of a second and saved me a lot of time and... I can't believe how quick and easy moneybird has just made it for me to submit my income tax. The system showed me all the numbers I needed in the blink of a second and saved me a lot of time and frustration! SO cool! Thanks guys!

Lisa Koning

Moneybird a must have!

Beschrijving

Niet twijfelen gewoon doen! met Moneybird heb ik een super overzichtelijke administratie voor mij en uiteraard voor mijn klanten ook fijn!